2013. december 1., vasárnap

VI rész

Egymás mellett sétálva beszélgettünk a filmről .Vagyis én végig arról magyaráztam , hogy szerintem miért ennyire jó , és hogy hanyadjára láttam már , és hogy még mindig nem unom . Bridget még néha bólintgatott.
-az a rész a kedvencem amikor az a eltorzult pasi levágja a csaj ujját.-mondtam .
-Öö hát én meg azt utálom a legjobban .-jegyezte meg fintorogva Bridget ..Gondolom eszébe jutott a cseppet sem tündérmesébe illő jelenet.
-Nézd azt a boltot oda be kell mennünk Bridget.-kiáltottam fel  , amikor megláttam az út túloldalán lévő boltot.
-Oké csak lassíts mert itt nincs átjáró.-rángatott vissza Bridget de abban a pillanatban elsötétült minden.



-Hannah, héé.-hallottam Bridget kétségbe esett hangját , de nem láttam semmit.Majd lassan kivilágosodott minden.Bridget állt mellettem azaz felettem , ugyanis egy ágyon feküdtem.Hirtelen felültem de abban a pillanatban megszédültem és elkezdett fájni a fejem.A fejemhez kaptam ami be volt kötözve , és kezem pedig begipszelve.
-Mi történt?-néztem körül.
-Ö, hát elütött egy autó , de nem lett komoly baj szerencse csak a kezed tört el , meg a fejed egy kicsit ...hát ...nekem meg nem lett komoly  bajom , pár horzsolás.-nézett rám Bridget .-Na de hogy érzed magad?-kérdezte.
-Szédülök de amúgy semmi baj , felállhatok?-kérdeztem.
-Ha feltudsz , akkor igen .Segitsek?-lépett oda hozzám.
-Megköszönném.-mosolyogtam rá.Megfogta a karom és segített felállni.Kicsit szédültem de sikerül elengednem Bridget kezét és egyedül megállni a lábamon.Hirtelen valaki kopogott majd be nyitott az ajtón.Egy nő vér volt az.
-Látogatójuk jött.-jelentette be.
-Hozzánk?-kérdezte Bridget.-Londonban összesen két embert ismerünk .-mondta.
-5-en vannak.-mondta a nővér.Beengedjem őket?-kérdezte.
-Hát jó , persze.-Válaszolt Bridget majd rám nézett és megvonta a vállát.

-Jól van , egy pillanat.-ment ki a nővér .Pár perc múlva 5 cseppet sem idegen ember lépett be a szobába , nekünk meg tátva maradt a szánk.
-Sziasztok.-köszönt maga Niall Horan.
-Ööö...Helló-köszönt Bridget ..Én nem tudtam.
-Bridget , én asszem vissza fekszem , hallucinálok.-ültem le az ágyra.
-Azért jöttünk mert...az az igazság , hogy a mi hibánk az , hogy itt vagytok.-mondta Zayn.(Uram isten.)
-Mi??-szólaltam meg először.
-Hát mi ültünk az autóban , nem mi vezettük hanem a sofőr , de akkor is ...Folyamatosna piszkáltuk hátra fordult hozzánk és akkor történt ....-mesélte el a történetet Harry.
-Mondanánk , hogy bocsánat de ....erre nincsen nagyon.-Bámulta a földet Niall.Nagyon arany volt.
-Hát végül is lehetett volna nagyobb baj is , semmi gond .-mondta Bridget.
-Hát ...azért ....na jó mindegy tényleg nincs gáz.-mosolyogtam rájuk...
-Oké azért szeretnénk kiengesztelni benneteket-mondta  Niall.-mondjuk be ülhetnénk valahova .
-Srácok tényleg nincsen baj , nem kell azért....jótékonykodni.-nevettem el , mert nem akartam , hogy az legyen , hogy rájuk akaszkodunk a hülyeségeinkkel.Kedves tőlük , hogy bocsánatot kértek ,és bejöttek de....
-Ez nem jótékonykodás ....tényleg .-mosolygott Zayn. Bridget-re néztem aki szinte a halálán volt.
-Hát  jól van legyen.-egyeztünk bele.Lesz ami lessz. Telefon számot cseréltünk a srácokkal (??) majd elmentek .Kb még 5 percig néma csendben bámultuk a becsukódott ajtót , majd egymásra néztünk , mindketten felugrottunk és ugrálni meg sikítozni kezdtünk.Majd hirtelen fájni kezdett a fejem. Rögtön vissza ülem az ágyra .
-A fenébe.-nevettem el magam .
-Hát ....igaz volt ez egyáltalán?-kérdezte Bridget..
-Tőlem kérdezed? Jelenleg azt sem tudom , hogy hívnak.-nevettem még mindig a fejem fogva.


Másnap már ki is engedtek és haza is mehettünk .Szörnyű volt az az egy éjszaka a kórházban .Kicsit tehetetlennek érzem magam a törött kezemmel de majd megszokom .Minden esetre Bridget igaz barát, minden kívánságom lesi és mindenben próbál segíteni .Nagyon aranyos de csak a kezem törött el , és nem mind két lábam.
Épp a konyhában ültünk és az elmúlt napok eseményeiről beszélgettünk amikor megszólalt Bridget telefonja összenéztünk majd mindketten a telefon után nyúltunk...


                                                              ~ Hanna'h ~

4 megjegyzés:

  1. Apám, anyám hogy ez milyen jó lett! :) Hihetetlen tehetségesek vagytok csajok, csak így tovább! :)
    Puszi: Bo S.

    VálaszTörlés