2013. december 28., szombat

XX. rész

Elegem lett a szobában sírásból , felálltam az ágyból és lementem a többiekhez.Mind a kanapén ültek , Bridgetnek könnyes volt a szeme , a többiek is csak bámultak ki a fejükből.
-Ma mindenki sír?-ültem le én is.
-Látod.-vont vállat Bridget.
-Mi történt?-kérdeztem a többieket mert én ezek szerint nagyon lemaradtam.
Zayn elmesélte , hogy Victoria az a szemét liba mit művelt és , hogy a rajongók elkezdték Bridget-et támadni.
-Komolyan mondom én ki nem állhatom azt a semmire kellő ri...-és folytattam volna de Jack befogta a szám.
-Tudjuk mi a véleményed róla , mi se szeretjük de hagyd oké?.
-Aham.-forgattam szemeim.-És a drága Niall-el mi van?-néztem Zayn-re.-Hallom Victoria igen jó barátotok lett .Mond csak be is költözik hozzá?Mert akkor viszek nekik virágot....
-Nem , miután elmentél Victoria vissza jött Niall meg kirakta.-vont vállat.-Azóta meg kisem jött a szobájából.Nagyon szomorú Hannah.-nézett rám Zayn.
-Aham biztos mert elzavarta Victoriát.Mond meg neki én tudom a címét ha akarja meglátogathatja , hogy ne legyen szegény szomorú.-mosolyogtam ”kedvesen”.
-Hannah , fejezd már be.Miattad szomorú.
-Jó fejezzük be. Hé , Bridget ne törődj a rosszakarókkal , egyszerűen irigyek ..Biztos vannak olyanok is akik örülnek nektek.
-Ja vannak...kevesen.-szólalt meg előszőr Bridget.
-Hát mi örülünk nektek azt kész.Zayn szeret téged-amikor ezt mondtam Zayn adott egy puszit Bridget fejére....-Ez a legfontosabb.-mosolyogtam rá bároritóan.



-Oké , igazatok van .Nem érdekel.-mosolygott ....végre.
-Tudod mit? Hol a laptopod?-állt fel Zayn.
-A szobámban ....de mért?-nézett értetlenül Bridget.Zayn nem válaszolt csak felszaladt a lépcsőn pár perc múlva meg Bridget laptopjával tért vissza.
Leült , bejelentkezett Twiterre majd írni kezdett.
Bejelentkeztem én is majd pár perc múlva mindenki olvashatta Zayn új bejegyzését , ami a következő volt:
”Kedves rajongók tudjátok , hogy imádlak benneteket de nem tűrhetem , hogy bántsátok azt a személyt akit szeretek és fontos nekem.Ha Bridgetet bántjátok engem is bántotok.Ha igazi rajongók vagytok elfogadjátok , hogy én őt választottam és SZERETEM...xXX.Zayn.”
Ezen az aranyos pár mondaton majdnem elsírtam magam ...Majdnem..Bridget szeme viszont már megint megtelt könnyel és megölelte barátját.
-Ez olyan aranyos volt.Köszönöm.-mosolygott rá.Zayn meg csak még szorosabban megölelte.Elképesztő cukik együtt.



Már nem bírtam tovább bent , felmentem a szobámba és felhívtam Dannyt.A suli óta nem láttam.
-Szia.-szóltam bele jókedvűen.
-Pici lány, hát te még élsz?-nevetett.
-Igen.Van kedved találkozni?.
-Veled ? Persze bármikor.
-Oké akkor most .Fél óra?-kérdeztem.
-Fél óra . Érted megyek.-és letette.
Elkezdtem készülni.Egy sötét kék farmert fekete kötött felsővel vettem fel.Térdig érő csizma és kabát.Hajamat úgy ahogy volt kiengedve hagytam és mielőtt elmentem elköszöntem a többiektől.



Danny a házunk előtt állt.Amint meglátott elmosolyodott .Fekete dzseki és kék farmer volt rajta .Meg egy haláli cuki sapka.



-De cuki a sapid.-öleltem meg vigyorogva .Hiányzott már.
-Köszönöm.Jó mi? -nevetett.
-Nagyon.-elindultunk Danny átkarolta a vállam.
-Mi van veled pici lány?-nézett rám.
-Hosszú...-sóhajtottam.Biztos hallani akarod?
-Biztos.-mosolygott.Elmeséltem neki mindent , hogy mi történt a szünetben és csendben hallgatta.
-Én mondtam , hogy ez a Niall gyerek egy féreg..-mondta mérgesen.-Kis sztárocska, csak kihasznált és átvert.
-Én is rájöttem.-komorodtam el.
-Na mind egy én itt vagyok .-ölelt meg .-Hová menjünk?-kérdezett?
-Menjünk játék házba.-vigyorogtam.-
-Minket oda beengednek?-nevetett.
-Aham , na gyere.-rángattam.

Elmentünk a legközelebbi játék házba , és akár mennyire is próbálkoztunk nem engedtek be.Nevetve mentünk ki.
-Na ennyi mondtam én neked.-karolta át a derekam.
-Jól van na ...tévedtem .Emberi dolog.-mosolyogtam rá.
-Az.-hajolt közelebb majd megcsókólt.Én meg hagytam neki.Ott álltunk ketten , Dannyvel a játék ház előtt és abban a pillanatban boldognak éreztem magam .Nem érdekelt sem Niall , sem Victoria sem senki.



~Hanna'~

3 komi után új....:)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó, nagyon ügyik vagytok!! :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Drága Brigi M. és Hannah H.!
    Nagyon régóta olvasom a blogotokat,és bár nem komiztam,imádom azt,ahogy írtok!
    Egyáltalán nem sablonos!
    Remélem megmarad ez a stílusotok,és várhatunk még sok ilyen részt!
    Puszi:Edina K.

    VálaszTörlés
  4. Kedves
    Edina K.
    Igazán köszönjük , nagyon jól esett a hozzászólásod. Köszönjk..:)

    VálaszTörlés