2014. január 20., hétfő

XXIV.rész

-Kelj már feeeeel.-ugrándozott Jack az ágyamon .
-Te szerencsétlen le szállsz vagy megváglak .-ültem fel mérgesen .Hirtelen elkaptam a jobb lábszárát és megrántottam.Jack elesett de úgy hogy fejét kissé beverte.-Kellett neked.-vontam vállat vigyorogva .
-Te beteg vagy .-dörzsölgette a fejét.
-Családi betegség .-néztem rá.-Na kifele.-intettem az ajtó fele.
-Még megbánod .-ment ki az ajtón.
Előszedtem valami normális göncöt majd minden cuccommal bevonultam fürdőbe készülődni .Lezuhanyoztam gyorsan   felöltöztem,hajam  leengedtem  , kisminkeltem magam és .készen is voltam.
Lementem a lépcsőn .Bridget már az ajtóban várt.
-Na végre .-nézett rám.
-Mi baj van ?-kérdeztem
-Semmi csak ne késsünk el gyere már.
Ma csak ketten mentünk suliba mert Danny és David beteg ..szegények rossz lehet .
A suliba beérve rögtön a két semmire kellő libával futottunk össze  , mindketten ridegen megbámultak és tovább mentek.
-Szánalmasok ..-röhögtem.
-Azok is ..-nevetett ő is.
-Mi az első óránk?-kérdeztem.
-Fizika...
A legunalmasabb  és legroszabb óra ..lehajtott fejjel feküdtem a padon amikor hangos nevetésre lettem figyelmes.
-Mit mondott?-nézett idegesen a tanár nő Adriennre.
-Csak azt amit hallott.-vont vállat.Hogy az idő eljárt maga felett ..ne tegyen úgy mintha csak 18 lenne...-nézett a tanár nő szemébe.Gondolom a tanár nő igen rövid szoknyájára célozva .Sose mertem volna megcsinálni .
-Igen ? Én meg azt tanácsolom neked , hogy ne játszd a nagymenőt nem áll jól kislányom ..inkább tanulnál .Rád férne .El nem tudom képzelni mekkora sötétség lehet a te fejedben.-válaszolt a tanár nő .Adrienne lefagyva üllt a széken belőlem meg Bridgetből azonal kitört a röhögés.Adrienne meg "ezt még megbánjátok " pillantással nézett ránk , mi meg nem tudtuk abba hagyni.

Gondoltuk , hogy nem fognak emiatt leszálni rólunk emiatt úgy hogy felvoltunk készülve mindenre. Szüneten mindketten oda jöttek hozzánk
-Kinek érzitek ti magatokat?-nyávogta Victoria.
-Hm? hozzánk beszélsz?-nézett rá Bridget.
-Igen hozzád.
-.Aham jó nem érdekel ..Szia .-fordultunk meg és nevetve , meg nekik integetve elmentünk ..Jó volt látni a  fejüket.

A nap hátralévő része laza volt .Minden óra hamar eltelt mi meg haza mentünk.

Amint beértunk az ajtón lefeküdtem a nappaliban levő kanapéra.Hulla fáradt voltam.
-Danny-vel mi van ?-kérdezte meg hirtelen Bridget.
-Semmi.minden a régi .mosolyogtam -Mert?-értetlenkedtem.
-Hát csak.Na és Niall-al?-kérdezte felvont szemöldökkel.
-Semmi.-válaszoltam röviden , kedvetlenül..annyira rossz volt még a nevét is hallani.-Mi lenne?
-Óh , semmi...-nevetett.-Nézd Hannah , engem nem versz át és tudom , hogy még mindig érzel iránta valamit és ő is irántad akkor nem értem.-nézett rám komolyan.
-Igazad van odáig van értem.-válaszoltam cinikusan.Bridget meg vállat vont.
-Te tudod , de ezen gondolkozz el.-állt fel és elment .

-Hannah , megyek a srácokhoz és azt mondták vigyelek téged is különben eljönnek érted és véged.-kiáltott be az ajtón Bridget.
-2 perc.-ugrottam fel az ágyból.Na nem azért mert féltem tőlük vagy ilyesmi csak szeretek náluk lenni .Gyorsan elkészültem és indultunk is.
Amint bementünk az ajtón Louis ugrott a nyakunkba.
-Lányoook ...-ölelt meg minket.
-Szia Lou bemehetünk?-nevettem.
-Persze.-engedett el végre. A többiek mind bent voltak a nappaliban.Alig mentünk be Niall letámadott és felráncigált magával az emeletre , a szobájába s amint beértünk becsukta az bajtót.
-Na ez mi volt?-nevettem el magam.
-Semmi ...-vigyorodott el idétlenül én meg rögtön felnevettem.
-Komolyan...
-Beszélnünk kéne..-komolyodott el.-Szóval tudom , hogy mondtad már , hogy nem érdekel meg , hogy barátok vagyunk meg nem rád tartozik meg bla bla bla...de én bocsánatot szeretnék kérni mert akkor is úgy érzem , hogy hibát követtem el és ha nem teszem meg akkor most minden más volna...-magyarázott elképesztő gyorsan és aranyosan.
-Niall már megbeszéltük és.-kezdtem.
-Hannah álljál már le én bocsánatot kértem és szeretnék neked adni valamit...-mosolygott és elővett egy dobozt a fiókból.
-Niall ha ez az enyém és ez ajándék ...akkor én megöllek téged...
-Igen gondoltam erre is ..-nevetett ..-de aztán arra  a döntésre jutottam , hogy vállalom a veszélyt.-adta át a dobozt .Én elvettem és kinyitottam .Egy gyönyörű végtelen jeles nyaklánc volt benne.Tudta , hogy tetszeni fog , tudta , hogy imádni fogom....
-Ez.......gyönyörű köszönöm.-öleltem meg.
-Nincs mit.Remélem tetszik ...-vigyorgott.
-Tudod, hogy igen ...
-Tudom .-nevetett .-Csak megkérdeztem.-nézett a szemembe.
-Aham.-zavarodtam össze azonnal. Na és ami ezután történt....na az zavart össze igazán..

Hanna

Megint megkésve de itt a rééész ...4 komi és úúj és ne haragudjatok , hogy ennyit késett csak sok a dolgom mostanában..




7 megjegyzés: