2013. november 15., péntek

III.rész

III.rész  

Nagyban beszélgettünk miközben sétáltunk London utcáin.  
-Jártál már Londonban?-kérdeztem. 
-Nem,még sosem.és te?-kérdezett vissza. 
 -Jó,mert szerintem eltévedtünk.-jelentettem ki.  
-Na,ne,nem mondod,komolyan?-nézett rám Hannah.  -De,teljesen komolyan mondtam. 
 Fúú,de jó.Most járunk először Londonban de máris eltévedünk.Ilyen nincs.  
-Nah most mit csináljunk?-kérdeztem megijedve.  
-Juuuj,nézd ott van két cuki hapsi,kérjük meg őket,hogy segítsenek!  
-Öööm,oké-egyeztem bele.  
Hannah,karon ragadott és odarángatott a két eszméletlen cuki sráchoz. 
 -Sziasztok,tudnátok nekünk segíteni?-kezdett bele Hannah.  
Az egyik srác odafordult,mosolygott(nagyon édesen) és válaszolt.  
-Persze,hogyne.Miben kéne?  
-Most költöztünk ide,és eltévedtünk...-még be sem fejeztem a mondatot,egyikük közbevágott.
-Ha gondoljátok szívesen körbevezetünk titeket.Mi itt születtünk,úgy ismerjük Londont,mint a tenyerüket.-nevetett a másik.
-Köszönjük,nagyon aranyosak vagytok-köszöntük meg.
Egyébként a srácokat Danny-nek és Davidnek hívják,velünk egyidősek.Danny, kék szemű,barna édesen kócos hajú,magas srác.
David is nagyon hasonlít rá,de neki más a haja.
Már vagy két órája császkáltunk a srácokkal a városba,amikor észrevettük,hogy besötétedett.
-Fiúk,kezd későre járni az idő,úgyhogy örülnénk ha hazakísérnétek minket.-szólt Hannah.
-Hol laktok?-kérdezték egyszerre
Elmondtam a címet,majd hazakísértek.Megadták a számukat,hogy később is tudjunk találkozni
***
Kezdtünk nagyon unatkozni otthon,majd eszembe jutott valami.
-Hannah,augusztus van,el kéne kezdeni iskolát keresni.
-Jah,igaz.
Kivettem a bőröndből a laptopomat majd elkezdtünk együtt böngészni a londoni középiskolák listája között.
-Juuuj,azt nézzük meg.-mutatott a képernyőre Hannah.
Utánanéztünk az iskolának és elég jó néven fut az emberek között.
-Szerintem ez tökéletes.Nem is követelek sokat,mégis színvonalas.-mondtam
-Akkor megvagyunk?-kérdezte Hannah.
-Nem,mivel új diákokként megyünk oda,van még egy csomó papírmunka.-válaszoltam.
-Ó,ne már.
-Pedig de.Először.Írunk egy mailt az iskolának.Aztán beadjuk egy papírt az adatainkkal együtt.Gondolok itt a legfontosabbakra:Születési idő,születési hely,lakcím stb.
Aztán azt is le kell írnunk,hova jártunk általánosba,és az előző évi jegyeket is tudnia kell az iskolának.Lehet hogy ez így elsőre soknak tűnik,de nem nagy dolog szerintem.-soroltam fel.
-Na,akkor a legegyszerűbb,ha most neki kezdtünk-szólt Hannah.
-Szerintem is.
Neki kezdtünk.Estére végeztünk is az adatok kitöltésével,és nem tudjuk hogy hogy,de az iskola is,még este visszaírt.Írtunk egy életrajzot,majd fáradtan dőltünk hátra a kanapén.
-Ennyi elég volt mára.menjünk aludni.-ásítottam egyet,majd felnéztem az órára.11 óra.Nem csoda hogy fáradtak vagyunk.
Mivel a tusolással kész voltunk,egyből mehettünk aludni.

~Másnap~

-Jó reggelt!-köszöntem álmosan a lépcsőről lejövet.
-Neked is.-ásított egyet Hannah.
-Mikor keltél fel?-néztem rá kómásan
-Öt perce,még én is álmos vagyok.Bár már háromnegyed tíz van.
-Phu.Nah..éhes vagyok,kéne csinálni valami reggelit.Megyek összedobok valamit-mondtam.
-Megyek veled-szólt utánam Hannah,amikor én már a konyhában voltam.
Reggel,kajával a kezünkben tévénézés közben (nem is nagyon néztük a TV-t,hanem inkább bámultunk ki a fejünkből) hogy mit fogunk csinálni.
-Szerintem elmehetnénk,megnézhetnénk a sulit.És mivel már közeleg a szeptember,biztos nyitva már a suli,körbenézhetnénk.Bemehetnénk mondjuk az igazgatóhoz,megkérdezhetnénk ki lesz az ofőnk,és ha ő is benn van,megkereshetnénk,hogy megismerjük.Ő is minket és mi is őt.-ajánlottam fel.
-Remek ötlet.Délután meg találkozhatnánk Danny-vel és David-el.
-Oké.Akkor megvan a mai program.
Hamar megvoltunk az elkészüléssel.Nah akkor vegyük nyakunkba a várost.

6 megjegyzés: