2013. november 23., szombat

V.rész

V.rész

Mivel majdnem hogy a belvárosban lakunk a mozi sincs messze.A fiúkkal megbeszéltük,hogy az utcánk végében találkozunk.
***
Megvettük a jegyeket és megkerestük a helyeinket.Ó,igen.Olyan filmet fogunk nézni,amit én még életemben nem láttam.Sőt,jobb lett volna ha nem is látom.A címe:Halálos Kitérő 5
Egy ideig borzasztó unalmas reklámok mentek,majd végre elkezdődött a film.
a Film elejét még csak-csak kibírtam,de kb.a közepénél David pulcsiját szorongattam és nem is a filmet néztem hanem felsőjébe fúrtam a fejem.Komolyan mondom,ennyire nem lehetek béna,hogy nem bírok végignézni  egy filmet.
-Bridget,mindjárt vége...-mondta David.
-Jól van,oké.
Film végezetével(kibírtam,csoda történt) még császkáltunk a városban,vettünk fagyit,majd találtunk egy padot,ahova leültünk beszélgetni.
-Gyerekek,kibírtam a filmet.-szólaltam meg.
Az egész társaság elkezdett röhögni.Oké.Végülis..
-Na,ugye hogy nem is volt olyan vészes?-kérdezték egyszerre.
-Nem,nem olt annyira.Ugyanis szerinte a felét nem néztem. 
-Ja,igen,végig belém csimpaszkodtál.-forgatta a szemét David mosolyogva.
-Tényleg fiúk,ki is az osztályfőnökötök?-kérdezte Hannah.
Mikor Danny kimondta a nevet Hannah és én meglepetten néztünk egymásra...nekünk is ő az ofőnk.Szuper..akkor osztálytársak leszünk.
-Mi az lányok,miért néztek így?
-Osztálytársak leszünk-böktem ki.
-Az úgy jó.-vigyorogtak a srácok.
Na,azt eddig is tudtuk hogy egy suliba fogunk járni,de ki a franc gondolta,hogy még osztálytársak is leszünk?Egyébként semmi bajunk nincs a két fiúval,sőt nagyon bírjuk őket,de ez így  fura.
 -Osztálytársak milyenek?-kérdeztem,megtörve a fél perce beállt csendet.
-Háát..-néztek össze a fiúk.
-Mi van???-néztünk rájuk kíváncsian Hannah-val.
Ööö.Nem semmi gond nincs az osztállyal,a társaság nagy része jó fej...-kezdett bele Danny a mondatába.
-Mi az hogy nagy része?-szakította félbe Hannah.
-Tudjátok van két csaj az osztályban,akik elég irritálóak.-húzta el a száját David.
-Heh?-néztem furán.Az úgy jó,ha már a fiúk ezt mondják.A lányok többsége tényleg szívesen állít ocsmányságokat a másikról,ok nélkül.De ha már egy fiú állít ilyet egy lányról,az nem jelent jót.
-Hogy hívják őket?-kérdezte Hannah.
-Az egyik Victoria,a másik pedig Adriene.-mondta Danny.
Elővettem a telefonom,majd csekkoltam a két lányt facebookon (éljen a  2G mobilnetem) először Victoria-t néztem meg.
-Ő az?-fordítottam a két fiú felé a telefonom képernyőjét.
A fiúk fintorogva bólogattak.
Egyébként egy punk lányról van szó,szőke haja van,egy két tincse pedig feketére vagy pinkre van festve.Minden képén füstösen ki van sminkelve.Első látásra kemény csajnak tűnik..
Rákerestem erre az Adriene nevű lányra is.Egy tömérdek Adriene nevű lányt találtam,aztán Danny mondta,hogy egy szintén szőke lányról van szó.
David odaállt a hátam mögé,pikk-pakk megtalálta,kire vagyunk kíváncsiak.Hanna odapillantott a telómra.
 Majd kikerekedett szemmel nézte az illetőt.Hát nem véletlenül.Rosszabb volt mint az előző.tipikus plázacica.
Természetellenes,festett szőke haj,minden képéhez valami szomorú vagy flegma idézet.Albumaiban a képek száma minimum 200,naponta tölt fel képeket(dátumot is láttunk a képeknél) lájkok száma a fotóin elérte akár a 400-at is.Kommentáradat az összes fotója alatt,mindenféle idióta,hozzá hasonló lányok nyalizása..Na,az ilyenektől tudok idegbajt kapni.Nem csak én.Hannah is.
-Nah,hát nem épp ő lesz a legjobb barátnőnk-mondtam.
-Az is biztos.-mondta Hannah.
-Nem akarok pesszimista lenni,de tuti kapunk mind a kettőjüktől egy-két rosszmájú megjegyzést,teljesen alaptalanul.-festettem az ördögöt a falra.
-Lányok.Ez így is lesz.Ők legjobb barátnők,senki mással nem foglalkoznak,csak egymással,mindenkit lenéznek-"nyugtattak meg" fiúk.
-Srácok,este van,szerintem mi hazamegyünk-szólt Hannah.
-Igen, szerintem is haza kéne már mennünk.-mondtam.
-Kísérjünk haza titeket,vagy most már hazataláltok?-tette fel ajánlatát szarkasztikusan Danny.
-Nem köszönjük,most már egyedül is eltalálunk a házunkig-nevetettem fel.
-Hát oké.Akkor majd még beszélünk.Sziasztok.-köszöntek el.
-Sziasztok.-köszöntünk mi is.
Felálltunk a padról,ahova leültünk a fiúkkal,majd elindultunk hazafelé.


3 megjegyzés: