2013. december 25., szerda

XVII.rész

XVII.rész

Csak egy bulinak indult...

-Gabriel,te meg mi a jó istent csinálsz?!-szóltam rá az uncsimra röhögve,akivel szenyót csináltunk a konyhában,de ő elkezdte megkenni barackos lekvárral a szalámis,vajas kenyeret.
-Mit izélsz?Tök finom.-harapott bele a szendvicsbe.
-Fúj.-húztam el a számat,majd Hannah felé fordultam,aki épp a Niall-lel töltött délutánjáról mesélt.
-Szóval tök király volt,meg izé.Lesz egy buli náluk,ahova minket is meghívtak.-mondta.
-Juuuuj,és mikor?-kérdeztem.
-Egy hét múlva.

~Egy hét múlva~
-Mikor is kezdődik a buli?-kérdeztem.
-Nyolckor.-válaszolt Hannah.
 -Negyed hét van,mehetünk is készülődni.-rángattam magammal Hannah-át.
Mindketten felmentünk a szobáinkba,és magunkra csuktuk az ajtót.

Sokáig kutakodtam a szekrényben,majd a választásom egy párducmintás egyberuhára és egy fehér blézerre esett.Tettem fel egy feltűnőbb sminket,a hajamat kifésültem,majd áthúztam párszor a hajvasalóval.Buliba tökéletes.
Hannah már lent várt a nappaliban.Haját ő is leengedte.Egy fehér blúz volt rajta,egy fekete blézer meg egy latexgatya.

Jack és Gabriel mondták,hogy majd később beugranak,Bo pedig már ott van,mert Harry elhozta.Na,akkor indulhatunk is.Felkaptuk a kabátjainkat,mert hát csak tél van.
***
-Cső csajszik.-nyitott ajtót vigyorogva Liam.
-Szia neked is.-köszöntünk.
-Gyertek beljebb.-állt félre az ajtóból.
-Hol van Bo?-kérdeztem.
-Szerintem a pultnál megtalálod.-mosolygott.
-Szia Bo!-ugrottam a nyakába.
-Ne hozd rám még egyszer a frászt,mert megeszlek.-nevetett.-Amúgy szia.
-Mizujs?Hogy telt a karácsony?
-Hát jól.És neked?
-Nekem is.
-Boooo!-hallottam Harry hangját úgy két méter távolságból.
-Mennem kell.Majd még beszélünk.
-Oké.Szia.-intettem.
***
-Sziasztok lányok.-lépett oda Zayn.
-Helló- mosolyogtunk.
-Zayn,hol van Niall,már egy fél órája keresem.-nyújtogatta a nyakát Hannah.
-Izé,szerintem a kajáknál.Egész biztos.-röhögött.
-Jól van köszi.-majd el is ment.
***
Már egy jó ideje ment a buli,amikor egy lassú szám jött.
-Bridget,jössz velem táncolni?Szeretnék veled beszélni.-jött oda hozzám Zayn.
Haboztam kicsit a válasszal,majd bólintottam.
Karjait a derekam köré kulcsolta,és pedig a nyakán fontam össze a kezeimet.
-Na,és mi az a fontos ami miatt elhívtál?
-Hát tudod.Én egy jó ideje nem barátként tekintek rád.Én többet érzek irántad.Vagyis már akkor nagyon megkedveltelek,mikor megismertük egymást,de ezt senkinek sem vallottam be.Még magamnak sem.
Nem szóltam semmit,csak hallgattam,amit mondott.
-Szóval..izé...mi lenne ha megpróbálnánk együtt?Mármint na..érted..szeretném ha a barátnőm lennél.
Ezen a mondatán elmosolyodtam,szorosan megöleltem.
-Próbáljuk meg együtt.-súgtam a fülébe,ő pedig még jobban magához húzott és megcsókolt.Azt éreztem ,hogy forog velem a világ,pedig minden maradt a helyén,csak én kezdtem el szédülni.A  boldogságtól.
Abban a pillanatban annyira boldog voltam,hogy ez az egész estémre kihatott.Zaynnel kézen fogva mentünk ide-oda.Hirtelen valaki hátulról megkocogtatta a vállam.Gabriel volt az,hát ki más?
-Hát nem megmondtam?-mosolygott rám.
-De igen.Igazad volt.
-Tudom.Egyébként gratula,Bridget.
-Köszi.
Abban a pillanatban Hannah és Bo szaladt oda hozzám.
-Juj,Bridgeeeet,tényleg?-kérdezték egyszerre.Én pedig vigyorogva bólintottam.
-Juj,de jó.-ugrottak a nyakamba.
Megöleltünk egymást,én pedig idő közben ránéztem az órára.Fél tíz.Jó,akkor még van idő,a többiekkel azt beszéltük hogy fél tizenegyre megyünk haza.
Jack és Gabriel elmentek beszélgetni,Niall-ék elhúztak a pulthoz inni valamit,mi pedig együtt maradtunk a lányokkal  hármasban.

***
Már körülbelül az ötödik doboz kólámat ittam,amikor Gabriel és Zayn sétáltak oda hozzám.
-Hallod,Bridget ha ennyi kólát megiszol,este  nem fogsz aludni.-röhögtek.
-Valamikor csak elalszok-villantottam egy idióta vigyort.-amúgy meg látom jól összehaverkodtatok.
Zayn odajött mellém,átkarolt és nyomott egy puszit a homlokomra.
-Te vagy az oka.
-Én?Hát de miért?-értetlenkedtem.
-Hát mert most hogy együtt vagyunk,kénytelenek leszünk kibírni egymást.-nevetett.-Amúgy meg,na a drága unokatestvéred odakeveredett a bárpulthoz,aztán ott jól elbeszélgettünk.
-Ja,értem.-mosolyogtam.
-Amúgy húzni kéne hazafele,mert 22:05 van-szólt  az unokatesóm.
-Hát akkor  menjünk,keressük meg a többieket.-javasoltam.
10 perc keresés után összeszedtünk mindenkit.A fiúk felajánlották,hogy hazakísérnek minket,a ház amúgy sem marad őrizetlenül,mert megbízták az egyik haverjukat,hogy vigyázzon a házra,amíg elmennek.Harry és Bo másfelé mentek,mert Bo másik utcában lakik,és Harry azt mondta,hogy majd visszafele találkozik a többiekkel,mert haza szeretné kísérni a barátnőjét.
Zaynnel megfogtuk egymás kezét,majd elindultunk.Nem lakunk messze egymástól,nem gyalogolhattunk sokat,maximum 15 percet,de szerintem még annyit se.
A ház kapujában még adott egy búcsú csókot,aztán elköszöntünk a többiektől is,majd Hannah,én,Jack és Gabriel bementünk a házba.
Én örömömben szó szerint beugráltam  az ajtón és hanyatt feküdtem a kanapén.
-Jól van Bridget.Remélem sikerült felfognod mi  történt,és végre húzunk aludni,mert én rohadt fáradt vagyok.-szólt oda Gabriel.
Én csak röhögtem majd felmentem a szobámba,és kinéztem az ablakon.Zayn még mindig ott állt,és tisztán láttam az ablakon keresztül.Integettem neki,ő rám mosolygott,majd visszaintegetett,és elment.


Elmentem zuhanyozni,majd magamra húztam a takarót és mosolyogva aludtam el.Hihetetlen,hogy csak egy bulinak indult,és ez sült ki belőle.

3 komi után új :D
~Brigóóó

8 megjegyzés:

  1. Egyemmeg de aranyos...*-* én is megeszlek! ;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett és nagyon aranyos *-*!! Gratu Brigó!!

    VálaszTörlés
  3. Imádomimádooomimádom*.*
    Nagyoon jo lett;D

    VálaszTörlés
  4. nemtudom..tul hamar törtènnek a dolgok jó ari de ilyen lazàn ilyen hamar?? titudjàtok..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már ne is haragudj,de agusztusban találkoztak és december utolsó napjaiban jönnek össze...az 4 hónap! Sztem egyáltalán nem kevés.Meg ha már kritikát írsz,akkor légy szíves,építő jeleggel!
      Nem megbántani akarlak,de akkor én is kimondom a véleményem.

      Törlés