2013. december 15., vasárnap

XII.rész

Ezután a kis incidens után Bridgettel meg a fiukkal hozzájuk mentünk.Loui ajtót nyitott majd mindannyian bementünk.
-Éhes vagyok.-indult a konyhába Niall.
_Ki gondolta volna.-forgatta szemeit Liam mire a többiek felnevettek.
-Ami azt illeti én is.-indultam Niall után.
-Mit kérsz?-kérdezte teli szájjal.
-Ööö inkább semmit.-nevettem el magam.
-Most mér'?-kérdezte még mindig úgy , hogy a szája tele volt kajával.
-Na jó .Szia Niall.-mentem ki röhögve.
-Mit csinálunk?-ültem le a többiek mellé.
-Filmet nézünk.-bökött a Tv-re Harry.
A képlet ment amit imádok úgyhogy néztem én is a többiekkel.
Nem sokkal később Niall is csatlakozott hozzánk.
-Mit nézünk?-ülte le mellém.
-Filmet.-feleltem .
-Nem éppen így értettem.-röhögött.
-Képlet .-válaszoltam normálisan.
-Utálom .
-Én meg szeretem , úgyhogy hallgass.-néztem rá fenyegetően.
-Aha .-röhögött.
Hirtelen valaki az oldalamba bökött.De..Niall Istenem.Nem figyeltem rá.Majd nemsokára megint , és megint és megint.
-Niall megvesztél?-néztem rá mérgesen.

-Hmm?-játszotta az ártatlant.
-Áhh.-forgattam szemeim majd tovább néztem a filmet.
Már azt hittem befejezi amikor elkezdett mocorogni , majd lökdösni.
-Oké most már fejezd be!.-ordítottam rá.
-Mit?-mosolygott
-Ezt!
-Mit ezt?.-nézett rám értetlenül.
-Niall!
-Tessék?
-Fejezd be!
-Mit?-kérdezte megint.
-Arghh , nem igaz!A többiekre néztem akik mind minket néztek röhögve.-Mi van ?
-Semmi csak látnátok magatokat .-Röhögött Zayn.
-Oké menjünk valahová.-álltam fel.
-Oké.állt fel Zayn is .hová?
-Nando's-felelte Niall.
-Oké.-egyeztünk bele.
Elindultunk .az ajtóban Bridgettel megálltunk, a fiúk meg mentek előre.
-Khm..khm...Valaki mondjuk ajtót zárna...-mondta Bridget én meg csak a fejemet fogva röhögtem.
-Jaaa.-vették elő mind az öten a kulcsukat és az ajtó fele indultak ..öten.
-Hülyék.-néztünk össze Bridgettel.
Végül Liam bezárta az ajtót majd elindultunk .Hamar oda értünk rendeltünk , beszélgettünk és nevettünk .Nagyon jól éreztük magunkat amíg Bridget meg nem rúgta a lábam.Ránéztem ő a púlt fele biccentett.Oda néztem .Victoria és Adrienne állt ott és minket méregetett.
-Oh Isten kegyelmezz!
-Mi van ?-kérdezte Harry.
-Oké menjünk .-mondta Bridget.
-De én még nem ettem meg.-nézte szomorúan a tányérját Niall.
-Gyre nálunk eszel .-karoltam át.
-Oké.-egyezett bele.
Haza fele meséltünk a fiúknak a két lányról.
-Bah!Utálom az ilyet .-fintorgott Zayn.Majd átkarolta Bridgettet.
Felmentünk hozzánk.A konyhában vacsiztunk , vagyis csak Niall  és Harry , amikor csengettek.Ajtót nyitottam.

-Szia Hannah.-köszönt kedvesen Bo.A fenébe teljesen elfeletkezdtem a lányról .Új osztálytárs és nehezen illeszkedett be ezért meghívtuk magunkhoz estére csak elfelejtettem.
-Ööö..Szia gyere be!-mosolyogtam rá.
Bevezettem a konyhába amikor Bridget észrevette Bot neki is leesett majd kedvesen köszöntötte.De nem csak ő lepődött meg hanem Harry is akinek az étel megakadt a torkán és köhögni kezdett Bo meg lefagyva bámulta fürtöskét.


                               ~Hanna'h~
3 komi után új .(köszönjük az előző részekhez a komikat , nagyon de nagyon..:*)


6 megjegyzés:

  1. najó hát asdfgh....
    Rohadt jó lett imásom :) Kedvenc részem lett :DD Feldobtátok ezzel a résszel a napom :) Köszönöm.
    Puszi: Bo S.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii szépen , örülök , hogy tetszett ..:)

      Törlés
  2. Nagyon jó rész lett,alig várom a kövit:))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett ééés megvan a 3 komii :))
    Ölel: Fanni B.

    VálaszTörlés
  4. Köszii....igen ahmarosan lessz kövii:)

    VálaszTörlés