2013. december 17., kedd

XIII.RÉSZ

XIII.rész

Bo és Harry pislogás nélkül meredtek egymásra,mi kívülállók  nem értettünk semmit az egészből.
-Bo,nincs kedved felmenni és velünk tanulni?-kérdeztem,hogy oldjam kicsit a felszültséget.
-D-de,hogyne,nézett rám,majd fogta a cuccait,és elindult velünk a lépcsőn.
Miután befejeztük a tanulást,leültünk beszélgetni.
-Szóval Bo,mi volt ez...a nem tudom minek nevezni a történteket..ami körülbelül másfél órája történt?-kérdezte Hannah.
-Szóval...-huppant az ágyra Bo.-Én és Harry...már együtt vagyunk egy jó ideje.
Nekünk meg tátva maradt a szánk.
-De várj,mióta és hogy-hogy nem mondtátok el nekünk?-pislogtam értetlenül.
-Hát úgy másfél hónapja jöttünk össze.És ezt még azért nem hozta, szóba,mert úgy egyeztünk meg Harry-vel hogy egyenlőre tartsuk titokban.-mesélte Bo.
-A többi fú tudja?-kérdezte Hannah.
-Hát uhm.Ők is egy pár napja tudják.
Bo mindent elmondott,mi pedig mosolyogva hallgattuk.Aztán lementünk a fiúkhoz,akik a nappaliban punnyadtak.
-Srácok  ugye tudjátok menni az idő?-sétáltam be a nappaliba.Zayn a kanapén feküdt és mikor meghallotta a hangomat lesett a kanapéról.
-Jézusom,de megijesztettetek!-állt fel a padlóról.
-Ne haragudj-nevettem.
-Jól van semmi gond.-mosolygott.
 -Egyébként fél nyolc van,nekünk meg holnap suli.
-Már ilyen késő van,akkor megyünk haza-indult ki az ajtón Niall.
erre a másik 4 fiú is elindult kifele és nekimentek az ajtónak.Mi pedig szakadtunk a röhögéstől.Miután sikerült a fiúknak kijutni az ajtón,elköszöntek majd elmentek haza.
Bo nálunk aludt,reggel együtt indultunk a suliba.
Ahogy beléptünk a terembe és leültünk a helyünkre Adrienne és Victoria felpattant a helyéről,és megálltak a padunk előtt.
-Csajok,ti komolyan az 1D-vel lófráltatok suli után?!-kérdezte Victoria olyan hangnemben,mintha erre ő nem adott volna engedélyt.
  
 -Uhum.Miért? Valami gond van?-néztem rá,úgy mintha egyáltalán nem   érdekelne,holott nagyon is érdekelt.
-Nem semmi.Gyere már a büfében Adriene.-rángatta magával a  barátnőjét.
-Na,ezt is megúsztuk.-forgatta unottan a szemét Hannah.
15 perc múlva egy csapat lány jelent meg a teremben.Mindenki tőlünk akart valamit.És ebben a pillanatban beugrott.Tuti hogy ez a két liba ránk uszította a suli összes Directioner-jét mert hogy volt aki sikítozva kérdezett a a tegnapi délutánról,de akadt olyan lány is aki nem túl szép jelzőkkel illetett minket.
-Na jó,akkor most mindenki elhúz-kiabált Danny és David aztán kitessékelték a teremből a tömeget.
-Na,most komolyan mit képzelsz magadról?!-sétált oda Hannah a két csajhoz.
-Jaj,ne haragudj.Talán felbosszantott hogy rád rontott ennyi csaj?-nyávogott Adriene.
-Na ide figyelj!-nézett rá szúrósan-ez volt az utolsó,hogy  ilyen módon hátba szúrtál minket!
Adriene nem szólt semmit,csak megrökönyödötten bámult a barátnőmre majd vihogva odaszólt Victoria-nak és kivonultak a folyosóra. 
-Na ezt is lerendeztem-ült le Hannah elégedett vigyorral a helyére.
-Ügyes vagy.-dicsértem meg nevetve.
Becsengettek,majd bejött a matektanár. Rögtön nekikezdtünk az órának.Ezt az órát is végigszenvedtük majd még következett még egy angol és egy biosz.Hat ilyen kemény óra után húzhattunk haza és végre elkezdődött a négynapos hosszú hétvége.Hétfőn és kedden nem megyünk mert felújítják a sulit.
Bo ma is átjött és a fiúkat is áthívtuk horrorfilmet nézni.Azt beszéltük meg hogy hozzánk jönnek ötre.
                                                 ***
Pontban ötkor csengettek is.Mi már megcsináltunk mindent.Kiraktuk a popcorn-t,a kólát meg beállítottuk a filmet.
Szaladtam az ajtóhoz kinyissam.
-Helló fiúk-mosolygtam.-Gyertek be.
Visszamentem a szobába a lányokhoz,majd vártunk a srácokra,akik 2 perc után meg is jelentek.
-Amúgy mit nézünk?-kérdezte Niall.
-Dolly,a gyilkos szellem.-szólt Hannah,nekem meg végigfutott a hideg a hátamon.
Bekapcsoltam a filmet majd elkezdtük nézni.A többiek bírták,de én köztudottan rühellem az ilyen filmeket,tehát mint a múltkor,most sem néztek legalább a felét.Sőt annyira féltem,hogy nem is néztem oda.Mindemlett olyan fáradt voltam,hogy el is aludtam.Mikor vége lett azon kaptam magam hogy Zayn vállán alszom. Nem tudtam elképzelni hogy kerültem oda,végül hagytam az ezen való agyalást,kikísértük a fiúkat,Harry és Bo megölelték egymást az ajtóban(hihetetlenül aranyosak voltak) majd mi is elmentünk aludni.

  3 komi után új rész.:)

~Brigóóó


8 megjegyzés: