2014. március 1., szombat

XXXII .rész

-Holnap nincs suli.-vigyorogtam Bridget-re reggeli közben.
-Ez a nem tudom hány ezredik alkalom , hogy elmondod..Elsőre is felfogtam.-röhögött fel .
-Oké..befogtam .Deeeee még egyszer azért elmondom.-vigyorogtam.-Holnap nincs suliiiiii.
-Oké ez hülye.-állt fel az asztaltól Bridget én meg mentem utána  a szobájába.
-Mit csinálunk ma?-dőltem le az ágyára.
-Nem tudom..valamit kéne..Mondjuk átmenjünk a  fiúkhoz?-kérdezte én meg felvont szemöldökkel néztem rá.-Ja igaz ..nem értem..-nevetett.
-Hívjuk át Bo-t és menjünk csavarogni a városban meg  uuuh sétáljunk meg izéé máár, vásároljunk..-vigyorogtam .
-Esik az eső.-nézett rám csodálkozva Bridget.
-Jéé tényleg.-pattantam az ablakhoz és tényleg nagyon esett.-Akkor?
-Videó játékozzunk az uncsiddal meg hülye Jack-el ...úgy is megy el uncsid hamarosan ..-mosolyogtam rá., mert tudtam , hogy nagyon fog neki hiányozni megszokta , hogy itt van vele.
-Na ez jó ötlet.-állt fel azonnal.-Szólók Gabriel-nek .A nehezebb eset a tied.-nevetett .
-Köszz.-tártam szét a karom majd átmentem Jack.hez.
-Jackie reggel van.-vigyorogtam...
-Látom.-nézett rám miközben az ágyon ülve laptopozott.
-Hiihii holnap nincs suli.-vigyorogtam idegbetegen.
-Nagyon sokszor gondolkodom azon , hogy tényleg testvérek vagyunk -e.-forgatta a szemeit , de láttam ,hogy elmosolyodott.
-Videojátékozzunk légyszii.-hagytam figyelmen kívüll a megjegyzését.
-Oké.-szaladt ki a szobából.
-S még én vagyok a hülye.-kiáltottam utána de válasz helyett óriási nevetést hallottam.Kiszaladtam és Jack feküdt a lépcső aljában a földön.
-Leestem ..-röhögött-.Fájt is .-állt fel.
-Istenem.-röhögtem amjd kimentünk Bridgetékhez és leültünk játszani.Nagyon jól szórakoztunk egész napot négyen töltöttük .Hiányoztak már , s ami a legjobb egyszer sem jutott eszembe Niall.Pizzzát rendeltünk , filmet is néztünk míg végül késő este lefeküdünk aludni.Bridget nálam aludt és hajnali 3-ig beszélgettünk , végül elaludtunk.

                                                           ***
-Hannah.-kiáltott Bridget.
-Mi van?
-Holnap Zayn szülinapja és...
-Zaynie cica.-javítottam ki.
-Mi?-nézett rám értetlenül.
-Őt igy hívják.-bólogattam komolyan.
-Jó tök minegy ..gyere vegyünk neki ajit.-rángatott ki az ágyból .-Gyorsan készülj el lent várlak.Jack megy valahová elvisz minket..
-Hogy vetted rá?-lepődtem meg.Válasz helyett csak vállat vont és kiment.
Elkezdtem készülődni.
Elkezdett ma reggel esni a hó , aminek nagyon öürültem .Igy valamivel vastagabban ölotöztem.Egy kék farmerrel , barna kötött pulcsit , barna csizmát és kék farmer dzsekit vettem fel sapkával meg sállal.

Bridget már lent várt majd kimentünk Jack autójához , mert megigérte hogy elvisz.Vigyorogva ült az autóban.
-Jó sokáig tartott elkészülni .-vigyorgott.-Na beszáltok már?Hideg van bakker.-vágta be az ajtót mi meg röhögve beültünk a hátsó ülésre.

-Hol szálltuk ki?-fordult hátra.
-Itt.-mondtam mert már a plázánál voltunk.-Köszi Jackie , majd beszélünk.-hajoltam előre s egy puszit nyomtam az arcára majd Bridgetet követve kiszálltam.
-Mit szeretnél neki venni?
-Nem tudom..Mindegy is végül sétáljunk , úgy is mindenhova benézünk.-vigyorgott.-és ha találunk valamit megvesszük ..Uhh majd kajáljunk is.
-Oké.-nevettem majd megragadtam mert megláttam egy nagyon jó felsőt.
                                                        ***

Rengeteg szatyorral a kezünkben sétáltunk mindenfele amikor Bridget a kezemet megragadva behúzott egy boltba.
-Ezt veszem meg..-csillanf fel a szeme amint meglátott egy tényleg nagyon jó nyakláncot.Rögtön meg is vette , s ,mentünk tovább, ezen kívül vett még neki dolgokat ..Zayn örülhet ...Én is szeretnék ilyen ajándékokat kapni.Majd miután túl voltunk a Mit vegyünk Zayn-nek wáá.
“ dolgon beültünk valahová kajálni .Meg még vettük ezt -azt magunkat én vettem Jackienek egy igazán hozzá illő felsőt , majd beülltünk moziba , valami szörnyű nyálas filmet néztünk meg és a két főszereplőről rögtön Én és Niall jutott eszembe.Hasonlitott a kapcsolatunk , annyi különbséggel , hogy ők a végén egymésra találtak.Mi nem fogunk .Úgy , hogy majdnem bőgve jöttem ki de Bridgetnek nehezen de sikerül felviditania , igy hamar ismét jó kedvem lett majd haza mentünk.
-Na ez is megvan .-dőltem le fáradtan a kanapéra.
-Niall-el most mi lessz Hannah?-kérdezte Bridget.
-Semmi , mi lenne .Nem fogom játszani a sértődőtt ribit ..Egy társasághoz tartozunk és ha azt akarod tudni , hogy ott lesz-e Zayn buliján ..Persze.-mosolyodtam el.Imádom őket és nem tehetnek róla , hogy Niall hülye...-vontam vállat.
-Oké.és köszi.-ölelt meg majd közölte , hoyg fáradt és lefekszik.Nem sokkal késöbb jött Jackie és vele beszélgettünk egy kicsit majd ő is lefeküdt nekem meg SMS-em jött.
“Sajnálom Hannah , én tényleg nem akartalak megbántani.Hülyeséget csináltam szokás szerint , nagyon sajnálom..Gyűlölöm magam minden ilyesmiért ..Szeretlek , őszintén és ha nem is lesz soha köztünk semmi , ne csináld azt , hogy nem szólsz hozzám légyszi mert azt én nem fogom kibirni , ha te nem akarsz többet akkor , jó ..megértem meg megérdemlem ..De maradjunk barátok...Niall“
Visszairtam annyit , hogy sajnálom de nem lehetünk barátok ..majd a telefont ledobva az ágyra felmentem a szobámba és álomba sirtam magam.

     Hanna 
4 komi és úúj:)

4 megjegyzés: