2014. január 26., vasárnap

XXVI rész

-Hannah mi történt?-kérdezte Bo.
-Menjünk.-álltam fel , azonnal a pulthoz siettem fizettem és el jöttem .Bridget meg Bo már kint vártak.

-Mond már mi történt?-nézett rám idegesen Bridget.
-Niall kórházba került , Zayn  náluk vár szedjetek pár cuccot össze neki kérlek.-adtam át Loui üzenetét.-Bo jössz velem a kórházba?-néztem rá. Ő csak bólintott.
-Ne aggódj jó?-ölelt meg Bridget és elképesztően hálás voltam , hogy nem kérdezősködött.Bridget elindult az ellenkező irányba mi meg bementünk a kórházba .Az irányító pultnál eligazítottak minket .Felmentünk a másodikra ahol Bridget és Zayn kivételével mindenki ott volt .Harry összefont karral ült idegesen egy széken .Bo amint meglátta oda szaladt megnyugtatni őt.Hazza ahogy meglátta elmosolyodott s megölelte barát nőjét.
Loui fel-alá sétálgatott.Liam meg a falnak dőlve állt.
-Mit mondtak az orvosok mi baja?
-Nem tudom , az orvos szerint legyengült  a szervezete .Nem komoly de pár napig bent tartják megfigyelésre.Kapott egy rakás vitamint..Mindjárt bemehetünk hozzá.Ne aggódj minden rendben.-mosolygott.
-Okés.-nyugodtam meg .Zayn és Bridget akkor érkezett meg.Bridget megragadta  a karom és félre húzott.
-Danny hívott , hogy mért nem veszed fel...eléggé ideges.
-Hát jó majd később vissza hívom.
-Most jó? Mert állítólag megbeszéltetek valamit.
-Ja igen ..okés felhívom.
-Jó -mosolygott és vissza ment a srácokhoz én meg felhívtam Danny-t
-Szia-szóltam bele.
-Mért nem vetted fel?
-Niall kórházba került és...
-Sajnálom ...mikor jössz el?-szakított félbe .
-Hát most biztos nem ...Bent maradok.
-Mert?-kérdezte én meg nagyon meglepődtem.
-Mert mondjuk a barátom ...
-Aha.-és letette.Abban a pillanatban nagyon nem érdekelt Danny féltékenységi jelenete.
-Bemehetünk hozzá.-mosolygott Zayn ...de csak egyenként.
-De mért?
-Bár a kedves doktor úr nem így fejezte ki magát , de azt akarta közölni , hogy egyszerre ennyi hülye túl sok lenne neki.-vont vállat Louis

-Okés .-mosolyodtam el.-Melyikőtök megy be elsőnek?-néztem végig a srácokon.
-Hát te.-válaszolták egyszerre és belöktek a szobába.Ezeknek van eszük istenem.
-Helló Niall.-ültem le mellé.
-Szia Hannah.-vigyorgott.
-Látom jó kedved van.-néztem rá felvont szemöldökkel , ugyanis igen jókedvében van a körülményekhez képest.
-Ha téged látlak.-nevetett  majd magához húzva megölelt.
-Mi történt veled?-néztem a szemébe ő elkapta a tekintetét s úgy válaszolt.
-Nem akarok róla beszélni ..jó?-nézett újra  szemembe s mint általában ilyenkor csak némán bólintottam ő meg rögtön elmosolyodott.
-Hordod?-pillantott  nyakláncomra.
-Persze .-nyúltam rögtön  a nyakláncomhoz.
-Örülök.Amúgy a többiek?
-Csak egyenként engednek be...
-Akkor hiba volt téged küldeni elsőnek..
-Mért?-néztem rá értetlenül ő meg elröhögte magát.
-Mert te nem mész ki innen.-húzott magához és megölelt.

                                                                               ***

Életemben talán először sétáltam úgy le a lépcsőn , hogy jókedvű , éber és friss voltam reggel fél nyolckor.
-Na végre .-köszöntött Bridget szokásosan én meg elröhögtem magam.
-Neked is jó reggelt.-mosolyogtam rá.
-Táskád?
-Nem megyek suliba .Bemegyek Niall-höz.
-Okés....de Danny-nek mit mondjak?
-Az igazat .-fontam vállat.
-Okés -mosolygott , megölelt majd elment.Én meg elköszöntem Jacktől és Gabrieltől majd bementem a kórházba.

Kopogás nélkül mentem be Niall-höz aki eléggé meglepődött.
-Te nem tudod mi az az iskola?-nézett rám értetlenül.
-Nem.-válaszoltam majd oda mentem hozzá , megöleltem ő viszonozta s meg is puszilt.-Egy napi hiányzás nem nagy baj .-vontam vállat.
-És az ideg beteg  barátod mint fog szólni ahhoz , hogy itt vagy?.-célzott Dannyire kedvesen.
-Nem ideg beteg , és nem érdekel ...barátom vagy.-mosolyogtam.-Hoztam kaját.-emeltem fel a zacskót.
-Imádlak.-csillant fel a szeme.
-Tudom...
-Amúgy , hogy megy a dolog Dannyvel?-kérdezett rá hirtelen.
-Nem hiszem , hogy érdekelne..
-Minden érdekel ami veled kapcsolatos .-nézett a szemembe.
-Hát jó....-sóhajtottam és leültem mellé.-Akárhányszor találkozunk olyan mintha össze futnék a leges legjobb barátommal.bámultam a padlót.
-Sejtettem.Akkor meg miért csinálod?-kérdezte
-Nem tudom ..Már rég akarok vele erről beszélni.
-Értem , ahogy jónak látod.-adott egy puszit a homlokomra.-Na kajálunk?
-Persze .-nevettem.
Közben meg írtam Dannynek egy SMS-t hogy találkoznunk kéne délután.Rögtön vissza irt , hogy okés ő is akar beszélni velem...Válaszoltam s elraktam a telefont.


A parkban ültem a padon és Bridgetnek írtam SMS-t amikor leült valaki mellém .Nem figyeltem kb 5 perc után néztem fel .Danny ült mellettem , amint rá pillantottam elköhögte magát.
-Jó , hogy megismertél.-puszilta meg az arcom.
-Bocsi nem figyeltem.
-Láttam.-nevetett.-Na beszélni akartál.
-Te is .-mosolyogtam.
-Kezd te.
-Oké...Szóval , tudod , hogy szeretlek ..de talán nem úgy mint ahogyan hittem.Mármint nem úgy , vagyis ...érted nem ?-néztem rá félénken.Pár percig hallgatott majd végre megszólalt.
-Nem úgy nézel rám , ahogy gondoltad , hanem egyszerűen barátként.-magyarázta meg.-Az igazság az , hogy egyetértek.Ezt nagyon benéztük .-röhögte el magát.
-Hát igen , félreértettünk mindent.
-Nem kicsit.Hannah , te vagy  a legjobb barátom ..nem több ..mintha  húgom lennél.-nézett rám nekem meg akkora kő esett  le a szívemről , hogy ő is így gondolja , hogy szerintem a Föld túlsó oldalán is hallották.
-Én is így érzek.
-Mármint te is azt érzed , hogy  a húgod vagyok?

-Nem.-röhögtem.Tudod te.
-Tudom..Akkor megbeszéltük? Barátok?
-Azok .-öleltem meg .Még beszélgettünk egy kicsit majd mindketten mentünk haza.

                                                                            Hanna'
                                                                      4 komi és úúúúj:)

4 megjegyzés: