2014. február 12., szerda

XXVIII.rész

Zayn hirtelen bejelentette , hogy elszeretné vinni Bridget barát nőmet valahová így abba hagytuk a játékot.Niallnek meg idő volt , úgyhogy ketten vissza indultunk a kórházba.Amint kiléptünk az utcára Niall rákulcsolta a kezét az enyémre én meg rögtön elpirultam.S mint szokás szerint Niall amint meglátta a rákvörös fejem elvigyorodott.
-Játszhatnánk ilyet többször is.-vigyorgott rám.
-Ahaaa.-mosolyodtam el amint eszembe jutott az ami a játék alatt történt.
-Mért szerinted nem?-állt meg előttem a derekamat átkarolva.
-Szeretek üvegezni.-nevettem.
-Én is de nem arra gondoltam.
-Mire?-nevettem.Niall közeledni kezdett már majd nem megcsókolt amikor Niall hirtelen távolodni kezdett és kesesű mosolyra húzta a száját.Felvont szemöldökkel néztem rá.
-Akármennyire is szeretném nem lehet...barátod van.-és akkor esett le hogy Niall még nem tudja , hogy szakítottam Danny-vel.
-Ja igaz..-nevettem fel .Niall furán nézett rám , vállat vontam s tovább mentünk.
-Mi van veled?Egyfajtában vigyorogsz...
-Semmi...., csak ..elkel mondanom valamit.
-Mit?
-Nem járok Dannyvel.-jelentettem ki  vigyorogva .Niall megállt és pislogás nélkül meredt rám.

-Komoly?
-Aha.-nevettem.
-Úr isten .-túrt a hajába majd közelebb jőve hozzám felkapott és megcsókolt.
-Khm....menjünk tovább mert így nem érünk oda.
-Igazad van..-nevetett, majd újra megfogta  kezem és elindultunk.
Bekísértem a kórházba beszélgettünk egy kicsit majd haza indultam.Gabrielelen kivűl senki nem volt otthon így TV-t néztünk egy kicsit majd felmentem.Már készültem lefeküdni amikor Bridgettől SMS-t kaptam , hogy ne aludjak el mert fél óra és itthon van , muszáj mesélnie.
-Úr isten.-nyitott be a szobába Bridget hirtelen.
-Naa?
-Úr isten.-ismételte meg.
-Igen és ezen kívül mi történt?-vigyorogtam.-
Oki , egy pillanat.-fújta ki magát majd leült velem szembe.-Elvitt a szüleihez.
-Mi?-lepődtem meg.
-Aham , nem mondta meg , hogy hova megyünk és amikor oda értünk rögtön megismertem és juujci de örültem.Imádom a családját , nevettünk , vacsoráztunk , meg beszélgettünk.Majd Zayn megmutatta a szobáját és haza hozott ...Olyan boldog vagyok Hannah.---mesélte izgatottan
-Örülök.-öleltem meg.
-És veled mi van ?Jót játszottunk.-kacsintott.
-Na igen....megcsókolt.-
Tudom.
-Nem , nem utána....
-Mi???
-Igen ...elmondtam neki , hogy vége Danny-vel ő meg erre.---vigyorogtam.
-Juujcii de jóó mááár...-vigyorgott.
-Tudoom...úgy szeretem.-dőltem hátra az ágyon.
-Együtt vagytok?
-Nem...-mosolyogtam.
-Majd idővel biztosan..Hajrá-puszilt meg felállt és kiment.

***
-Neem akarook.-nyavalyogtam.
-Ez van , a suli kötelező.-nevetett Bridget.
-Lőjél fejbe ..-néztem rá könyörgően.
-Nem.röhögött
-Gonosz vagy.---törődtem bele abba, hogy muszáj lesz bemennem a suliba és , hogy Bridget sem hajlandó végezni velem.
-Na mi van Hannah már ennyire hiányzom.-karolt át Danny.
-Hagyjál Daniel mert leütlek.
-Mi baja?-fordult Bridgethez.
-Ő Hannah.-magyarázta meg.
-Kössz , vicces volt.


Ma csak 5 óránk volt így eli9ndultam haza .Bo meg Bridget még maradt valamiért én most nem vártam meg őket.A suli előtt egy nagyon ismerős autó parkolt de nem törődtem vele , viszont amikor elmentem előtte akkorát dudált , hogy a telefon kiesett a kezemből.Lehajoltam érte majd oda sétáltam az autóhoz és megkopogtattam az ablakot.A srác lehúzta ,kapucnis felsőben volt.
-Te hülye vagy őszintén?-kérdeztem csípőre tett kézzel.Nem mondott semmit csak felnevetett.Viszont ezt a röhögést ezer közül is megismerem.
-Niall te vad barom.-forgattam a szemeim.
-Be szállsz?-vigyorgott.
-Nem.-válaszoltam határozottan.
-Hát jó.-indította el az autót.
-Ahhh ...várj.-szálltam be a másik oldalon és elindultunk.
-Valld be , hogy vicces volt.-röhögött.
-Hát nem.-majd átgondoltam és elnevettem magam.
-Hová megyünk?
-Hozzánk.

Amint beértünk Louis átölelt.
-Hannah Bana.
-Sziasztok.-köszöntem mindenkinek Loui válla fölött.
-Bridget?-kérdezte Zayn.
-Már otthon van.-,mosolyogtam
-Bo?-Kérdezte Hazza.
-Vele van.
-Pattanj Zaynie cica indulunk.-állt fel Harry s Zayn követte , így ők elmentek hozzánk.
Loui végre elengedett ..na igen ez végig úgy zajlott , hogy átölelt...Majd elkezdett szaladni a kanapé felé de a nagy lendülettől a fekete bőr kanapé Liam-el meg Louival együtt hátra borult.Liam feltápászkodott, Louis meg idegbeteg röhögésben tört ki.
-Ne hagyjatok itt.-ijedt meg Liam amikor látta, hogy mi felfele igyekszünk.
-Sok szerencsét haver .-röhögött Niall.
-Mi van Liam már nem szeretsz?-hallottuk még Loui hangját.
Bementünk Niall szobájába és felfeküdtem a kanapéra.
-Basszus Niall te mit keres itt?-ültem fel ,amikor eszembe jutott , hogy neki a kórházban kéne lennie.
-Kíváncsi voltam mikor esik le.-röhögött fel.-Reggel kiengedtek és eljöttem.-vont vállat..
-Azta de hülye vagyok.-dőltem vissza..
-Te mondtad.-nevetett.
-Mit csináljunk?
-Pókerezzünk.-pillantottam meg a kártyákat az asztalon.
-Oké gyere menjünk le Liamékhez.
Nagyon jót játszottunk mondjuk kicsit későig.Niall szobájában utána még filmeztünk.Valami szellemes filmet néztünk.Soha nem féltem horrortól de ez durva volt.
-Ne menj haza ...aludj itt.-nézett rám Niall.
-Holnap suli.
-Beviszlek.
-A könyveim..
-A kocsiban ..-vigyorgott.
-Okés hol a vendégszoba?
-Nincs.
-De van ..
-De velem alszol.-nevetett fel.
-Vendég szoba vagy megyek haza.
-Jobbra  a második ajtó viszek pizsit.
-Lezuhanyzom , rakd le az ágyra.
-Beviszem neked ..
-Nem kell kössz , rakd le..-nevettem majd kimentem.

Lezuhanyoztam majd magamra kaptam úgy kb 3 számmal nagyobb köntöst és kimentem.Nos Niall valóban lerakta  pizsit de ő is ott maradt a pizsamával.
-Nem erről volt szó.-nevettem és oda mentem, hogy elvegyem a pizsit.
-Zavarok?-kérdezte.
-Kicsit...-nevettem.
-Ne zavarjon.-ült fel és húzott le maga mellé., így félig az ágyon , félig az ölében ültem.
Kimennél egy ki...-folytattam volna ha nem csókol meg.Kezeit a derekam köré tekerve és közelebb húzott magához míg teljesen az ölébe ültem.
-Khm megzavartam valamit?-hallottam Hazza hangját.
-Nem.-álltam fel azonnal.
-De.-dőlt hátra Niall lazán az ágyon.
-Kimenjek?.-vigyorgott.
-Nem kell.-válaszoltam.
-Megköszönném.-mondta Niall.Harry meg kiment.
-Te nem vagy normális.-nevettem.-Előfordulhat , hogy igazad van.-röhögött majd egy gyors puszit adott a számra és kiment.Kb 5 perc után ébredtem fel és kezdtem öltözni.Pár perc múlva lefeküdtem aludni.A baj az , hogy eszembe jutott a film és rögtön elkezdtem képzelődni.Átfordultam a másik oldalamra és egy sötét alakot láttam .Óriásit sikítottam.
-Boooo.-kiáltott Niall röhögve.
-Úr isten te hülye.-kapcsoltam fel a lámpát.Niall feküdt mellettem röhögve.
-Tudtam , hogy félsz.Átjössz hozzám?-mosolygott.
-Aha.-álltam fel .Niall megfogta a kezem és átmentünk hozzá.Lefeküdt az ágyra és a kezemnél fogva maga mellé húzott .A fejem a vállára hajtottam és elaludtam.

Hanna
4 komi éés úúúj:D

4 megjegyzés: