2013. november 19., kedd

IV. rész.

Gyorsan elkészültünk majd elindultuk megkeresni a sulit. Csendben sétáltunk egymás mellett. A sulit nagyon hamar megtaláltunk .Nem volt nehéz.Nincsen messze szerencsére a lakásunktól.Kívülről nagyon tetszett .Megálltunk a lépcső előtt egymásra mosolyogtunk majd kézen fogva besétáltunk .
-Nagyon szép!-mondtam .Tényleg nagyon tetszett , igényes és nagyon szép volt .
-Igen nekem is nagyon tetszik.-nézett körül Bridget is .
-Keressük meg az igazgatóit.-javasoltam . gazán könnyen megtaláltuk mert az ajtón  egy táblán feltüntették , hogy IGAZGATÓI IRODA. Bementünk .
-Jó napot kívánunk.-mentünk be .Az iroda nem volt nagy de nagyon szép és ízléses volt. Az asztalnál egy 50 -és éveiben járó , szimpatikus ember ült. Ő is köszöntött minket. Megbeszéltük amit kelett,  amire majd szükségünk lessz. És elvégeztük a papirmunkát. Elmondta az ofőnk nevét , és mivel az iskolában tartoszkodik azt tanácsolta ismerkedjünk meg vele.
-Egy emelettel lentebb találjátok a tanárit .Biztosan ott lessz.Sziasztok lányok.
-Köszönjük.Viszlát.-mondtuk egyszerre majd elindultunk megkeresni az ofőt.Meg is találtuk .Bemutatkoztunk , elbeszélgettünk. Majd megmutatta az iskolát , közben meg rengeteget beszélgettünk és nagyon jó fej , és remek humora van .Nagyon megkedveltem .És szerintem Bridget is . Majd az ofőtől is elbúcsuztunk majd elindultunk haza.Útközben felhívtam Danny-t.
-Szia .Mizu?-köszöntött kedvesen.
.Szia ..Semmi megnéztük a sulinkat.Srácok nincs kedvetek találkozni valahol?
-De persze ..Mondjuk mozi?-kérdezte.
-Persze tökéletes ..De én választok filmet.-jelentettem ki de Bridget meglökte a kezem , úgy hogy kijavítottam.-Akarom mondani mi választunk filmet.-mondtam nevetve .
-Jól van persze -válaszolt és biztos voltam benne , hogy mosolyog.
-Oké , szia .-majd le is tettem..Majd mentünk tovább.
-Halálos Kitérő 5-jelentettem be hirtelen.
-Mi van?- nézett rám Bridget értetlenül.
-Ezt nézzük meg ...a moziban.-magyaráztam
-Hát...muszáj?-kérdezte .
-Hát igen muszáj ..Na légyszi legközelebb te választhatsz-vigyorogtam idétlenül.
-Beteg vagy .Mondták már?-nevetett.
-Aha , de most hagyjuk.Naaa?- néztem rá boci szemekkel.
-Hja .Jól van .Legyen.-egyezett bele.Én meg rögtön a nyakába ugrottam.
-Na jól van na engedj el mielőtt meggondolom magam -fenyegetőzött .Rögtön elengedtem és mintha mi sem történ volna mentem tovább .Bridget még mindig ott állt és értetlenül nézett.
-Na jössz?-kérdeztem .Erre elnevette magát és jött utánam.


-Láttátok már?-kérdeztem a srácoktól úton a mozi Fele.
-Igen -válaszolták egyszerre.-Ti?
-Én igen . Bridget nem.-mondtam .
-És jobban szerettem volna ha így is maradt ..-válaszolta mire mind elnevettük magunkat.
-Jó lessz .-mondtam - vagy ezerszer láttam már. Közben megérkeztünk .Jegyet vettünk majd bementünk.

A film után hazafelé a srácokkal beszélgettünk
.-Na és melyik suliba fogtok járni?-kérdezte David.
Bridgettel egyszerre feleltünk mire a fiuk fura képet vágtak.
-Na mi van ?-kérdezte Bridget.
-Hát... oda járunk  mi is .felelte Danny.
-Azta ...hát ez nagyon jó .Legalább ismerni is fogunk valakiket.-mondta Bridget én meg teljesen egyet értettem vele.
-Hát ez remek lányok -karolta át a vállam Danny és folytattuk utunkat.


2 megjegyzés: