2013. november 14., csütörtök

II. rész



-Nem hiszem el , hogy ez a  nap is eljött!-öleltem meg anyát , ugyanis nem sokára indul a gépem Londonba.
-Én sem!-ölelt meg ő is szorosan.-Nagyon vigyázz magadra , minden nap beszélünk , ugye?-kérdezte az arcomat kezei között tartva .
-Persze  anya.Milyen kérdés ez?-nevettem el magam.
-Jól van .Szeretlek.Na siess lekésed a repülőt.
Megöleltem apát aki bár próbálta játszani az erős férfit , majdnem elbőgte magát ezért nem is kínoztam sokáig.Majd húgomtól is elköszöntem s elindultam.

Az út hamar elröpült végig zenét hallgattam. Amikor leszálltunk elvettem a cuccaim és mielőtt kiléptem volna London utcáira végig néztem magamon .Fehér feliratos póló , sötét színű dzseki , fekete szűk nadrág és szürke sapi….Elfogatható.Indulhatunk. A házunkat ahol egy lánnyal fogok lakni.Nem ismerem a lányt de reménykedem benne , hogy nagyon aranyos és szimpatikus lesz.30-35 perc után megtaláltam a házat is ahol egy nagyon szép barna hajú lány állt. Oda mentem hozzá.
-Szia a nevem Hannah , téged , hogy hívnak?-kérdeztem meg ,bár tudtam a nevét azért megkérdeztem….Biztos ami biztos.
-Helló , Bridget vagyok.-mutatkozott be.Nagyon szimpatikus lánynak tűnt.
-Úgy hallottam együtt fogunk lakni-mondtam.
-Igaz.Megvártalak nem akartam egyedül bemenni, gondoltam majd együtt nézzük meg a házat.-mondta mosolyogva .Nagyon örültem , hogy megvárt , kedves volt tőle.
Bementünk a házba , körülnéztünk nagyon jól nézett ki .Kiválasztottuk a szobánkat .Az enyém lila volt ..Hihi…:D Kipakoltunk , berendezkedtünk, majd miután végeztünk leültünk a nappaliba beszélgetni.

Bridget felvetette , hogy menjünk el sétálni. amibe azonnal belementem. Úgysem jártam itt még.Jó lesz  megnézni a várost  és ismerkedni egy kicsit.


Felöltöztünk én egy piros-fekete kockás inget meg egy kék nadrágot vettem.Bridget meg egy fekete dzsekit , egyszerű szürke felsővel , meg farmerrel. Majd elindultunk.Először bevásárolni mentünk mivel ugye valamit enni is kéne , közben meg beszélgettünk.Majd ide oda császkáltunk a városban , mindent megnéztünk amit csak lehetett egy nap alatt. London Eye , Big Ben , Tower Bridge-t majd beültünk a Hyde parkba beszélgetni.



                                                          ~Hannna'~

4 megjegyzés: