2013. december 3., kedd

VII.rész

VII.rész

Ettől a ponttól kezdve...

Azok után,hogy maga a One Direction látogatott meg a baleset után a kórházban sem volt semmi.De az is maga a csoda volt,hogy a telefonom képernyőjén a következő jelent meg:
 Hannah-val 10 másodpercig meredtünk a telómra,majd egyszerre kaptunk utána.Nekem sikerült elkapnom,vettem egy mély levegőt,megpróbáltam lenyugodni(már amennyire sikerült) és beleszóltam:
-Sz-i-i-a.-dadogtam.Hát nem mindennap hívja fel Zayn Malik az embert telefonon.
-Szia-köszönt kedvesen.-mikor találkozzunk és hol?
-Ömm..legyen egy olyan három óra,és akkor talizzunk a parkban.-válaszoltam.
Hannah-ra néztem,aki vigyorogva bólogatott.
-Tökéletes.-válaszolt Zayn,akkor három tali.Szia.-tette le.
-Szia.köszöntem el,majd lehajítottam a telefont az asztalra..aztán őrült visításban törtünk ki,és egymás nyakába ugrottunk Hannah-val.
-Na,szóval..akkor...most van 14:20 szerintem kezdjünk el készülődni,kész leszünk olyan 40-45-re a park pedig max. 8 percre van innen.-szólt Hannah.
-Okés.-mosolyogtam majd megpördültem a tengelyem körül majd a szobm felé vettem az irányt,hogy elkezdjek készülődni.
Nem akartam nagyon kicsípni magam,ezért egy egyszerű bő szabású felsőt vettem fekete csőnacival meg egy fekete csizmát. Kiegészítőnek egy  bézs alapon fekete csíkos,hosszú sálat választottam,amit többször körbetekertem a nyakamon.Az egyébként szögegyenes hajamat kimostam majd beszárítottam és besütöttem a végét,így olyan hatást keltett mintha hullámos lenne.Kerestem néhány karkötőt meg egy szép órát,majd lementem a nappaliba.
 
10-15 perc elteltével Hannah is lesétált a lépcsőn.
Haját leengedte,egy fehér felsőt választott,amin egy nagy,fekete villám volt.Ehhez egy piros blézert és egy Amerika zászló mintájú rövid farmer nadrágot társított.

 -Kész vagyok.-mondta.
-Okés.Akor induljunk.Megkerestem a kulcsom,kiléptünk az ajtón majd elindultunk a parkba.A fiúk már ott voltak.
-Helló lányok.-köszöntek.
-Hova menjünk?- kérdezte Hannah.
-Öm,valami olyan helyre,ahol nem támadnak le a rajongók.Nem szeretnénk feltűnést-mondta Liam.
-Van olyan is?-nevettem fel.
-Van.Mondjuk nálunk.-mondta Harry.
-Okés,egyeztünk bele
Elindultunk a házuk felé.Út közben kérdezgettek rólunk pár dolgot,hiszen alig ismernek minket.
- És egyébként hogy vagytok?-kérdezte Niall.
-A körülményekhez képest egész jól-válaszolt Hannah.
-Aláírjam a gipszed?-mosolygot.
-Okés.De mivel akarod?
-Ömm,ja jó majd akkor később.-nevetett.
 ***
Időközben elértünk a házhoz.Louis kinyitotta az ajtót.Levettük a cipőt,a fiúk elvezettek minket a nappaliba.
-Kértek valamit inni?-kérdezte  Zayn.
-Örülnék egy pohár kólának-mosolygtam.
Hamarosan meg is kaptam,és miután megittam,a fiúk felajánlották hogy menjünk le a játékterembe.
-Van játéktermetek?-nézett rájuk csodálkozva Hannah.
- Aha..Akkor jössztök?-nézett ránk Niall.
-Persze.-álltunk fel. 
A játékterem a földszinten volt.volt ott billiárd asztal,ping-pong stb.Játszottunk pár ping-pong mecset,utána neki álltunk billiárdozni,nagyon elvoltunk.Már az ötödik játszmánál tatottunk,amikor megcsörrent a telefonom.
-Szia,anyu-köszöntem.
Amit anya elmondott,attól teljesen lefagytam.Kinyomtam a telefont,és csak álltam ott,lefagyva....

2 megjegyzés:

  1. Már meg sem lepődök... Hihetetlen jó lett ;) és a végén Bridget... ejnye, megeszlek! :) Hamar a köviit :D Xx

    VálaszTörlés