2013. december 6., péntek

IX.rész

IX.rész 

"Elmentem majd visszajöttem..."

-Szia Hannah.-vigyorogtam az ajtóban állva.
-Sziaaa.-ugrott beszámoltamVárj,hogy kerültél te vissza?-kérdezte.
-Hosszú történet.Menjünk be és elmesélem.
Bementünk,leültünk a kanapéra,majd töviről hegyire mindenről beszámoltam
-Az egész ott kezdődött,hogy el sem indultam.5 perccel az indulásom előtt anyu felhívott,hogy megvan a tolvaj,a pénzt is visszakapták,mert az egyik szomszédunk észrevette a tolvajt,a rendőrök kiérkezése előtt 10 perccel,így eltudták fogni.A pénz megvan,szóval maradok.-hadartam végig.Hannah pedig folyamatosan figyelt.
-Juj,de jó.-ölelt meg Hannah.
-Na,igen.Szóval.Megyek kipakolok,aztán csináljunk valamit.-ajánlottam fel.
-Okés.-egyezett bele Hannah is.
Felmentem a szobámba,kipakoltam mindent.Nem csak kihajigáltam mindent,és majd amolyan "majd később rendet rakok" stílusban.Mindent szépen visszapakoltam a helyére.


-Na,mit kéne,csinálnunk?-jött be Hannah a szobámba,majd lehuppant az ágyamra.
-Fogalmam sincs.-tettem helyére az utolsó lomom,majd leültem az íróasztali székemre.-Meglátogathatnánk a fiúkat.-jutott hirtelen az eszembe.
-Jó ötlet.
-Na,akkor szerintem induljunk.
Felkaptam a kulcsom,zsebre tettem a telómat,majd elmentünk a fiúk házáig.
Becsengettem,majd két perc múlva Harry nyitott ajtót.
-Helló,lányok,majd tekintete rám szegeződött.
-Bridget,te hogyhogy nem mentél haza?-kérdezte,én pedig tudtam hogy nem érti a helyzetet.
-Mindjárt elmesélem mindenkinek.De nem itt az ajtóban.-nevettem el magam.
-Ó,igaz,gyertek beljebb-mosolygott Harry.
Levettük a cipőnket,majd bementünk a nappaliba,ahol a fiúk tévéztek.
-Helló,srácok.-köszöntünk.
A fiúk ránk néztek majd majd meglepődötten néztek rám.
-Sziasztok..várjunk egy percet..Bridget,te hogy hogy itt vagy?-ráncolta össze a szemöldökét kérdőn Zayn.
-Tényleg.Nem hazamész?-nézett rám Niall is.
Louis és Liam pillantásából is azt szűrtem le,hogy érdekli őket a dolog.
-Na jó.-huppantam le a fotelbe.-mindent elmesélek,csak ne kérdezősködjetek-nevettem.
Megint elmeséltem mindent.
-Tehát maradok.-fejeztem be a sztorit.
Ekkor megcsörrent Hannah telefonja.kisétált a konyhába,aztán visszajött,és mefogta a karom,és kirángatott a konyhába.
-Na,mi olyan fontos?-néztem rá.
-Danny volt az.Találkozni akarnak.Most.
-Ööö.-lepődtem meg.-Okés.Köszönjünk el a fiúktól és menjünk.
-Mi az,lányok?-nézett ki Louis.
-Öm,az a helyzet hogy mennünk kell.
-Persze semmi gond.-mosolygott Loui.
Felöltöztünk,elköszöntünk a fiúktól majd elindultunk a parkba,ahová megbeszéltük a talit.
- Régen láttunk titeket-mosolygott David.
-Ja.Mizujs veletek?-kérdezte Danny.
-Hát hosszú.Menjünk el sétálni,elmesélünk mindent.-mondta Hannah.
Elmeséltünk mindent,a balesetet,hogy találkoztunk az 1D-vel,hogy majdnem hazamentem,mert ellopták a pénzt,amivel a szüleim támogattak.Beültünk egy kávézóba dumálni.

-Juuj,nézd David,nem cuki?,-mutattam a telómban egy képet Zaynről Davidnek.
-De az.-forgatta a szemét David.
-Juj,ne már,ne vágj már ennyire savanyú pofát.-húztam el a számat.
-Bridget.Ha egyszer nem érdekel,akkor nem érdekel.Tényleg nem akarlak megbántani,és nagyon sajnálom,hogy ezt kell mondanom.
-Jól van semmi baj.-mosolyogtam rá.Tényleg nem haragudtam rá.
       A következő percben Hannah kocogtatta meg a vállam.
-Mi a baj?-kérdeztem.
-Nézz csak oda pulthoz.-mutatott az említett helyre.
Odapillantottam,és Harry-t,Niall-t,Zayn-t és Liam-et és Louis-t láttam meg,ahogy a pultossal dumáltak.Megfordultak.A francba.Pont megláttak.Odasétáltak hozzánk.
-Helló lányok.-köszönt Liam.
Danny és David pedig nem túl feltűnően,de kifejezték nem tetszésüket a dolog ellen.A srácoknak nem tűnt fel.De nekem és Hannah-nak rögtön szemet szúrt.Na,mi lesz ebből...
~Brigóóó

11 megjegyzés:

  1. Jó lett , nagyon ..:)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Ilyen hosszú komit.:D
    Legközelebb a fülemet és a szememet is kinyitom.
    Ééés,azért is félbe fogom hagyni xD

    VálaszTörlés
  4. nekem nagyon tetszik!szerintem izgalmas ,nincs benne helyesírási hiba és nem sablonos :) várom a következőt

    VálaszTörlés
  5. klasz csajok csak igy tovabb kivancsi vagyok mit hoztok ki belole hajra!!!!!

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik!!!
    Nagyon várom a következőt!!!:D :)

    VálaszTörlés