2014. március 3., hétfő

XXXIII.rész

XXXIII.rész

A rosszul végződött szülinapi buli

Mivel  a héten nincs suli,így akkor kelhetek amikor akarok.Ez ma reggel is így volt,az óra már 9 órát mutatott,amikor kibújtam az ágyból.Lecsoszogtam a lépcsőn a nappaliba a többiekhez.
-Jó reggelt!-köszöntem álmosan.
-Neked is-köszöntek vissza.
-Bridget,tudod hanyadika van ma?-nézett rám Gabriel.
-Persze,tudom,ma van Zayn szülinapja,és ma tartjuk meg a buliját is
-Ő Zaynie cica-javítottak ki kórusban.
-Akkor,úgy hívják,na-nevettem.
-Vettél neki ajándékot?-kérdezte Gabriel.
-Aham,már tegnap vettünk neki egy nyakláncot Hannah-val,fennt van a szobámban,be is csomagoltattam.
-Amikor ez történt én hol voltam?-kérdezte az uncsim.
-Tegnap,szóval,valahol lemaradhattál.-röhögtem.
A tekintetem Hannah-ra tévedt,akinek vörös volt a szeme.
-Hannah,beszélhetnénk?-pillantottam rá.
-Persze-válaszolt,majd kimentünk a konyhába.
-Mi történt?-vágtam a közepébe.
-Semmi bajom nincs-mondta,úgy mintha nem  vettem volna észre semmit.
-Vörös a szemed.
-Jó,na.Niall küldött egy SMS-t tegnap este....
-És?-vontam fel a szemöldököm.
-Azt írta,hogy maradjunk barátok.
-Ne már-sóhajtottam.
-De.De én így nem akarom,hogy barátok legyünk.
-Jól van te,tudod.De nézd.Ő csinált hülyeséget,bocsánatot kért,oké nem személyesen de akkor is.Nehogy miatta legyél szomorú.Tessék mosolyogni.-bátorítottam.
-Oké.Na,gyere menjünk vissza a fiúkhoz.-intett.
-Na,mi van megbeszéltétek a "lányos dolgokat" rajzolt  idézőjeleket a levegőbe Jack.
-Ha annyira kíváncsi vagy rá Jack,igen-bólogatott Hannah.
-Akkor jó.Mikor lesz a buli?-kérdezte Jack.
-Fél hétkor kezdődik,addig maradhatunk,ameddig akarunk-szóltam.
-Elviszek mindenkit-vállalta Gabriel.
-Imádlak,-ugrottam a nyakába.
Tudom.-vigyorgott.Na az egoista.
***
A nap nagyon hamar eltelt,császkáltunk a városban,ittunk forrócsokit meg csak úgy csavarogtunk.Hamar eljött a délután én pedig a gardróbomból hajigáltam ki  a ruháimat.Igen,mikor öltözködök,az így néz ki.Kihajigálom az összeset,aminek esélye van hogy felveszem,aztán abból szelektálok.
Végül a választásom egy rövid farmergatyára,ami alá egy fekete mintás neccharisnyát is vettem,egy sima,bő felsőre,és egy fekete bőrdzsekire esett.Felkaptam még egy kötött,bordó sálat és egy bőr,világosbarna táskába,beledobáltam a cuccaimat,és az ajándékot is.
-Én kész vagyok.-ültem le  a kanapéra a nappaliban.
-Én is mindjárt.-kiabált ki Gabriel a fürdőszobából.
-Keresztanyu haragudni fog ha elhasználod az összes hajlakkot-ordítottam vissza.
-Nyugi még van egy fél doboz de....ez már a sokadik,mióta itt vagyok.
-Te beteg vagy,Gabriel Ross.-nevettem
-Tisztában vagyok vele-vágott vissza,majd kilépett a fürdőből.
-Ki ez a jóképű fiatalember?-vihogtam.
-Szia,én az unokatestvéred vagyok-nyújtott kezet "komolyan"
-Jól van,fejezzük be marhulást várjuk be a többieket.
-Na,kész vagyok-szaladt le a lépcsőn Hannah.
-Csini vagy-öleltem meg.
-Oké,ha mindenki elkészült,indulhatunk?-kérdezte Jack.
Gabirel kitolatott az autóval,beültünk,majd elindultunk a buli helyszínére.Köztudott,hogy egyikünk sem épp a remek tájékozódási képességéről híres,így hosszas kínszenvedés,és hatalmas mennyiségű liter benzin elhasználása után valahogy megtaláltuk a házat.
Csengettünk,majd Harry nyitott ajtót.
-Sziasztok ölelt meg minket,a fiúkkal pedig kezet fogott.
-Hazz,a barátnőd hol van?-tudakoltam Bo felől Hazzát.
-Pult.-nézett hátra-de gyertek beljebb.
-Sziaaaaaa Bo!-ordítottam.
-Bridget,te nem vagy százas-ölelt meg röhögve.-Juj,amúgy mit vettél Zaynnek?
-Megmutatom.-keresgéltem a táskámban-Ezt.-szedtem elő a kis dobozt.-óvatosan nyisd ki,mert  még nem látta.
-Azta,de jól néz ki-tátotta a száját.
A nyaklánc tényleg nagyon jól nézett ki.
-Hol van Zayn akkor odaadom neki.-mosolyogtam.
-U,nézd ott van.-mutatott..jó messzire.
-Jó,akkor megyek oda.Szia-intettem.
-Zayn,na végre hogy megvagy.Boldog szülinapot.-adtam oda az ajit.
-Nagyon szeretlek,köszönöm-ölelt át,és megcsókolt.
-Haver,ne itt jó?-hallottam meg Louis hangját.
-Helló neked is Lou-köszöntem röhögve.
-Tényleg nagyon tetszik,Bridget-mondta Zayn,ahogy kivette és megnézte a nyakláncot.
-Örülök hogy tetszik.-mosolyogtam rá.
-Hannah-val mi van?-kérdezte.-Mit reagált Niall üzenetére?
-Nem esett  neki túl jól a dolog,teljesen összetört,az egész éjszakát átsírta.
-Sajnálom.
-De reggel megvigasztaltam,és már elvileg semmi baja.
-Nem értem Niallt-csóválta a fejét.
-Figyelj.Akik egymásnak vannak teremtve,úgyis egymásra találnak.Hannah szereti Niallt,és az érzés nem viszonzatlan.Szóval nem fogják csak úgy "elfelejteni egymást".
-Igazad van.De gyere menjünk a többiekhez-kulcsolta össze a kezünket,és odahúzott a társaságunkhoz.
***
-Bridget torta mikor lesz?-nézett rám Hannah.
-Most.Gabriel segítesz kihozni?-kértem meg.
-Megyek.-állt fel.
Kimentünk a konyhába,kiemeltük a tortát a hütőből aztán elindultunk vissza.Azonban a bolond Louis pont ott ment el,és én nem láttam,ő pedig ezt kihasználva megkísérelt kibuktatni,ami össze is jött,én pedig hatalmasat zuhantam,kiejtve a tortát a kezemből.
-Gabriel kapd el-kiabáltam kétségbeesetten.
-Megvan-vigyorgott diadalittasan.
-Na hála Istennek.-tettem a szívemre a kezemet.-Louis Tomlinson!
-Igen?-dugta vissza a fejét az ajtóban és olyan pofát vágott mint akinek fogalma sincs róla miért hívhattam vissza.
-Ez mire volt jó?-tudakoltam tőle még mindig a földön fekve.
-Jó poénnak tűnt.
-Hát nem volt az-tápászkodtam fel a földről,és visszamentem.
Estefelére nagyon bedurvult az egész buli,a társaság nagy része totál részeg volt,már alig maradt pár józan.Mi,a fiúk,Gabriel és Jack együtt maradtunk,hogy egyikünknek se essen baja.A konyhából akartam behozni egy üveg kólát,mert elfogyott,a többeik felmérték a terepet és azt mondták kimehetek egyedül is nem tartózkodik a közelben senki "veszélyes".
Ám ez közel sem így történt.Épphogy felálltam a székről,amikor tőlünk nem messze valaki összetört egy pezsgősüveget,ami szilánkokra tört.Én pedig megbotlottam a székem lábába,és sajnálatos módon beletenyereltem az üvegdarabokba.A jobb kezembe iszonyatos fájdalom nyilalt,a kezemből és az alkaromból ömlött a vér.A többiek amint észrevették mi történt,felpattantak és odaszaladtak hozzám.
-Jézusom Bridget jól vagy?-kérdezte Hannah ijedten.
Válaszolni akartam,de körülöttem minden elhomályosult majd elsötétült...
~Brigóóó
4 komi és új rész :D





 

6 megjegyzés:

  1. Zaynee cica:3 cicc xDD
    És uuu szegény Bridget.. :/ Te is abbahagytad a vérzős résznél mint én anno :DD Na de sebaj... HAMAR KÖVIT MERT MEGSÜTLEK ÉS MEGESZLEK!!! :DD VIGYÁZZ BRIGI!!! :D Tommo lecsap :)

    VálaszTörlés
  2. Bazd meg a Zayn Brigi!! Ez rohadt jó! :) Szegény Bridget. :( Na de GYORSAN A KÖVIIIT! :D

    VálaszTörlés
  3. Sajnálom Bridgetet....siessetek

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó, kövit gyorsan!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett..... Siessetek.....:)) ui. Brigo, megcsaplak.... szegény Bridget....

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés