2013. december 4., szerda

VIII.rész

Remekül éreztük magunkat a srácoknál. Elképesztő aranyosak és kedvesek .Rengeteget beszélgettünk volt alkalmunk megismerni egymást jobban , így már nem csak azokat tudjuk róluk amit itt ott egy egy újságban olvastunk .Rengeteget nevettünk , ping-pong-oztunk is.Niall-al már vagy az 5. játékot kezdtük , eddig végig én nyertem .Ezen mindenki nagyot derült , amikor hirtelen megszólalt Bridget telefonja.Jókedvűen vette föl.
-Szia , anya.-köszönt vidáman , de abban a pillanatba a mosoly eltűnt az arcáról a, lerakta a telefont és lefagyva állt és csak bámult maga elé.
-Bridget , mi baj ?-léptem elé.Rám nézett és abban a pillanatban elsírta magát és fogta  a cuccait és kiszaladt .Gondolkodás nélkül szaladtam utána.


10 perc szaladás után értem utol , elképesztően gyorsan szaladt.
-Bridget-kiáltottam-Állj már meg légyszíves .-kértem kétségbe esetten .Sikerült ..Lassítani kezdett majd végül teljesen megállt és könnyes szemekkel fordult felém.
-Mi baj van, mit mondott anyukád?-kérdeztem.
-Ne-em hiszem el.-sírta el magát újra.
_Bridget kérlek , de mit.-fogtam meg a  kezét, de nem válaszolt.-Jól van  , nézd gyere menjünk haza szedd össze a gondolataid és otthon elmondod jó?-néztem a szemébe.
-Jó .-felelte alig hallhatóan.Belekaroltam majd elindultunk haza .Majd megölt a kíváncsiság , de muszáj volt hagynom , hogy lenyugodjon és amúgy sem az utcán kell megbeszélni.
15 perc után haza is értünk .Végig csendben sétáltunk .Bementünk a napalliba és leültünk a kanapéra egymással szemben.
-Na mesélj-mosolyogtam rá bátorítóan.
-Betörtek a házunkba és elvitték az a pénzt...-kezdett bele de megint elsírta magát.
-Bridget kérlek.
-Amivel a szüleim támogatnak , hogy itt lehessem.-mondta .
-De ...ez most mit jelent?-kérdeztem félve .
-Azt , hogy haza kell mennem.-és újabb könnyek jelentek meg a szeme sarkában , most azonban nem csak neki ..nekem is

-De Bridget én ...én segítek neked ...tényleg csak ne ..ne menj el.-öleltem meg .
-Nem Hannah , értsd meg haza kell mennem .-kezdett sírni és felállt , felszaladt a szobájába.Váratlanul megszólalt a telefonom .Niall képe jelent meg a képernyőn , normális esetben sikító rohamot kapva ugráltam volna , azonban most csak egyszerűen felvettem.
-Hannah  mi baj  Bridget-el?-szólalt meg. Elmeséltem neki mi a helyzet . és megkérdezte mikor akar menni én meg mondtam , hogy nem tudom.Ezek után megígértette velem , hogy ha megtudom írok üzenetet.Megígértem neki majd köszönés nélkül letettem..Felmentem a lépcsőn és bekopogtam Bridget szobáján , majd meg sem várva a választ bementem .Az ágy amellett ült és pakolt.
-Már is pakolsz?-néztem rá meglepetten -mikor mész .
-2 óra múlva.-felelte olyan halkan , hogy azon csidálkoztam , hogy hallottam meg egyáltalán.
-Mi van ??-ültem le mellé.
-Valaki lemondta , így mehetek .-nézett rám.-Hannah , nagyon fogsz hiányozni nekem-ölelt meg szorosan , én meg sírni kezdtem.
-Te is nekem , nagyon .-szipogtam.
-És hát....engedett el..-minden , alig szoktam meg és máris megyek ...-nevetett keserűen.-Búcsúzz el helyettem Danny-éktől , meg a fiúktól .Nekem már nem lessz időm.-kért meg rá .Én csak bolintottam .Nem tudtam mit válaszolni , meg sem tudtam szólalni.
-Légzsi kimennél kicsit szeretnék egyedül lenni.-mosolygott rám.
-Persze.-feleltem , majd újra megöleltem , felálltam majd kimentem . A szobám fele menet írtam egy SMS-t Niall-nak.



A reptéren álltunk egymás mellett csendben.Én még mindig nem fogtam fel mi történt.
-Hannah majd beszélünk , jó és majd küldj képeket suliról , mindenről .-próbált  kedvesnek lenni.
Elnevettem magam , majd ránéztem , és rögtön könny szökött a szemembe .
-Jaaj , Hannah -ölelt ár újra.Hirtelen egy ismerős hang ütöttem meg a fülem ....Zayn.
-Lányok , Bridget beszélhetnénk?-léptek oda mind azu öten.
-Nézd Bridget , mi segítünk neked ,maradhatsz..
-Köszönöm srácok kedves tőletek de nem fogathatom el , haza kell mennem .Hiányozni fogtok , sajnálom, hogy nem ismerhettelek meg jobban betetteket.

-Hát még én -öleltem meg Zayn Bridgettet .Majd eljött az idő Bridget gépe indul.Elengedte Zayn-t majd oda lépett hozzám és nem mondott semmit csak megölelt.Elköszönt a többiektől is majd elment..
Több percig csak bámultam az egyre távolodó Bridget alakját , majd Niall átkarolta  a vállam és elindultunk haza .
-Haza vigyünk?-kérdezte mikor már kint voltunk .-Nem , szeretnék sétálni egy kicsit, de azért köszi .-mosolyogtam rá.
-Jól van , és ne szomorkodj , ránk mindig számíthatsz.ölelt meg.
-Köszönöm , Jóéjt Niall.Sziasztok srácok 
Haza fele végig azon gondolkodtam milyen lessz Bridget nélkül, annyira megszoktam a jelenlétét.Az is furcsa volt , hogy egyedül mentem haza ,..Mindig ketten voltunk ..Nem tudom ..

Otthon  csak ültem a kanapén és néztem a TV-t , vagyis nem néztem csak be volt kapcsolva én meg csak néztem ki a fejemből.A csengő szakított el a gondolataimtól.Erőtlenül álltam fel és sétáltam el az ajtóig . Elképzelni sem tudtam ki lehet az...Majd kinyitottam.
Hanna'h


Sziasztok , annyit akartam csak , hogy akinek tetszik az komizzon légyszii ..:)

2 megjegyzés:

  1. áááá lányok el tudjátok képzelni, hogy mennyire vártam ezt a részt?? :) és elkezdek ordítani, amikor mondja Bridget, hogy elmegy, hogy NEEEEE! (anyuék tökre hülyének néztek)
    na de sebaj..
    ÉSSSS...
    Miért van megint függőbe hagyva??? :D Téged is megeszeszlek, nem csak Brigit ;)
    Gyorsan köviit :)
    puszi: Bo S.

    VálaszTörlés
  2. Köszii..:D Ez nagyon aranyos volt tényleg......(olyan velem is megesik , de anyáék már tudják , hogy vannak hülye pillanataim ..xd) Hááát azért mert igy kicsit izgalmasabb ....nem volna jó ...:DKöszönjük ..:)

    VálaszTörlés