2014. január 11., szombat

XXIII.rész

23.rész
-Szép jó reggelt.-meg az ágyam fölött az ágyam fölött Gabriel.
-Neked is-nyújtóztam.
-Kukorikúúúú-kezdett el egy kakast utánozni.
-Jól van Gabriel,felfogtam hogy reggel van.
-Gyere le a konyhába hoztam neked a Starbucks-ból reggelit.-mondta.
-Ó,de aranyos vagy,köszönöm.Mindjárt megyek,csak felöltözök oké?
-Jól van.-válaszolt és kiment.
Gyorsan felöltöztem majd lementem a konyhába.Volt a pultra kirakva egy pohár cappucino meg egy csokiscsiga.Jóízűen elfogyasztottam, aztán elköszöntem  az unokatesómtól.Hannah Danny-vel ment ma reggel suliba,ők már elmentek,David pedig fogorvoshoz ment,és nem lesz ott az első két órán.Így egyedül kell mennem suliba.
Az előszobai fogason ott lógott Zayn dzsekije,amit tegnap itt hagyott.Gondoltam felveszem,amúgy sem olyan nagy rám,meg inkább unisex mint férfi kabát.Biztos nem fog érte haragudni,ha egyszer elkérem.Felkaptam a táskám,majd kiléptem az ajtón.A kapuban pedig Zayn állt.
-Sziaaaaa -ugrottam a nyakába.
Nyomott egy csókot a számra,majd megölelt.
-Hogyhogy eljöttél értem?-kérdeztem
-Az uncsid mondta hogy ma egyedül mész reggel,úgyhogy gondoltam eljövök.Hé ez nem az én kabátom?-vonta fel kérdőn a szemöldökét.
-De.De lécci,hagy maradjon ma nálam.-néztem rá kiskutya szemekkel.
-Jól van.De este kérem vissza-mondta mosolyogva.
-Na,akkor menjünk.-indultam el,de abban a pillanatban megcsúsztam a jégen,és hatalmasat estem.
Zayn pedig a fejét fogva röhögött.
-Naaa,nem ér kinevetni.-vágtam durcás fejet.
-Jól van bocs.-mondta,majd a kezét nyújtotta,hogy segítsen felállni.-Na gyere,induljunk.
Megfogtam a kezét,felhúztam magam a földről,majd kézen fogva a suli felé vettük az irányt.Az épület sarkában adtam neki egy szájra puszit(sok errefelé a Directioner,ilyenkor diszkréten viselkedünk),majd elköszöntem tőle.Beléptem az ajtón,és felmentem a terembe.Hannah és Danny ott volt.És pechemre Adrienne és Victoria is.
-Szia Hannah.-öleltem meg a barátnőmet.Ő is megölelt,majd Adrienne állt meg mögöttünk.
-Bridget.-szólított meg-ez nem a Zayn dzsekije? Huppszika,észrevette...
-De igen.Kölcsönkértem tőle.Gond?
Nem mondott semmit,csak szúrós pillantással végigmért,majd elment.Kikészít ez a ribanc.
Jött is az első óra,ami most angol.Bejött a tanár,leültünk majd belevágtunk az órába.Miután kicsengettek,lementem a büfébe,hogy vegyek magamnak egy kólát.Azonban letámadott egy csomó rajongó.Én  nem küldtem soha senkit,én mindenkivel szívesen leállok dumálni,vagy csak éppen váltok vele egy-két szót,még egy fotót is bevállalok.Az utálkozó megjegyzések nem érdekelnek.De abban a pillanatban elszakadt nálam  a cérna.Adrienne megállt a folyosó végén,és elkiáltotta magát:
-Mit láttok ebben a lányban?Egyáltalán nem szép,nem csinos,sőt nem is azért van Zaynnel mert szereti,hanem érdekkapcsolat az egész!
-Tudsz várni egy kicsit?-kérdeztem Natasha-tól,aki azt hiszem egy évvel alattam jár,és épp csináltunk egy közös képet,és dumálgatni akart velem,de Adrienne közbe szólt.
Elé léptem majd belekezdtem a mondandómba.
-Na ide figyelj!Először is.Fogd be légy szíves,nem is ismersz,mivel év eleje óta csak kötözködsz velem,és Hannah-val.Másodszor pedig,ne ítélkezz felettem.Igen is,szeretem a barátomat,és nem érdekel hogy nézek ki.Neki úgy tetszem,ahogy vagyok.És tudom,hogy csak azért akarsz megalázni a fanok előtt,mert neked Zayn kell.De,ezzel az a probléma,hogy nem nagyon csíp téged.-tártam szét a karomat.
Adrienne csak állt ott tátott szájjal és bámult.
Hannah pont akkor jött le a lépcsőn.

-Valami gond van?-nézett kettőnkre.
-Nem semmi.Majd elmondom.Gyere,menjünk.-szóltam,majd felmentünk a termünkbe.Földrajz volt a következő óránk.Hozzákészültünk az órához,majd vártunk a tanárra.
Ma 6 óránk van,mind igen kemény,de túléltük.A suli után hazamentünk,megírtuk a leckét,tanultunk holnapra.Aztán felhívtuk Bo-t nincs-e kedve találkozni a parkban,mert átmennénk a fiúkhoz.Beleegyezett,így háromkor találkoztunk a parkban.
-Na,akkor megyünk a fiúkhoz?-kérdezte Bo.
-Ja,igen.Gyertek.-mondtam,majd elindultunk.
Csengettük,és Harry nyitott ajtót.
-Sziasztok-köszönt,majd adott egy puszit Bo-nak.-Mi újság?
-Semmi érdekes.-válaszolt Hannah.-Bemehetünk?-mutatott a házon belülre.
-Persze.-állt odébb az ajtóból.
Leraktuk a kabátjainkat,és bementünk a nappaliba,ahol a többi fiú  volt,és unatkoztak.
Helló.-köszöntem.-Mizujs?
-Hát semmi-vont vállat Zayn.-Nem akartok csinálni valamit?
 -Ja,de igen.Menjünk le a játékterembe.-mondta Niall.
****
Lejátszottunk már vagy 5 pingpong meccset.Következett a billiárd.A harmadik kör közepén megcsörrent Hannah telefonja.Kiment a folyosóra.
-Tarthatnánk egy kis szünetet?-szólt Niall.
-Persze.-mondta Louis.
-Okés.Bridget,beszélhetnék veled?-nézett rám.
Hátramentünk a terem egyik sarkába.
-Na,mi az?-pillantottam rá.
-Hannah...és Danny..-nyelt egyet-tényleg együtt van?
Én pedig bólintottam egyet.
-Na,ezt jól elcsesztem.-túrt bele a hajába idegesen.
-Niall...ezt jól értettem?-kerekedett ki a szemem.
Egyből tudta mire gondolok,és lesütött szemmel bólogatott.
-Hát,tudod,ha te meg Victoria nem...-kezdem bele.
-Ezt ne is emlegesd kérlek.-sóhajtott.
-De egyébként én azt mai napig nem értem...-vágtam közbe.
-Nagyon nagy hülyeséget csináltam,nem is értem miért csináltam.Nem is akartam.Csak az a ribanc...
-Jó,oké,értem.-állítottam meg a magyarázásban.-Szerintem az lenne a legegyszerűbb,ha elmondanád neki az egészet.És kérj bocsánatot.-tanácsoltam.
-De miért kérjek bocsánatot?-nézett értetlenül.
-Mindenért!
-Jól van.Köszi.-mosolygott,majd visszamentünk a többiekhez.
****
A fiúktól olyan este hét körül értünk haza.Otthon még megvacsoráztunk,meg néztünk egy filmet a tévében,de aztán mindenki elment aludni.
Az ágyamban ülve bámultam magam elé,amikor az unokatesóm jött ki a fürdőszobából.
 -Gabriel...kérdezhetek valamit?-fordultam felé.
-Persze,mondjad.
-Te tényleg tolerálod azt hogy Zaynnel járok?Vagyis nem is így mondanám...Hanem tényleg szimpi neked?Jól kijöttök?
-Igen,nagyon is.Tudod,már amikor először találkoztam vele,jó véleménnyel volta róla.És tudom hogy ő veled nem tenne soha semmi rosszat.Nem azért jött össze veled,hogy a médiának legyen miről cikkezni,hanem tényleg szeret.
-Azt mondod?-mosolyodtam el.
-Azt.És egyébként tényleg tök rendes,ma is itt volt,mikor suliban voltál.-jegyezte meg.Hogy tudtam...
-Nagy haverok lettetek úgy látom.-nevettem.
-Amúgy ja.
-Ennek örülök.De most már aludjunk.Jó éjt.-ásítottam.
-Jó éjt.-oltotta le a lámpát.
~Brigóó
4 komi és új :D

4 megjegyzés: