2013. december 11., szerda

XI.rész

XI.rész

A fiúkkal felsétáltunk a terembe,kerestünk helyet,majd leültünk.A fiúk az utolsóban,hátul,egymás mellett.Mi Hannah-val előttük,szintén egymás mellett.
Két-három perccel becsengetés után megérkezett az osztályfőnök is.Köszöntött minket,majd elmondta,mi várható a mai nappal kapcsolatosan.Első négy óra osztályfőnöki,az ötödik és a hatodik óra lesz megtartva.Nekünk ezen a napon szerencsére csak öt óránk van és az is tesi.
-Tehát.Lediktálnám az órarendet,de utána még el kell mondanom pár közérdekűt.-jelentette be az ofő,Mr.Peterson.
Az órarend lediktálásával hamar megvoltunk.Ezután következett az ellenőrző kiosztása.Ez is körülbelül 3 percet vett igénybe,haladhattunk tovább.
-Nagyon fontos hogy tisztában legyetek a házirend követeléseivel,illetve tiltásaival.Lányok,tudom,hogy nagyon unalmas téma,de minden év elején kénytelen vagyok elmondani.Öltözködjetek ízlésesen.Ez egy iskola.Örüljetek neki,hogy nincsenek megtiltva egyes dolgok.Gondolok itt a körömlakkra,sminkre stb.
A lányok egy szót nem szóltak,gondolom már megszokták.
Fiúk.Nektek pedig tilos a testékszer és a tetoválás.Az sem iskolába való. 
-Pszt.Bridget.-lökte meg a székem David.
-Igen?-fordultam hátra.
-Csak hogy tudj róla,ez a rizsa fog menni még egy fél óráig,szóval,ne lepődj meg ha unatkozol.-mondta.
-Öm.oké-fordultam vissza a helyemre
-Mi az,mit mondott David?-kérdezte Hannah.
-Semmi érdekeset.Csak annyit,hogy ne legyen meglepő,ha unjuk magunkat,mert mg erről fog dumálni az ofő körülbelül fél óráig.
-Nah,az nagyon jó.-sóhajtott Hannah.
Szendvedve végighallgattuk,majd az ofő rám és Hannah-ra nézett.

-És végül de nem utolsó sorban,még egy dolog.Üdvözöljétek két új osztálytársatokat,Bridget-et és Hannah-at.A nyáron költöztek Londonba.Új osztálytársaink kedvesen mosolyogtak,amiből azt tudtam leszűrni,hogy örülnek nekünk.Két kivétellel.A második pad kész szőke leányzójától fagyos pillantásokat kaptunk.Ezt vehettük üdvözlésnek.
Csengettek,az ofő kiment a teremből,ami azt jelentette hogy elkezdődött a szünet.Danny és David odajöttek hozzánk.
-Lányok.Ne foglalkozzatok azzal a két ribivel.Megláttak,és egyből elítélnek.Ők ilyenek.-próbált minket bíztatni Danny.
-Hát,köszi srácok.Aranyosak vagytok.-mosolygott Hannah.
Mindemlett mi is itt vagyunk nektek.-húzták ki magukat büszkén a fiúk.Belőlünk meg kitört a nevetés.
-Köszönjük szépen srácok.Tényleg.-nevettem fel.
A két liba besétált,leültek a helyükre,vetettek még felénk egy pár "tudd,hogy nem vagy nekem szimpi,úgysem leszünk jóban" üzenet közvetítő pillantást,aztán mint minden ilyen sítlusú csaj,őrült pletykálásba kezdtek.
Becsengettek.Az idő nagyon hamar elszaladt.Leszálltam a padról(mert eddig ott ültem) majd Mr.Peetrson bejelentette,hogy vegyük elő az üzenőt,szeretne lediktálni pár dolgot,amiről feltétlenül tudnunk kell.Amikor ez megvolt.Esett még szó a következő két ofő órán a tanárokról,akiknek a nevét leírtuk az ellenőrzőbe.Hamar elment a 4.óra is,majd várhattuk a tesitanárt.Az első órán mindig valami szabályzatról van szó,amit fel kell olvasni a tanárnak,és a diákoknak pedig alá kell írni.
-Mivel készen vagyunk,megengedem hogy csendben elfoglaljátok magatokat.-szólt a tanár.
Hannah-val hátrafordultunk a srácokhoz,majd beszélgetni kezdtünk.
-Hazakísérjük titeketet?-kérezte Danny.
-Aranyosak vagytok.Megköszönnénk.-mosolyogtam.
-Megdumáltuk.-mondta David.
Ezek után végigbeszélgettük a maradék időt,és máris szólt a csengő.Kimentünk,felöltöztünk,majd elindulunk haza.A fiúk közben elmeséltek mindent a suliról.A tanárokat is bemutatták,hogy legyen egy képünk a tanárokról.Ugyanis nekünk természetes gőzünk sincs,milyenek,ők pedig már ismerik őket.Szóba jött a két szőke ribanc is.De ők már nem is érdekelnek annyira.Nagyon jól elvoltunk.Aztán egy gyanús alak jött velünk szembe.Megállt előttünk.
-Maga meg mit akar?-nézett fel rá gyanakvóan Hannah.
-Lányok,már egy jó ideje követlek titeket,szimpatikusnak tűntök.-szólt a nekem egyre gyanúsabb férfi.
-Nah,szálljon le rólunk,értette?-emelte fel a hangját Hannah.
-Állítsd már le magad!-kiáltott rá a férfi.
-Maga meg húzzon innen,nem vagyunk kíváncsiak Önre!-sétáltak oda a fiúk.
-Nézd fiam.Szerintem te nem érdekelsz senkit.-szólt rá a két fiúra a támadó.Meg ragadta a karom,majd a Hannah-ét és elkezdett minket maga után rángatni.Tudtam mit kell ilyenkor csinálni.Szétnéztem ,mennyi ember van a környéken majd elkezdtem teli torokból ordítani hogy:SEGÍTSÉÉÉÉÉÉÉÉÉG!!!!
Meglepetésemre az 1D fordult be a sarkon,majd odafutottak hozzánk.
-Engedje el minda két lányt,mit akar tőlük maga?-szólt Zayn a férfira.
-Húzzon már innen.-kiáltott az elmebeteg hapira Danny is.
-Fiúk,ti most ne szóljatok bele.-nézett rá Niall a két fiúra.
-Itt maradunk.Nem érdekel.
-Majd mi innen átvesszük ezt az egészet.Mehettek haza.-szólt vissza Harry.
Kirángattam a kezem a férfi szorításából,Hannah-nak is sikerült megmenekülnie.
-Nah.Oké.Fiúk.Elegünk van abból,hogy állandóan rajtunk kaptok össze.Nem értem miért szóljátok meg folyamatosan egymást.Szálljatok le egymásról.Múltkor is ez volt.Nem azt mondom,hogy legyetek puszipajtások,de bírjátok ki,hogy nem csipkelődtők a másikkal,jó?!-emeltem fel a a hangom,nem is kicsit.
A fiúk bólogattak,tehát sikerült felfogniuk,mit szerettem volna közölni.
-Nekünk dolgunk van,úgyhogy mi most megyünk.-szólt Danny.
Elköszöntük egymástól.
-Nah,lányok,mit szólnátok hozzá,ha átjönnétek hozzánk egy kicsit?-mosolygott Zayn.
-Jól van megyünk-válaszoltam.
A veszekedés  után boldogan indultunk el a fiúkkal a lakásuk felé.
3 komi után új rész:)
~Brigóóó

8 megjegyzés: