2014. március 9., vasárnap

XXXI.rész

XXXI.rész

A kórház folyosóján ültünk,6-an,Niall benn volt Hannah-nál.A helyiségben feszült csend uralkodott mindenki bámult maga elé.Ekkor kinyílt az ajtó.
-Na mi volt?-pattant fel Liam és Niall elé állt.
-Hát...-sóhajtott.
-Na mit csináltál?-forgatta a szemeit Harry.
-Megpróbáltam elmondani hogy mi történt,de nem hallgatott végig.. -kezdte.
-Istenem Niall,miért kezdted el kimagyarázni.Ha most megmondod neki,hogy megtörtént,talán hamar feldolgozza,mint így.-nézett rá idegesen Loui-tudod hogy utálja azt a csajt.
-Jól van menjünk,az úton mindent elmesélek-mondta majd elindultunk.

***
-Szóval,mi is volt ez az egész?-néztem Niall-re,amikor már kint voltunk.
-Azt csináltam amit nem kellett volna-fogalmazta meg a lényeget röviden és tömören.
-Ezt eddig is tudtuk-néztem a szemébe.-Figyelj,biztos nem fog egyhamar lenyugodni,de várj vele.
-Okés,köszönöm.
-Hazakísérem Bridget-et,menjetek nyugodtan tovább-szólt Zayn,majd megfogta a kezem,majd elindultunk a mi utcánk felé.
-Beszélsz majd Niall-lel?-kérdeztem.
-Szándékozom.Ennyi próbálkozás után....Nem tudom elhinni hogy mindig elszúrja...-válaszolt.
-Sok szerencsét.-mosolyogtam.
-Egyszer majd csak összejön a dolog..vonta meg a vállát.
Időközben megérkeztünk a házunk elé,megölelt,nyomott egy gyors csókot a számra,majd elment.
Fura volt Hannah nélkül.Kevésszer fordul elő az ilyen.
-Bridget,nem sokára hazamegyek-mondta Gabriel.
-Tudom.Nagyon fogsz hiányozni.-vettem egy mély levegőt.Belegondolni is rossz,milyen lesz nélküle.Annyira megszoktam,hogy itt van mellettem.Olyan mintha a tesóm lenne.
-De haza kell mennem.Nem lehetek melletted mindig.De,ígérd meg nekem hogy vigyázol magadra!
-Megígérem.-erre megölelt.Ez is csak kétszer történik meg egy évben.
****
Szombat reggel,fél tízkor a konyhában ültem a konyhában,amikor a telefonom csipogásárára lettem figyelmes.Bo írt Viberen.
"Jó reggelt Csipkerózsika :)x"
"Nem is vagyok csipkerózsika,már egy fél órája fenn vagyok.Te mikor keltél?:D"
"Most..."
"Na akkor ki beszél?:D"
"Jól van már....átmehetek hozzátok?:3Majd akkor később bemegyünk Hannah-hoz is."
"Oki,gyere"
5 perc múlva csengettek is.
-Szia,drága Booo!-öleltem meg.
-Van itthon most valaki?-kérdezte.
-Ömm,nem,Hannah bátyján,az unokatesómon,és rajtam kívül senki-mosolyogtam.
-Remek.Menjünk kockulni.-mutatott a dohányzóasztalomon heverő laptopomra vigyorogva.
Bo-val nagyon jó elszórakoztunk,rengeteget nevettünk,hülyéskedtünk.Elképesztő mennyiségű képet csináltunk a,mit felraktunk a legtöbb közösségi oldalra,ahol fenn vagyunk.
-Nem megyünk be Hannah-hoz?-néztem az órára,ami már fél egy fele járt.
-De,gyere-ragadta meg a karom,és kirángatott az ajtóhoz,épp hogy le tudtam kapni a kabátom,és fel tudjam venni,hogy meg ne fagyjam.A kórház felé vezető utat is végig baromkodtuk,voltak egy páran,akik utánunk is néztek.Gondolom hogy hogy nézhettünk ki.Két 17-18 éves lány az utcán hülyül.Biztos nagyon hétköznapi látvány.
****
Időközben odaértünk a kórházhoz is.Nagy nehezen megtaláltuk a drága barátnőnk szobáját,majd kopogtunk.Mivel nem volt reakció benyitottunk.
-Helló-köszönt Hannah.
-Sziaaa-vágta be maga mögött az ajtót Bo.
Odahúztam egy széket az ágyhoz.
-Hogy vagy?-mosolyogtam Hannah-ra.
-Hát....ami az egészségügyi állapotomat illeti.Jól vagyok.Este haza is mehetek.Ami pedig...-be sem fejezte a mondatot,de én tudtam mit akar mondani.
-Figyelj,ne haragudj rá annyira,idő kell neked is,és majd Niall-nek is rá kell jönnie hogy hülyeséget csinált,és bocsánatot kell kérnie.
-De ez nem most fog megtörténni,az biztos-válaszolt.
-Ezt gondoltam én is.-nevettem.-hoztunk kaját.
-Tegyétek le a szekrényre-bicentett oldalra.
-Jó,úgy látom,nem vagy túl jó passzban,mi most akkor megyünk.-indultam ki.
-Oké.Sziasztok-mi meg kimentünk.
***
Épp hazafele sétáltunk amikor Victoria és Adrienne jött velünk szembe.Na de jó,még ez is.
-Sziasztok-intettünk. Boval,mert hát nem lehetünk bukók,hogyha ismerjük őket,akkor nem fogunk köszönni nekik.De mint kiderült,beléjük még ennyi illedelem sem szorult.
-Köszönni luxus?-kiabált vissza Bo,és közben forgatta a szemeit.Ő is gyűlöli azt a két libát mint mi.
-Ja,hogy ti itt vagytok?-fordult vissza Adrienne-Észre se vettünk benneteket-nyávogott.
-Hahahaha,akkor vegyél szemüveget csezd meg vagy menj el szemészetre-pirítottam oda keményen.
-Na,Bridget drága bekeményít-tetetett félelmet Victoria.
-Na idefigyeljetek picsák!-vágta oda Bo.-tudjuk hogy ti gondoljátok azt,hogy mi vagyunk azok,és most itt mindnyájan tudjuk mire célzok.De szerintem gondolkodjatok el azon hogy ti hogy viselkedtek és mi hogyan!
-Na,ne nekem dirigál érted?!A drága barátnőtök is megérdemli hogy kórházba került.-vinnyogott Adrienne.
Itt betelt a pohár nálam.Belekaroltam Bo-ba,majd elindultunk az ellenkező irányba.Menet közben
felmutattam a középső ujjam,jelezvén,hogy nem igazán érdekelnek.Nem jött válasz,szóval szerintem felfogták mit akarok.
***
Este,fél tizenegy tájában Hannah laptopja előtt és a suli honlapján nézegettük az elkövetkezendő félév progjamjait amikor a fejléc hirtelen egy piros betűkkel vajszínű alapra írt feliratra váltott.A szöveg a következő volt:
"Kedves diákok!
A héten nincs tanítás mert a tanári kar nagyrésze továbbképzésen van,és nem tudjuk megoldani a helytessítést."
-Uuu,de jó-mondta Hannah-Van egy szabad hetünk azt csinálunk amit akarunk.
-Hála istennek-dőltem hátra.-na de én megyek aludni.
-Én is.Jó éjt.-ölelt meg,majd én is elbúcsúztam,leoltottam a lámpát és elmentünk aludni.
4 komi után új:D
~Brigóó

3 megjegyzés:

  1. jaj de imádom ómájgád, olyan asdfghj *-* Hamar a kövivel mert megeszlek :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó! *--* Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  3. Ez... ez.. ez qrva jó Briguuu!! ♡♡ Gyorsan a kövitt!!!! :D

    VálaszTörlés