2014. február 23., vasárnap

XXX.rész

-Csak azt nem mond , hogy nincs meg.-nézett rám tátott szájjal Bridget.
-Én ...nem..nem találom ..itt volt, azt hiszem..
-Istenem.-dőlt hátra  a kanapén.
-Oké , menjünk aludni ..valami lesz.-vontam vállat idegesen.
-Jó éjt.-állt fel megölelt majd felment és követtem.


                                                                  ***

Ritkán történik ilyen de jókedvűen ébredtem.Kikászálódtam az ágyból és lezuhanyoztam , hajat mostam.Megszárítottam majd megfésültem s simán kiengedve hagytam.Januárhoz képest nincsen hideg és én sosem voltam fázós egy fekete  felsővel egy fekete bőr dzsekit meg farmert vettem fel , fekete csizmával.Bridget már lent várt idegesen.
-Mi lesz most?
-Nem tudom...
Elindultunk a suliba..Végig izgultunk , hogy mit fogunk mondani...Nem fogja bevenni , hogy elhagytuk..Nem igazán bír minket a tanár.Utálja  a külföldieket.Csak az igazi angol diákjaiért van oda..Már éppen az ajtón mentünk be amikor csatlakozott hozzánk Bo .Teljesen kétségbe estünk  amikor észre vettük , hogy Harry szalad utánunk.
-Megvan.-kiáltott büszkén.
-Imádlak Harry.-vigyorogtam és kikaptam  a kezéből a pendrive-ot.
-Ennyi?Ennyit kapok azért , hogy megmentettem az életeteket?Egy imádlak Harry?-döbbent le teljesen  a szemöldökét ráncolva.
-Azért nem az életünket mentetted meg.-nevetett Bridget.
-Jó de azért érdemelnék valamit.-kacsintott Bo-ra.
-Itt?-esett le neki , hogy mit szeretne Harry.Ő csak nevetve magához húzta és megcsókolta.Bár nem ismerték fel Harry-t , mert vigyázott azért.Kapucnis pulcsiban volt , göndör fürtjeit mögé rejtette és napszemüveg volt rajta.(télen) .Így inkább nézett ki valami szerencsétlennek mint Harry Styles-nak.De azért akik jobban ismerték a bandát gyanakvó szemekkel fürkésztek minket így hamar elment.Mi meg bementünk.A bemutató nagyon jól sikerült, 5-őst kaptunk.Majd 2kor haza mentünk.A fiuk ott voltak nálunk.Fogalmam sincs , hogy miért , hogyan vagy , hogy egyáltalán mikor...de ott voltak.
-Megyünk bulizni?Olyan régen voltunk.-jutott eszébe Loui-nak.
-Oké , egyeztem bele..
-Hát oké...-egyezett bele.-De hová menjünk...Már úgy unom azokat ahol voltunk.Nincs semmi jó hely.
-Ugyan kérlek.-nevetett Louis és elég hülye fejet vágott.
Így elkezdtünk készülni .A fiuk biztosan tudnak valami remek bulit valahol úgyhogy elkészültünk.Nem öltöztünk ki túlságosan viszonylag hamar elkészültünk és indultunk is.Mintha  fiuk tudták volna , hogy úgy is belemegyünk már készen érkeztek ide.Egy egész óra utazás után érkeztünk meg egy óriási házba.
-Egyik haverom bulit rendez.Vigyázzatok magatokra, óriási barmok ezek.-nevetett Zayn majd megfogta Bridget kezét és elindultunk befele.Niall egyik kezével a vállamat karolta át a  másikat meg zsebre tette.Elképesztő volt a hangzavar bent.Szinte mindenki tök részeg volt.Mi leültünk egy asztalhoz , töltöttem kólát, beszélgettünk majd Bridgettel meg Bo-val elmentünk táncolni.Amikor vissza jöttünk a fiúk eltűntek.Leültünk én meg megittam a kólámat.Egy idő után egyre jobban kezdtem szédülni.Már azt se hallottam ha beszél valaki hozzám , csak Bridget meg Bo , majd Niall mozgó ajkait láttam amint ijedten néznek rám , majd minden elsötétült.

***

Pszt, ébredezik.-hallottam Niall hangját.
-Túl sokat járok ide.-ismertem fel rögtön a helyet amint kinyitottam a szemem.-Na halljam , hogyan kerültem megint ide?-kérdeztem és akaratlanul is elmosolyodtam mert amikor utoljára itt voltam megváltozott az életem.
-Party drog.-mondta idegesen Niall.-nem tudom miért hagytalak ott titeket..ha megtalálom azt a barmot.
-Azért hagytad ott mert elhívott Vic.-nézett rá értetlenül Loui és abban a percben lesütötte a szemét.Niall idegesen nézett rá, majd átvitte tekintetét rám s mozdulatlan arccal várta  reakcióm.
-MelyikVic?kérdeztem meg.
-Anderson...-válaszolta halkan.
-Szánalmas vagy Niall Horan.-néztem a szemébe.
-Menjetek ki , most .Kössz.-mondta úgy , hogy le se vette rólam a szemét.Mindenki hang nélkül kiment.
-Nézd elhívott , hogy bocsánatot kérjen ..Persze nem az volt a célja de amint rájötttem vissza fordultam.
-Persze , hogy nem az volt Niall.Elegem van .
-Engem nem érdekel az a lány , utálom.
-Ha nem érdekelne nem mentél volna vele...
-Mindig tönkre tesz mindent.-mondta inkább magának  mint nekem.
-Nem , nem  ő Niall , te.Menj ki légyzsi küld be a többieket.
-Hannah...-kezdte volna de ismer ...fogta magát és kivágta az ajtót beengedte a többieket akik végig hallgatóztak ő meg kiment.
Egy ideig gondolkoztam majd elaludtam.



Pár óra múlva ébredtem fel.Niall ült mellettem.
-Menj el , mondtam.
-Hoztam ajándékot .-nyújtott felém egy macit én meg rá se néztem.Lerakta a szekrényemre megpuszilta  a homlokom  majd felállt.
-Sajnálom Hannah.Sokat jelentesz nekem.-mondta majd kiment.Rögtön utána Bridget jött be.
-Nem hibáztathatod, tudod mien Niall...-jött be köszönés nélkül.
-Tudom.-forgattam a szemeim.De elegem van ebből , hogy akárhányszor esélyt adok ennek a dolognak Victoria tönkre teszi.Vége nincs több esély..Megpróbáltuk nem működött..Ez van.Ezek után csak barátok vagyunk.
-És te ezt ki tudnád biri?
-Ki.-válaszoltam magabiztosan.
-Oké.-mosolygott -Bridget.-Hogy vagy amúgy?
-Jól.
-Oké látom nincs kedves , megyek majd még benézek.Puszi.-mondta és kiment.Idegesen fordítottam el a fejem de szembe találtam magam a macival.Megfogtam és eldobtam a szoba valamelyik sarkába majd sírni kezdem , végül elaludtam.

                                                            Hannna
            4 komi ééés úúúj:D

4 megjegyzés:

  1. uu nagyon jó letttt IMÁDOM :))

    VálaszTörlés
  2. Ez kurva jó!! IMÁDOM! #bocsiarondaszómiatt
    Siessetek!!! ♡♡

    VálaszTörlés
  3. Juuuuuuuuuhuhuhuj de jó kövit ♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  4. Szióó!
    Hihetetlen jó lett! Gyorsan a köviit! :)

    VálaszTörlés