2014. február 17., hétfő

XXIX.rész

29.rész

-Nem akarok felkelni!-vinnyogtam,ugyanis álmomból a telefonom hangja keltett fel.
-Muszáj leszel-nyitott be a szobámba Gabriel.
-Neked is jó reggelt!-dünnyögtem álmosan.
-Ki aludt el tegnap este 11-kor?-vigyorgott.
-Ajj,jól van már.Megyek le,eszek-másztam ki az ágyból.
Gyorsan megreggeliztem,kikotortam valami normális ruhát a szekrényemből,összeszedtem a cuccaimat és kiléptem az ajtón.
-Úristen,de régen láttalak-öleltem meg David-et.Másfél hete nem láttam,nagyon hiányzott már.
-Te is nekem-mosolygott.-Hogy vagy?
-Jól köszönöm,te?-néztem rá.
-Megvagyok,még mindig nem gyógyultam meg,de az orvos már nem akart kiírni,mert sok lett volna a hiányzás.
-Értem.Amúgy 4-es lettél angolból.-nevettem.
-Ezaz-és majdnem ugrott egyet az utca közepén.-Amúgy drága barátod megvan még?-nézett rám.
-Öm,aha-bólintottam.-De gyere menjünk,öt percünk van odaéri-sürgettem.
***
-Bridget-hallottam egy nagyon ismerős hangot.
-Szia Hannah-öleltem meg-Na,mi volt?
-Vele aludtam-válaszolt vigyorogva.-ja és elhozott most reggel.
-Úúú,kajak,na akkor most kezdhetsz mesélni-ültem fel a padra a teremben.
-Oké-és el is kezdte,és becsengőig hallgattam.Első óránk töri volt.
-A feladatok holnapra,hogy hármas csoportokban készítsetek egy bemutatót a következő 10 leckéből,amit tetszőlegesen megválaszthattok.Ezeket az elkövetkezendő tanórákon fogjuk bemutatni.-mondta tanárnő
-Bo leszel velünk,fordultam oldalra,drága barátnőm felé.
-Persze-mosolygott-ma átjöhetnének a srácok és akkor segítenének.
-Oké,majd megbeszéljük.
Az első témát mi kaptuk,ami az I.világháború volt.
 ~Szünetben~

-Akkor megcsináljuk együtt?-kérdezte Hannah.
-Aham,menjünk hozzánk-mondta Bo-és a  fiúk segíthetnének.
A fiúknak írtuk SMS-t hogy átjönnek-e seígteni,ők pedig belementek.

***
A srácok elénk jöttek sli után,majd elindultunk a mi házunk felé.
-Osszuk be a munkát-ajnálotta fel Liam-valaki megcsinálhatná a PowerPoint-ot,aztán van még a plakát.plusz képeket is nyomtatni kéne.
-Szerintem én megcsinálom valakivel a a plakátot,meg nyomtatok is-vállaltam el az említett feladatot.-Ki lesz velem?
-Én jövök-szólt Zayn
-Én is-mosolygott Louis
A többiek a PowerPoint-ot csinálták,a amúgy is több munkát igényel.
Fogtam ey színes,A/3-as kartonpapírt-A két fiú elvette a törikönyvemet,segítettek az anyag feldolgozásában,még kerestünk képeket,amiket ki is nyomtattunk,és feldobta az egészet.
-Fu végre készen vagyunk-dőltem hátra az ágyon.Fárasztó volt,2 és fél órát dolgoztunk vele.
-Ú,végre,végeztünk-ültek le hozzánk a konyhába a többiek.
-Menjünk kajáljunk egyet-mondta Niall.
-Oké!-egyezett bele mindenki.
Elmentünk a legközelebbi gyorskajáldába.
-És amúgy azzal a két ribanc még mindig olyan bunkó veletek?-kapott be egy sült krumplit Harry.
-Még mindig piszkálnak,de már teljes mértékben hidegen hagy.vontam meg a vállam.

~Otthon~ 

-Hannah,hol van a pendrive?-néztem rá-Ott volt a konyhaasztalon-mondta.
-De itt nincs...-értetlenkedtem
-Francba...
 4 komi után új :D
~Briguss


4 megjegyzés: