2013. december 21., szombat

XIV. rész

A tegnapi mozgalmas nap után fáradtan dőltem be az ágyba este.



Zajra ébredtem.Fogalmam sem volt mi lehet az .Szombat van , az ébresztő se lehet.Álmosan keltem ki az ágyból .Benéztem Bridget szobájába.Mélyen aludt ..Jó neki.Majd sikerült leszenvednem magam a lépcsőn s az ajtóhoz léptem.Kinyitottam s az állam leesett.
-Szia.-mosolygott Jack , az én drága bátyám.
Nem tudom hány ezer éve nem láttam.New Yorkban járt egyetemre majd miután befejezte ott maradt és legjobb barátjával éttermet nyitott.
-Szi-szia.-néztem rá meglepetten.
-Nem is örülsz?-tárta szét karjait.Rögtön megöleltem , fejem a vállába fúrtam.Úgy hiányzott már.
-De , hogy kerülsz ide?A városba , meg egyáltalán hozzám?Honnan tudod a címem?-támadtam le azonnal.
-Beengedsz?-nevetett.-Elmesélek mindent.
-Oké , gyere.-álltam félre.
Bementünk  a nappaliba és leültünk  a kanapéra.
-Kérsz valamit?-kérdeztem tőle.
-Ö üdítőt....Köszi.-mosolygott.
Vittem neki üdítőt meg maradt pizza a tegnap estéről.Biztos éhes már.
-Uh , kössz.-csillant fel a szeme amint meglátta  a kaját a kezemben.
Távolság ide vagy oda a bátyám és ismerem.
-Na mesélj -szóltam rá.
-Na szóval felhívtam anyát , hogy Londonbba utazom pár dolog miatt.És ők mondták el a címed.-vont vállat.-mert amikor beszéltünk ...hát olyan nagyon ritkán volt meg nem is nagyon sokat szóóóval ...
-Értem.....És mi van az étteremmel?
-Imádom , és egyenlőre úgy néz ki az emberek is .
-Gratulálok.És Lucy?-kérdeztem meg mi van a barátnőjével.
-Háát...vége.Az egyetem után vissza ment LA_be és egyikünknek sem volt kedve a táv kapcsolathoz....megbeszéltük.
-Sajnálom.
-Én is de hát ....ilyen az élet.-mosolygott rám.
És veled hugi?-kérdezte.Én is elmeséltem mindent.Bridgetet , a  fiúkat , a One Direction-t , mindent.Meglepve hallgatta a beszámolóm.
-Hááát...nem semmi.
-Hát nem .mondtam majd 2 órán át beszélgettünk.
-Mit szolnál ha elmennénk valahova?-vetette,fel.
-Oké.Menjünk moziba.-mosolyodott el.-Emlékszel mindig mennyit könyörögtél , hogy vigyelek magammal?-nevetett fel.
-Persze.-nevettem én is vele.
-Olyan aranyos voltál. Jackiee vigyél magaddal légysziiiii.-utánozott engem.
-Héé nem ér röhögni ..kicsi voltam.-öleltem meg.Hiányoztál.
-Te is .

Felmentem öltözni , hagytam Bo -nak meg Bridgetnek üzit , hogy elmentem majd elindultunk.
-Mit nézünk?-kérdeztem út közben.
-Hát az igazság az amíg öltöztél vettem, jegyet a neten ...A feláldozhatók 3-ra .-nézett rám.
-Ne már...tudod , hogy utálom az akciót.
-Ez van.-vigyorgott.


Megnéztük a filmet ..Vagyis Jack nézte én meg szenvedtem.szóval ilyen Bridgettnek amikor horrorra rángatom el...

Bementünk egy  McDonald's -ba .Ettünk meg beszélgettünk.

Annyira hiányzott már ez a hülye.Fogott két krumplit és bedugta az orrába.

-Fejezd be.-nevettem.-

Mér??- kérdezte értelmesen.

-Hülye -röhögtem.




6ra értünk haza.Nevetve léptünk be az ajtón . Bemutattam a bátyám a lányoknak majd beszélgettünk egy ideig de Jack lefeküdt reggel már megy is haza.

Reggel elköszöntem Jacktől.
-Ne légy szomorú.Ezután gyakrabban jövök.Ha nem bánod az ünnepeket majd itt töltöm.-mondta.
-Júúúj oké ,. oké.-öleltem meg.
-Mennem kell , vigyázz magadra majd hívlak.-ölelt meg még egyszer.
-Te is .Szia .intettem.

3 komi után úúj ..:D










6 megjegyzés: