2013. december 10., kedd

X.rész

Elképzelni sem tudtam mi lesz ebből.Hol Bridgetre , aki szintén olyan fejet vágott mint én , hol a Srácokra , hol Dannyékre néztem.Egy ideig csak beszélgettünk , vagyis próbáltunk ugyanis Dannyék részéről folyamatosan röpködtek a megjegyzések az 1D iránt. Ők egy ideig tűrték végül ők is vissza válaszolgattak , így elég durva szócsata alakult ki a két csapat között..Nekünk elegünk lett így fogtuk a cuccainkat és leléptünk.Azt , hogy ők mikor vették észre , hogy nem vagyunk ott azt nem tudjuk , ahogyan azt sem , hogy mi történt ezután.

4 hét múlva.
Még mindig nem tudjuk mi történt akkor , mert bár rengetegszer beszéltünk és találkoztunk a srácokkal is és Davidékkel is egyikőjük sem tett említést arról a bizonyos délutánról .Mintha meg sem történt volna. A bandát sikerül sokkal jobban megismernünk, rövid idő alatt jóban lettünk .Dannyiékkel a helyzet változatlan még mindig szinte legjobb haverjaink.Ami meg azt illeti én kicsit beijedtem a sulitól , vagyis attól a 2 csajtól , ugyanis a 4 hét alatt Dannyéknek sikerült annyira szépen bemutatnia őket , hogy komolyan a hideg is kiráz ha rájuk gondolok.

Ma kell mennem  , hogy levegyék a gipszem ,ami azóta nem is fehér. Tele van mindenféle aláírással , rajzzal , szöveggel . Az okos , és drága Niall meg vagy hatvanszor írta fel a nevét ..xd.Mivel Bridget nem ért rá egyedül kellett mennem , de nem bántam legalább picit sétálok egyedül.
Zenét hallgatva sétáltam az utcán amikor valaki hátulról átkarolta a derekam .Reflexből hasba vágtam , fogalmam sem volt arról , hogy ki lehet az de megijedtem.
-Héé bakker azért nem ilyen üdvözlést vártam.-fogta a hasát röhögve Niall.-Hát erős volt , gratulálok.-nevetett.
-Bocsi nem akartam csak megijedtem-kértem bocsánatot.-máskor ne támadj meg .-néztem rá mosolyogva.
-Te pedig ne hallgass az utcán zenét.-mosolygott rám.
-Oké.-nevettem el magam.
-Hová mész?-kérdezte.
-Orvoshoz , lekell szedni -emeltem fel a kezem.
-Elkísérhetlek ?-kérdezte.
-Persze .-feleltem majd elindultunk.
-Holnap nektek suli nem ?-kérdezte meg hirtelen.
-Igen , bár kicsit félek.
-Ne aggódj , nincs mitől .-karolta át a vállam .-
-Remélem .-néztem rá ő meg elmosolyodott.
Ezután minden féléről beszélgettünk. Olyan hamar eltelt az idő észre se vettem ott voltunk a kórháznál.


Fél óra alatt végeztünk majd elindultunk haza.
-Oké nekem mennem kell dolgunk van a srácokkal -ölelt meg .
-Oké persze .Szia.-köszöntem el Sarkon fordult majd elindult az ellenkező irányba .2 méter után vissza fordult megpuszil majd röhögve elment .Én kb 10 másodperc után megráztam a fejem és elindultam.


Másnap.
Reggel 6 kor keltem , hogy időben eltudjak készülni.Ruháimmal együtt bevonultam a fürdőbe zuhanyzás után meg öltözni kezdtem.Egy egyszerű fekete felsőt vettem , egy kék szűk farmerrel , meg fekete bakancsot .Szőke hajam felkontyoltam és egy fekete táskába beledobáltam mindet amiről , hogy gondoltam szükségem lessz rá.Megfogtam a kabátom majd lementem.Igen szeptember van de nagyon hideg van.Bridget már készen volt.
Bridget egy szürke blúzt , piros alapon fekete csikós sálat vett fel es sötét kék nadrággal és egy fekete őszi csizmát. Leültünk enni valamit majd elindultunk .Végig beszélgettünk a suliig .Majd csatlakozott hozzánk Danny és David majd együtt mentünk be .Pont csengetésre értünk be.



Hannna'

Sziasztok .Csak annyit szeretnék elmondani , hogy közösen azt a döntést hoztuk Brigivel , hogy ezután 3 komi után új rész .Akinek tetszik komizzon .:)



10 megjegyzés: