2013. december 27., péntek

XIX.rész

XIX.rész

Megtaláltak...

Hannah nem tudott megszólalni.Könnyei patakokban folytak az arcán.
-Jól van nyugodj meg-öleltem meg.
-Mi a baj,hugi?-lépett oda Jack
 Leült a kanapéra,majd elkezdett mesélni.
-Voltam a fiúknál és ott volt Victoria..és..-kezdett bele,de megint elkezdett sírni.
-Nyugi.
-Láttam Niall-lel együtt. Én pedig teljesen lefagytam.
-Várj,mi van?-hitetlenkedtem.
-Láttam őket..Niall szobájában.
-Victoria és Niall együtt van?-csodálkoztam.A telóm ott lapult a zsebemben,és reflexből odakaptam,hogy telefonáljak Zaynnek,hogy ő mit tud a dologról.Niall-től ez rohadt csúnya dolog volt,vele most nem akarok kommunikálni.
-Franc enné meg!-csapott az asztalra Jack.Felállt,kirohant az előszobába,felkapta a kabátját és idegesen bevágta maga mögött az ajtót.
-Most hova megy?-néztem Hannah-ra.
-Nem tudom,de a legjobb az lesz,hogyha utána megyünk-tanácsoltam.
Jack-et az utca sarkában sikerült utolérnünk.
-Jack,hová mész?-kapta el a vállát Hannah.
-Niall-höz.
-De minek?-kérdezte 
-Beszédem van vele.-válaszolt Jack,és nagyon mérgesnek látszott.
-Jack,légy szíves ne,majd én megoldom-mondta Hannah.
-Biztos?-kérdezte.
Hannah bólintott egyet,majd visszafordultunk.
Megérkeztünk,Hannah-val felmentünk az én szobámba,és leültünk az ágyra.
-Na hogy vagy a körülményekhez képest?-mosolyogtam bátorítóan.
-Hát....Nagyjából sikerült lenyugodnom.De ha eszembe jut,akkor megint nagyon fáj.-sírta el magát megint.
-Ne sírj.-öleltem meg szorosan.És nekem is  kicsordult egy könnycsepp a szememből.Úgy sajnálom ezt a szegény lányt.
A szoba előtt Gabriel sétált el,a telefonja ki volt hangosítva,Zayn-nel beszélt,az ajtón pedig minden áthallatszott.És pont ez hiányzott.
- Niaall- hallottunk Victoria nyivákolós hangját a háttérből.Na ne!
Hannah megint elkezdett sírni,komolyan mondom,téli szünet visszamegyünk a suliba,az lesz az első dolgom hogy megfojtom Victoria-t!
-Nyugodj meg.-öleltem meg megint.Miért mondok neki ilyet,mikor úgy sem tud?!
Nem szólt semmit,csak sírt folyamatosan.
-Menj a szobádba,feküdj le egy kicsit,jót tesz az egyedüllét.-mondtam.
-Jó.-szipogta,majd kiment.
Úgy megesett a szívem rajta.El tudom hinni mennyire fájhat neki.Ez az egyik legrosszabb dolog a világon.
Előkaptam a telefonom,és megnéztem az Instragam-om,gondoltam felvidít egy kicsit.Nah pont az ellenkezője történt.50 hozzászólás egy képhez.Ez mi?
Megnéztem és abban a pillanatban teljesen összetörtem.A következőket vágták a fejemhez virtuálisan:
~Nem is tudom miért pont téged választott Zayn...
~Ribikém!Szállj le azonnal Zaynről jó?!
~Szerintem a Directionerek nem fognak jót állni magukért...teljesen egyetértek velük.Ez a lány egy liba.
 ~Ribanc.
~Találós kérdés:Hogy hívják?Ronda,de mégis ezren kedvelik a képeit,és lenyúlta Zayn-t a directionerek elől? Bridget Gilbert!
Volt még egy pár csúnyaság,de azok nem voltak ennyire durvák.Kaptam még pár aranyos megjegyzést,amire válaszoltam is.De utána eldobtam a  telefont,és csak bőgtem.
-Mi a baj Bridget?-jött be Gabriel a szobámba,én pedig rámutattam a telefonomra.Elolvasott mindent.
-Ne foglalkozz velük,csak a  féltékenység beszél belőlük.-simogatta meg a vállam.
-Tudom...de egyszerűen nem tudom figyelmen kívül hagyni-dadogtam elcsukló hangon.
Hát,ez a nap sem sikerült a legjobban,mindenki sír.
-Bridget ezt nézd meg-tartotta elém a telefont Gabriel. 
Victoria kirakta az IG-m,és valami hihetetlenül ocsmány dolgot írt hozzá.Hogy lehet valaki ennyire gerinctelen?!
-Gondolhattam volna-sziszegtem.
Csengettek,én pedig nagy nehezen lesétáltam a lépcsőn.Az ajtóban Zayn állt.
Odarohantam hozzá,megölelt,majd meglátta a kisírt szemeimet.
-Mi a baj?-kérdezte aggódva.
Gabriel beszámolt mindenről.Hannah-ról (bár arról eddig is tudott) az IG-ről,és Victoria facebook bejegyzéséről.
-Ez a nap sem alakulhatott volna rosszabbul.-fúrtam bele a fejem a vállába.
-Látom megtaláltak téged is.Nyugi,minden rendbe fog jönni.
-Az lehet.De hogy ennek nyoma marad bennem,az biztos.
-Jól van nyugi.
Én pedig sírtam..sírtam..és sírtam.Annyi rosszakaró ember van a világon...

3 komi után új :)
~Brigóóó

5 megjegyzés: