2014. január 6., hétfő

XXII.rész.

Körül néztem de sehol nem találtam Bridgetet.Oda mentem a pulthoz , ott sem volt.Kértem egy Fantat  , majd előakartam venni a telefonom , hogy felhívjam amikor megállt mellettem.
-Végre ,hogy megvagy .Boldog Újévet.-öleltem meg.
-Neked is.-mosolygott.-Akartam valamit mondani.-nézett rám komolyan.
-Mit?-ijedtem meg.
-Niall látott titeket.-mondta én meg lefagytam.Ez nem kellett volna zavarjon de a körülményeket tekintve nagyon ideges lettem .Nem olyan könnyű elfelejteni valakit egyik napról a másikra akár mennyire is boldog vagyok Danny-vel.Nagyon rosszul esett a mit Bridget mondott és azt kívántam bárcsak ne látott volna.

-Hát ...oké...-vontam vállat de nem néztem Bridgetre ..Túl jól ismer.
-Aham,...-forgatta szemeit.Erről beszéltem.
-Oké , oké le lehet rólam szálni..
-Te tudod .Na gyere megyünk.Mát 03:25 van -nézte meg a telefonját.
-Oké menjünk csak elköszönöm Dannytől.
-Oh menny csak.
-Mi bajod van ?-.néztem rá.
-Semmi , te tudod ...de nem hiszem el , hogy te így boldog vagy Hannah.-
-Hát jobb ha elhiszed.-megfordultam és elmentem.

-Hannah.-kiáltott Bridget.
-Aj mi van már?-ültem fel álmosan.
-Csak annyi , hogy ma már suli .Gyerünk készülj.
-Már?-néztem rá kérdőn.
-Igen .-ment ki a szobámból
Felkeltem oda sétáltam a szekrényemhez és kutatni kezdtem benne.Egy fehér felsőt , kék farmerrel vettem fel .Barna magas sarkú cipőt és hosszú fekete felsővel.Januárhoz képest nincsen hideg.Hajam leengedtem , lazán kisminkeltem magam majd lementem.Felvettem  a kabátom és elindultunk.

Az utca sarkán csatlakozott David , Danny már suliban van valamiért behívatták.Csak tudnám , hogy mért.
Amikor oda értünk rögtön megláttam Dannyt, a lépcsőn állt.Oda mentem hozzá.Lehajol hozzám s nem törődve azzal , hogy suliban vagyunk hosszasan megcsókolt .Eltoltam magamtól.
-Mi volt?-kérdeztem.Összenevetett Daviddel átkarolta a vállam és bementünk az osztályba.Victoria amint meglátott felpattant helyéről és elém állt.
-Azért csináltál ekkora hisztit Niall-el , hogy utána az első emberrel aki szembe megy veled össze jöjj vele?-nevetett lesajnálóan.
-Semmi közöd hozzá.-néztem rá.. majd kikerülve a helyre indultam.
-Vagy csak féltékennyé akarod tenni? Nevetséges vagy ...Mikor jössz rá , hogy nem érdekled?-nevetett .Nekem meg itt telt be a pohár megfordultam visszamentem hozzá és minden erőmet összeszedve behúztam neki ...utólag rájöttem , hogy ennél jobb érzés nincs .Kicsit megszédül vissza akart ütni egy Bridget aki akkor lépett be a terembe megragadta  a kezét.
-Állj le most .-nézett Victoriára.
-Szerintem is jött be a matek tanár majd mindhármunkat felküldött az igazgatóhoz.
-Nem hiszem el , hogy ezt tetted .-nézett rám csalódottan Bridget .
-Ne haragudj ...
-Képes lettél volna kihagyni belőle?-kérdezett hitetlenül én meg rögtön elröhögtem magam.
-Hahaha .....nevetek ...-forgatta szemeit Victoria.
-Téged ki kérdezett .-nézett rá ridegen Bridget...Megúsztuk igazgatói intővel a további órákat végig szenvedtük és utána haza mentünk.
Délután átjöttek a fiuk ...Leültünk mind a nappaliba beszélgetni..
-Mi volt  a suliba ?-nézett barát nőjére Zayn .
-Bunyóztunk.-vigyorgott büszkén Bridget.
-Bunyóztam , és nem volt az hanem csak kapott egy picit...-vontam vállat,.
-Wooow.-nevettek a fiuk .-Ki volt az ?
-Niall barátnője.-forgattam szemeim.
-Nem a barát nőm ...kezd elegem lenni beszélhetnénk Hannah?
-Ja.Felmentünk a szobámba s leült az ágyra én meg megálltam előtte.
-Nézd Hannah , ami akkor történt véletlen volt és nem jelentett semmit.és ..-kezdte de félbeszakítottam.
-Niall felejtsük el , barátok vagyunk .....hagyjuk a fenébe jó?.-kérdeztem meg .
-Oké -mosolyodott el rögtön.majd megölelt.
-Khm...jó...-engedtem el.
Azért még van egy kérdésed ugye?-nevetett.....
-Igen .nevettem.Együtt vagytok ?.-kérdeztem meg félve.
-Nem. -rázta m,eg határozottan a fejét.-És nem is leszünk ..Utálom .Tönkre tett mindent.-komorodott el .Tény , hogy ha nem csókólja meg tuti nem leszek együtt Dannyvel és talán ...

-Akkor barátok?-vigyorgott , majd megpuszil.
-I..-i-igen .-dadogtam rákvörös fejjel.
-Jó .-vigyorgott-Akkor láttam rajta , hogy itt még nem fejeztük be ...Megbeszéltük , hogy barátok vagyunk de Niall ezt nem fogja így ennyiben hagyni..Tökéletesen tisztában van vele , hogy mit érzek iránta és avval is , hogy ő mit irántam ...Niall felállt és kiment a szobából.Én egy sóhajtás közepette mentem én is utána.


Sok -sok bocsánat a késésért ..Csak nem volt időm..Ne haragudjatok ...4 komi és úújjj..:D


8 megjegyzés: