2013. december 26., csütörtök

XVIII rész.

A nappaliban ültünk Jackel és az utolsó szelet pizzáért harcoltunk amikor megszólalt a telefonom.
-Ne merd elvenni !.-néztem rá szúrós szemekkel.-Igen ?-szóltam bele.
-Szia ,Hannah van kedved átjönni?-hallottam Niall hangját.
-Ühüm persze .Mikor?-kérdeztem.
-Mondjuk egy óra múlva?-kérdezte de nem figyeltem mert Jackre figyeltem aki majdnem beleharapott a pizzamba én meg kivertem a kezéből és a földre zuhant.
-Neeeeeeeee !.-kiáltotta Jack.Te szívtelen , hogy tehetted?.-

-Ha nem az enyém a tied sem.-vontam meg a vállam.-Na itt vagyok mit mondtál?
-Egy óra múlva?-ismételte meg kérdését.
-Jó , ott leszek.
Leraktam majd felszedtem a pizzát a földről és eldobtam.Jack felment a szobába mert nem akarta végig nézni a ”temetést” . Hogy lehet ilyen hülye az én bátyám?.
Felmentem a szobába gyorsan elkészültem majd indultam is.Kb 20 perc alatt oda értem. Csengettem.
-Hannah !.-ölelt meg Niall.Bementünk. Nappaliban voltak a többiek is , a baj ott kezdődött , hogy nem csak ők hanem Victoria is meg egy idegen nő. ( ! ! !).Felvont szemöldökkel bámultam rá.
-Victoriát már ismered , a hölgy pedig a nővére ..Riporter Victoria elkísérte a nővérét , Alisont.
-Aham .Sziasztok.-köszöntem. A srácok elkezdték az interjút ..Niall végig le se vette rólam a szemét mosolyogott folyamatosan.A srácok válaszain nagyon sokat nevettem..elképesztő miket mondtak.Nem sokára kész is voltak.Elkezdtünk beszélgetni .Niall mellém ült.Ölelgetett folyamatosan .Én meg végig Alisonnal beszélgettem.Nagyon aranyos lány ....nem hasonlit a hugára. Egyszer észre vettem , hogy Niall eltűnt mellőlem.
-Niall?-kérdeztem.
-Felment.-vont vállat Harry.Felálltam és utána mentem.A szobájában volt volt .De nem egyedül.Victoriával és amit ott láttam nem akartam elhinni.

Sarkon fordultam majd leszaladtam.
-Sziasztok !.-kiáltottam a többieknek.
-Hannah , várj !-szaladt utánam Liam.
-Mi van?-fordultam meg könnyes szemmel.
-Mi történt?Amikor felmentél jó kedved volt.-faggatott.
-Niall és Victoria.-vontam vállat.
-Mi van? Nem az nem lehet..Félre értetted Hannah, az biztosan nem ...-csodálkozott Liam.
-Nem értettem félre semmit....nem vagyok vak...-nevettem fel keserűen.
-De nem értem mért.
-Én sem.Megyek oké?
-Gyere vissza , ne is törődj velük !.-Karolt át .
-Nem tudom...ha csak rá nézek rám jön a sírás Liam...én..
-Tetszik neked ugye?-mosolygott.
-Hah...még ha csak erről lenne szó...
-A fenébe....megölöm ezt a barmot !.-felnevettem.
-Na vissza jössz? Már csak azért is?.-nézett rám.
-Legyen.
Amikor vissza , mentünk már mindketten lent voltak.Egymástól nagyon távol.
-Hol voltatok?-nézett ránk Niall.Rá sem néztem ....
Leültünk beszélgettünk nevettünk a többiekkel .Én meg rá sem néztem , nem szóltam hozzá.Niall meg le se vette rólam a szemét és nyugtalan pillantásokkal fürkészett próbálta elkapni tekintetem. De nem jött össze.
-Hannah !, szólított meg.
-Hm?-néztem rá .
-Beszélhetnénk?-kérdezte.
-Mondd.tártam szét a karom.
-Négyszemközt?
-Jaj , hogy úgy ....nem.-mosolyogtam rá majd vissza fordultam a többiekhez.Akik már nem voltak annyira jókedvűek látva az előbbi jelenetet.Liam meglökte a karom.
-Ah , oké menjünk.-álltam fel.Felállt ő is kimentünk a konyhába.
_mi bajod van?-vágott bele rögtön a közepébe.
-Semmi.-vontam vállat.
-Ne csináld jó.Amikor még megjöttél akkor minden rendben volt.Most meg mondta leszarnád azt , hogy ezen a földön létezem.-mondta idegesen.
-Mert talán úgy is van?
-Mi van ?Én most nem értem.....-kezdett bele de akkor hirtelen mintha valami eszébe jutott volna.-A fenébe..Victoria..Te lá...láttad ugye?-nézett rám.
-Ja láttam.Gratulálok...sokáig..
-Hannah félreérted az egészet.-kezdett bele.
-Csak azt nem értem akkor meg miért hívtál át és miért viselkedsz úgy mintha valamit számítanék is neked !.-kiáltottam rá.
-Mert számítasz is ! ! ...De hadd magyarázzam meg.-emelte ős is fel a hangját.
-Nem , nem érdekel ! -kiáltottam.


-Nem úgy néz ki !.-dőlt neki a falnak.
-Niall miért érdekelne?Csak barátok vagyunk nem? Semmi közöm ahhoz amit csinálsz....Nem kell beszámolnod róla , sem megmagyarázni ..Mindegy nem tartozik rám.
-Csak barátok mi ?..Pff !-nevetett kínosan.
-Azok vagyunk és azok is maradunk ! ! .-néztem a szemébe.
-Ahogy akarod.-mondta majd kiment ..
-Pff...basszus.....-dőltem neki a falnak.


Abból amit elmondtam fele sem volt igaz , de egyáltalán nem akartam , hogy megtudja az igazságot mivel ez az egész csak egyoldalú...Őt nem érdeklem.Kimentem a nappaliba.
-Sziasztok srácok !.-köszöntem.Időközben Alisonék elmentek.
-Máris mész?-kérdezte Loui.
-Igen sziasztok.
-Szia -köszöntek egyszerre .Niall fel sem nézett.Liam meg fejcsóválva nézett.
Haza fele sétálva esett le , hogy mennyire elcsesztem mindent.De annyira fájt őket úgy látni ..Ráadásul pont őt és pont vele ...Victoriával...Az a.....az a ..az a lány mitől jobb mint én .De neki ha így jó..akkor ez van.Nekem meg ezt kell elfogadnom bármennyire is nem tetszik.
Amint beértem az ajtón sírni kezdtem.
-Hannah !.-szólított meg Bridget jókedvűen..de amint meglátott eltűnt a mosoly az arcáról.-Hé , Hannah mi a baj? -jött oda rögtön.

~Hanna'~

3 komi és új..:)



6 megjegyzés: