2013. december 29., vasárnap

XXI.rész

21.rész 

Az a bizonyos Szilveszteri buli...

Miután sikerült elfelejtenem az utálkozókat,leültem a TV  elé.Épp hogy bekapcsoltam,amikor megcsörrent a telefonom.
-Szia Zayn-szóltam bele mosolyogva.
-Szia.Na hogy vagy?
-Most már nagyon jól vagyok.Nem is érdekelnek már az irigy megjegyzések.
-Na,annak örülök.Amúgy lesz egy Szilveszteri buli az egyik haverunknál,nincs kedvetek eljönni?
-De nagyon szívesen elmegyünk.Mikor lesz?
-Ma kezdődik 7-től.Eljössztök a saját lábatokon vagy menjünk értetek?
-Nem kell köszi-nevettem.Na,akkor majd talizunk.Szia-majd letettem.
Pont akkor jött Hannah is haza.
-Na,mizu van,kivel beszéltél?-kérdezte.
-Csak Zaynnel.Az egyik haverjuk szervezett egy bulit,Szilveszter alkalmából,és azt kérdezte,hogy elmegyünk-e.-meséltem.
-Hát persze hogy elmegyünk-vigyorgott,majd a szobája felé vette az irányt.
Készülődés közben beszélgettünk.
-Na,és kivel találkoztál?
-Ömm,Danny-vel.-válaszolt.-És umm..izéé.
Felvont szemöldökkel hallgattam.
-Összejöttünk.-bökte ki.
-MI VAN?-kerekedett ki a szemem.
-Jól hallottad.-bólogatott.
-Ő is jön  a buliba?
-Szerintem igen.És David is.
-Juj,de jó.-mosolyogtam

Hamar sikerült elkészültünk.Én egy sötét csőgatyát választottam,egy virágmintás,fekete atlétával és magassarkú cipővel,és a hajamat befontam.
Hannah egy sötétszürke felsőt vett fel fekete dzsekivel,és fekete,szűk nacival és fekete cipővel.Haját pedig feltűzte.
-Na,akkor szerintem indulhatunk is.-mosolyogtam.Felkaptuk a kabátjainkat,meg vittük mindketten  kulcsot,aztán valahogy eltaláltunk a helyszínig.Szerencse,hogy elmondta Zayn,hogy hol lesz,mert egyébként biztos nem találtuk volna el a házig.
Bekopogtunk és Loui nyitott ajtót.
-Ó,helló Louis.-köszöntöttük.
-Sziasztok csajok.-mosolygott ránk.-Gyertek beljebb.
A buliban egyébként már ott volt az egész 1D,és Danny és David is.
-Hali,csajok.-jött oda a két srác.Danny adott egy puszit Hannah-nak.-Régen találkoztunk.Mizujs veletek?
-Hát semmi érdekes.David,úgy látszik már csak te vagy szingli.-nevettem fel.
-Nem baj az.-röhögött.-Jól meg vagyok én egyedül.De nem is vagyok egyedül,mert itt vagytok ti is.Meg nem fogok magamnak most úgy hirtelen szerezni egy barátnőt.Majd ha eljön az ideje.-nézett rám.
-Igazad van.
Ekkor valaki hátulról átkarolta a derekamat
-Jesszus.-ijedtem meg.
-Nyugi csak én vagyok.-hallottam Zayn hangját.
-Ezt meg ne próbáld még egyszer!-fenyegettem meg.
-Meddig maradtok?-kérdezte meg hirtelen.
-Um,még nem tudom,szerintem olyan háromig.-válaszoltam.
Elmentem a pulthoz,hogy kérjek magamnak egy kólát,amikor megállt mellettem egy szőkeség.Odanéztem,és rögtön elfordítottam a fejem.Victoria volt az.Elfordítottam a fejem,a másik oldalra,amikor a másik liba állt meg mellettem.Na,szuper.Ezek célkeresztbe vettek engem
Gyorsan  kikértem a kólámat,majd húztam is onnan,mielőtt kiszúrnak.Biztos tettek volna rám valami megjegyzést.
***
Az óra fél tizenegy fele járhatott,amikor hatalmas pukkanást hallottunk a konyhából.
-Na,ez mi a franc volt?-kérdeztem Hannah-tól.
-Nem tudom,nézzük meg.-tanácsolta.
A konyha asztala égett,a földön pedig David feküdt,de eszméleténél volt,mert felállt de az egyik karját nem nyújtotta ki.
-Veled meg mi történt?-kérdeztem ijedten.
Valami barom részegen öngyújtóval meggyújtottam az asztalt,és megsérült a kezem.-mondta.
-Sajnállak.Menj föl a fürdőbe és engedj rá hideg vizet,addig,amíg nem fáj,az jót tesz neki.
-Te hol tanultál elsősegélyt?-kérdezte vigyorogva.Hihetetlen,ez még ilyenkor is nyomja a hülyeséget-Amúgy meg köszi.
-Nem tanultam sehol,egy előadáson mondták.Na,de menj gyorsan.
Felment a lépcsőn majd eltűnt.
-Bridget!-szólalt meg Zayn.Hoppá...
-Igen?-kérdeztem.
-Na,ez mi volt?-kérdezte idegesen.
-Mi lett volna?-tártam szét a karom.-Az egyik legjobb barátom,alap hogy segítek neki.
-Tényleg?-vonta fel a szemöldökét.
-Igen,tényleg.Ő nekem csak egy barát.-magyaráztam.
-Akkor jó.-válaszolt.


***
Az órámra néztem és már 23:55-öt mutatott.Tehát mindjárt 2013.Elindult a visszaszámlálás és hipp hopp 23:59 lett.Az utolsó másodpercekben a visszaszámlálóval együtt számoltunk vissza,amikor a 0-nál tűzijátékok pattogását lehetett hallani kintről.Mindenkinek,akit ismerek Boldog Új Évet kívántam.Épp Hannah-hoz akartam odamenni,amikor Danny-vel láttam csókolózni.
Nagyon édesek, aranyosak voltak.De épp akkor haladt el a mára beszerelt diszkófény,és Niall ott állt körülbelül másfél méterre tőlük,lefagyva.Épp hogy csak megpillantottam,amikor megfordult és elrohant...

4 komi után új :D
~Brigóóó



7 megjegyzés: