2013. december 24., kedd

XVI.rész.

-Reggeeel vaaan .-ordíttota a képembe Jack.
-Kössz.Nélküled nem jöttem volna rá.-húztam a fejemre a takarót .
-Gyere már.-rángatott.
-Hagyjál már.-néztem rá mérgesen.
-Hagyjalak?-kérdezte én meg bólintottam.-Nem.-nevette el magát.Ez hülye.

-Oké , mit akarsz?-néztem rá.
-Látogatód jött.-mondta mosolyogva.
-Ki?
-Niall.-vigyorgott.
-Aham ....aludj jól.-feküdtem vissza.
-Ne már tényleg ....
-Nem hiszem.-nevettem el magam.
-Niaaall.-ordította el magát...megint ...Ma megölöm ezt a barmot.
-Tessék?-hallottam egy hangot ami tényleg a Niallé volt.
-Semmi.-kiáltotta.-Na elhiszed?-vigyorgott.
-El....na menj ki ...felöltözöm .
-Küldjem föl Niall-t segíteni?.-állt meg az ajtóban vigyorogva .
-Mondom húzzál.-kiáltottam és utána dobtam egy párnát.Nevetve kiment.
Miután sikerült valahogy felöltöznöm , lementem .
-Szia .-köszöntem neki.Jackel beszélhetett a nappaliban.
-Szia.-mosolygott.-Hannah eljönnél velem ...ööö valahova ?-nézett rám.
-Hát jó , de hova ? Meg amúgy is nem otthon kéne lenned a  családoddal?-kérdeztem meg mert ...ezért mégis Karácsony van meg minden.
-Majd meglátod.-mosolygott titokzatosan.-Amúgy meg holnap megyek.-válaszolt röviden .
-Hát jó menjünk.-mondtam , felvettem a kabátom  és elindultunk . Az ajtóban voltam amikor Jack kiáltott.
-6.ra gyere haza nehogy lemaradj a vacsoráról Hannah Bana ...-vigyorgott Jack. Én csak rányújtottam a nyelvem és kiléptem az ajtón...Ma valami van vele.
-Hová megyünk?-ültünk be az autóba.
-Majd meglátod..-mosolygott.-Amúgy  jó fej a bátyád ...dilis de jó fej.-nevetett..
-Na igen , a dilis nem kifejezés ...de igen az ..-mosolyogtam büszkén ..Még is csak az én bátyámról van szó.
-Mért nem mentél haza az ünnepekre ?-kérdezte.
-Háát...nem tudom ..most valahogy ..nem jött össze.Nem rég jöttünk ..nem hiszem , hogy lesz lehetőségem mindig haza menni.-vontam vállat .Meg úgy is itt van Jack..
-Jó , hogy ő itt van neked.-mosolygott rám.

Nem sokkal később megérkeztünk ..valahova .Niall megfogta a kezem és vezetett..Egy jég korcsolya pályához vezetett.


-Itt vagyunk.-mosolygott rám .Annyira aranyos tőle , hogy elhozott ...csak ...ott a probléma , hogy nem tudok korizni.
-Hát ez jóó ...de nem tudok korizni.-néztem rá kínosan.
-Hát...én se annyira de majd csak lesz valami.-nézett rám majd mindketten elröhögtünk magunkat .
Mint később kiderült Niall hazudott , nagyon is tud korcsolyázni ..Ami meg engem illett végig szerencsétlenkedtem.
-Nem már basszus Niall elesek.-nevettem.
-Dehogy fogsz .Na elengedlek oké?-nézett a szemembe én meg annyira lefagytam , hogy bólintottam.Hiba volt.Óriásit estem.
-Ne haragudj nem akartam , hogy eless.-hajolt le hozzám.Nem mondtam semmit.
-Hannah nagyon fájt?
Hirtelen elkezdtem nevetni hátra feküdtem a jégen és nem bírtam abba hagyni.
-A fenébe , megijedtem tudod.?-nevetett ő is és leült mellém a jégre.
-Köszi.-mosolyogtam rá.-
-Mit , hogy elengedtelek?-nevetett.
-Nem , hogy elhoztál.Jól éreztem magam.-néztem rá..
-Hát...én is .-mosolygott.Majd felállt segített nekem is majd elindultuk haza , azaz hozzájuk.
_kérsz forró csokit?-ment be a konyhába.
-Nem , kössz ..ittam már eleget.-nevettem .
-Oké akkor valami mást?-kérdezte .
-Semmit köszi.-ültem le a nappaliba.Az asztalon két napszemüveg volt .Elvettem mindkettőt majd felnevettem.
-Niall télen napszemcsi?-kérdeztem tőle.Leült mellém , lerakta a sütit az asztalra .
-Nem tudom , hogy kerül ide.-vonta meg a vállát nem is érdekelte.Felraktam az egyiket a másikat meg felé nyújtottam.
-Mit csináljak vele?Rakjam fel?-nevetett .
-Aham .
-Hát jó.
Elővettem a telefonom .
-Csináljunk képet.-vigyorogtam .
-Okéééé.-vágott fura képet Niall.
Megcsináltuk  képet majd megnéztük ...Borzalmas lett...

-Az úgy jó.-nevetett.
-Köszönöm a mai csodás napot.-öleltem meg.
-Nincs mit és én is köszönöm.
Még beszélgettünk meg hülyéskedtünk egy ideig .Ránéztem az órára ..Fél 6.
-Mennem kell.-néztem rá.
-Kár....Haza vigyelek?-kérdezte.
-Nem , nem kell ..Sétálok egy kicsit.
-Elkísérjelek?-.mosolygott.
-Nem kell köszi.-nevettem.
-Oké vigyázz magadra , nem tudom mikor találkozunk ..Kb egy hét múlva .
-Oh, oké akkor jó szórakozást.-
-Köszi-puszilt meg.Én meg rákvörös lettem.
.Meleged van ?-kérdezett vigyorogva.
-Nem , én megyek Szia.-fordultam meg.
-Hé.-kapta el a karom és visszahúzott.-Csak hülyültem majd beszélünk .-ölelt meg.
-Oké , persze .Jóéjt.
Haza fele menet kaptam egy SMS-t..."Jóéjt , holnap hívlak.xXX Niall."
Vigyorogva mentem be az ajtón ahol Jack állt.

-Kisasszony , 6 óra és 5 perc van .Elkésett.-nézett rám szigorúan.
-Uhh na most mi lesz bünti?-raktam csípőre a kezem.
-Igen  irány a szobád és ma ne is lássalak.-parancsolt rám.
-Aham ...Oké Jackie tisztázzunk valamit .Ez az én házam .-mosolyogtam rá.Úgyhogy befogod vagy kint akarsz aludni ..?-néztem rá vigyorogva ..
-Khm..khm .....hogy érezted magad?-karolt át.
-Jól , kössz.-vigyorogtam büszkén.
-Mesélsz is?-kérdezte .
-Aham később csak együnk,oké?Bridget meg az uncsija?-kérdeztem.
-Konyhában kaját csinálnak.
Bementem a konyhába és Bridget rögtön letámadott , hogy mi volt .Aham ..szóval Jack-nek már járt a szája ..De szeretem...Úgy, hogy ha már mindenki ilyen kíváncsi volt,felültem a pultra és elmeséltem mi történt...


                    ~Hanna'~

3 komi után új..:)


Kellemes ünnepeket mindenkinek ..:)<33!!!!!

6 megjegyzés: