2014. február 9., vasárnap

XXVII.rész

XXVII.rész

A kanapén ültem,és épp a házimat írtam,amikor hallottam,hogy becsapódik az ajtó az előszobában.
-Helló-nézett be Hannah a nappaliba.
-Szia-integettem.-Mizu?
-Egy csomó mindent el kell mesélnem-kezdte.
Leraktam a könyvemet és a füzetemet a dohányzó asztalra,és ránéztem.
-Hallgatlak.
-Szóval,voltam a parkban és találkoztam Dannyvel..és...vége-láttam rajta,hogy nem könnyű neki kimondani,de az is leolvasható az arcáról volt,hogy nem is volt összetörve.-Rájöttünk,hogy mi nem lehetünk többek barátoknál.
-Értem.Ha nektek jobb így,akkor jó,a ti döntésetek.Niall-nél voltál benn?-kérdeztem
-Igen.A körülményekhez képest jól van,már csak maximum 2 napig tartják benn megfigyelésre,aztán hazajöhet.
-Aha.Szerintem délután én is bemegyek hozzá,majd Bo-val meg majd a srácokkal.
-Rendi,nekem úgyis be kell mennem a suliba,megkeresem az ofőt,és elmondom neki,miért nem voltam benn.Elmondom az igazat,csak kicsit kiszínezem a történetet.-nevetett.
-Oké.-mosolyogtam.
***
A múltkori eset óta nagyon ritkán netezek,ugyanis még így közel egy hónap után a média még mindig rajtam és Zaynen csámcsog,és nagyon idegesítő,viszontlátni a képeinket.
Bejelentkeztem az unokatesóm facebookjába(van nekem is,csak titkosított,csak a közeli ismerősöket jelölöm be,mert egyébként óránként közel 1000 értesítésem lenne) és ránéztem egy két 1D rajongói oldalra,hogy kíváncsiságból megnézzem,változott-e a véleményük az embereknek rólam.Egyáltalán nem érdekel mások véleménye,soha nem hallgattam másra,de ilyen esetben csak nagyon kicsit érdekel,hogy kinek milyen vagyok a szemében.
Rákattintottam a legelső találatra,és rögtön találtam magamról egy képet az albumok között.A kép mellett pedig a következő ritka hosszú bejegyzés állt::
"Tudom hogy nem kapcsolódik szorosan a témához,de most én is elmondom a véleményemet Bridget-ről.Bevallom,hogy a legelején,én sem csíptem nagyon ezt a lányt,de pár hét alatt rájöttem,hogy igazából,nincs miért utálnom.Csak olvassátok el a twitter bejegyzéseit!Szerintem nagyon kedves,aranyos csaj!Tudom,hogy sokan még mindig úgy gondolják,hogy szimplán csak mázlija volt és Zayn felfigyelt rá(tény hogy óriási szerencséje van) de szerintem más is van a háttérben.De tudjátok:Ha fiúk boldogak,akkor legyünk mi is azok!;)"
Ezen a pár mondatot rögtön elmosolyodtam,örülök,hogy már nem utálnak annyira.Felnéztem az órára.13:37.Úgy gondoltam hogy bemegyek Niall-höz,meglátogatom.
Fogtam a kabátom,a kulcsom és a táskám,majd kiléptem az utcára.A januári hideg időjárásnak köszönhetően röpködtek a mínuszok,mindent hó borított,arcomat pedig szó szerint kicsípte a jeges szél.Ahogy megéreztem a fagyos levegőt,zsebre vágtam a kezemet,ugyanis mire a kórházhoz érek,jégcsapok lógtak volna le róla.
***
A recepciónál a nővérke eligazított,így az irányt Niall szobája felé vettem.A lépcsőn belefutottam a fiúkba.
-Sziasztok-intettem.-hova mentek?
Zayn odajött hozzám,és megpuszilt.
-Most voltunk Niall-nél válaszolt Liam.-és te hova igyekszel Bridget?
-Niall-höz jöttem-mosolyogtam-nem sokáig leszek.
-Oké,akkor megvárunk-mondta Harry.-csak siess.
-Oké,nemsokára jövök,sziasztok-köszöntem el.
Bekopogtam a szoba ajtón,majd benyitottam.
-Szia Niall.-integettem.-Hogy vagy?
-Helló Bridget.-köszönt kedvesen.-már egész jól vagyok,és holnap után mehetek haza.
-Az jó.De konkrétan miért is kerültél ide?-kérdeztem.
-Összeomlottam.Lelkileg-amikor kiejtette ezt a szót,egyből tudtam mire céloz,és ő is látta hogy nem fogok kérdezősködni-sok minden zúdult rám az elmúlt egy-másfél hónapban.
-Hát megértelek.Velem is volt már hasonló,de az én esetem nem volt ennyire komoly.Én csak szimplán tönkrementem belül,és elfogyott minden energiám,túl sok mindent vállaltam és teljesen felemésztett.Apropó hoztam kaját-szedtem elő a táskámból egy zacsit.
-Nyami.-vigyorgott majd lerakta a zacskót az ágya melletti kis polcra.
-Na,én most megyek,mert várnak lenn a fiúk,majd talizunk valamikor.Szia-mosolyogtam az ajtóban állva.
-Várj én is megyek,ma délutánra az orvos elengedett.
-Jól,megvárlak-mosolyogtam.
Bezártam magunk mögött az ajtót,lesiettünk a lépcsőn,aminek sarkában ott vártak a srácok.
-Mehetünk?-kérdeztem,ők pedig bólintottak.
***
-Megjöttünk-léptem át a küszöböt.
-Szia..sztok.A fiúk mit keresnek itt? Niall is itt van?!-nézett furán Hannah.
-Összefutottunk a kórházban és átjöttek.Niall-t pedig elengedték délutánra.Mit csináljunk?-vigyorogtam
-Üvegezzünk.-vágta rá Liam.
-Oké-egyezett bele mindenki.
-Hozok egy üveget-szóltam.
Kerestem egy műanyag flakont,és visszamentem a többiekhez a nappaliba.
Körbeültük az üveget,Louis pörgetett először.
-Na Harry.felelsz vagy mersz?
-Merek.-fonta össze a mellkasán a karját,jelezvén hogy mindent vállal.
-Oké.Akkor...szaladj ki alsógatyában az utcára,és üvölts valamit-vihogott Lou.
-Ilyen hidegben?-nézett ki az ablakon Hazz-Hát jó.
Azzal feltápászkodott,leöltözött,és egy boxeren kívül nem hagyott magán semmit.Kinézett az ajtón,lesétált a lépcsőn,és utána már nem láttuk.
-Emberek Harry Sytles vagyok,és itt állok London egyik utcájában egy szál alsógatyában!-ordította.Belőlünk meg kitört a röhögés.
Hallottunk az előszobából egy ajtócsapódást,amiből arra következtettünk hogy Harold jött be.
-Gratulálunk-nevetett Niall.
Hazz pedig elkezdett röhögni.
-Nem volt senki az utcán-jelentette ki.
-Na az úgy oké-nézett maga elé Liam,és majdnem elnevette magát megint.
-Okéé.Pörgetek-szállt vissza a játékba Harry.-Bridget.Felelsz vagy mersz?
-Ömm,felelek.-lepődtem meg,ugyanis nem számítottam rá,hogy én leszek a következő.
-Szűz vagy még?-vigyorgott perverzen Harry.
-Igen Harry az vagyok,még csak 17 vagyok.Nem, tudod,az lesz mostantól az elsődleges problémám hogy hogy fogom elveszíteni-nevettem.
Észrevettem hogy Zayn néz.
-Mi van?-kérdeztem.
-Á,semmi-legyintett.Holott igen is volt valami.És tudtam mi az a valami.
-Azért ne menjen ilyen messzire a fantáziád!-röhögtem.-Ezt a témát pedig nem itt kéne megtárgyalni.
-Oké.-mosolygott majd magához húzott és megölelt.
Harry pedig igen érdekes arcot vágott.Istenem.Hazz és a perverz fantáziája.
-Oké,pörgetek-emeltem fel az üveget-Liam,felelsz vagy mersz?
-Merek-mondta Liam.
-Oké,akkor rakj ki magadról egy olyan képet Twittere,amit soha nem osztanál meg nyilvánosan,és egy fél óra után szedd le.-adtam ki a feladatot.
-Hát oké-szedte elő a telóját.Pötyögött rajta párat,majd az én mobilom és csipogott,hogy új poszt van twitteren.Bejelentkeztem majd az első,amit megláttam,az az volt hogy Liam egy hamburgerrel a fején pózol.
A következőt láttam aláírva:
"Bridget Gilbert.Te ezt még nagyon-nagyon meg fogod bánni."
Erre a válaszom:
"Most mi van?:D Legalább meg tudják milyen jó a humorérzéked:D"
-Fél óra után törölheted-villantottam egy vigyort.
-Ezt megjegyeztem-figyelmeztetett Liam.-Na,de pörgetek...Hannah Bana!Felelsz vagy mersz?
-Merek-nézett rá Hannah.
-Csókold meg Niallt-mondta Liam.
Niall óvatosan Hannah-ra pillantott.Hannah odament hozzá,Niall közelebb hajolt és megcsókolta.
Az eset után az egész játék alatt rákvörösek voltak mind a ketten.Még volt pár jó feladat,mint mondjuk az,amikor Zayn kiment a teraszra,és ordítva csúnyának nevezte magát,amiről rögtön gondolta mindenki hogy úgysem komoly.
***
-Na,akkor itt most abbahagynám a játékot,mert el akarom Bridget-et vinni valahova.-mondta Zayn.
-Engem?Hová?-néztem rá kérdőn.
-Majd meglátod.Gyere.Na majd jövünk Sziasztok-köszönt el a többiektől.
-Mióta áll a kocsid a házunk előtt?-mutattam meglepetten a járműre.
-Megkértem az egyik haverom,hogy hozza el.-Szálljunk be.
-Amúgy meg hova megyünk?-csatoltam be magam.
-Ne kíváncsiskodj annyit.-indította be a motort,és elhajtott a ház elől.Nekem pedig elképzelésem sem volt,hova vihet...
~Brigóó
4 komi és új rész:D
Elnézést hogy ennyit késett,de nem volt időm írni.Remélem tetszett:)
 


4 megjegyzés: