2014. március 10., hétfő

XXXIV. rész

Rögtön Bridget-hez szaladtam de már nem volt eszméleténél.Zayn rögtön felkapta s kiment vele az autóhoz.
-Zayn várj.-kiáltottam utána s beszálltam én is autóba ..Zayn berakta Bridgetet a hátsó ülésre és amilyen gyorsan csak tudott hajtott a kórház fele.Minden második pillanatban hátra fordult.
-Zayn ne őt nézd az utat légyszi , én figyelem őt.-Nem mondott semmit csak idegesen markolászta a kormányt s teljes erővel taposta   a gáz pedált.Kb 2 másodperc alatt értünk a kórházhoz .Bevittük Bridget-et.Majd jött a szörnyű várakozás.Csak ketten vártunk ugyanis a többiek nem hagyhatták a házat a sok tök részeg hapsi kezén így ők otthonról aggódtak miatta.
-De mért ájult el?Nem értem...-szólalt meg először Zayn.
-Nem tudom..lehet sok vért vesztett, de nem lesz baj hidd el.-mosolyogtam rá.
Kb háromnegyed óra után jött ki az orvos.
-A beteg jobban van már.Kiszedtük az üveg szilánkokat bekötöttük a kezét és a lábát ..Semmi súlyos de sok vért vesztett azonban már hazamehet magukkal.Kérem segítsenek neki..Fájnak még a sebei.-mosolyogott az orvos majd elment.Zayn a karjaiba helyezte Bridgetet és így indultunk haza.
-Boldog szülinapot Zayn.-vigyorgott rá Bridget.
-Kössz...ez nem volt vicces...
-Hah , nekem mondod?.-röhögött Bridget.
-Látom jó kedved van.-röhögtem fel.
-Ja,eléggé.

Mire vissza értünk a fiúkhoz  már senki nem volt ott rajtuk kívül.
-Hogy vagy Bridget?-támadta le mindenki azonnal.
-Elég jól , nem történt komoly baj.-mosolygott, elmeséltünk mindent majd haza indultunk.Meglepetésünkre Zayn is jött velünk..
-Hát te?
-Nálad alszom..nem hagylak egyedül..-vont vállat majd beszállt Bridget mellé Jack kocsijába.
-Hát oké...-Bridget rögtön rám nézett és rák vörös volt.Sosem aludtak még együtt...megértem.Hamar haza értünk s mindenki ment lefeküdni .Mielőtt bementem volna a szobába megnyugtattam Bridget-et , hogy nincs mitől félni mert csak azért van itt , hogy vigyázzon rá.

***
Reggel a müzlimmel a kezemben sétáltam fel Bridgethez aki az ágyán ülve laptopozott.Amikor meglátott idegesen csapta le a laptopot.
-Ez mi volt?-röhögtem.
-Semmi.-mosolygott zavartan.
-Bridget.-ültem le mellé .
-Nem hiszem hogy tetszene meg amúgy sem igaz.De oké.-nyitotta fel a laptopot .Egy cikket hozott be.
„Niall Horan becsajozott?
A napokban kapták lencse végre a fiatal énekest egy külvárosi házibuliban ahogy egy fiatal lánnyal hosszú perceken át beszélgetett majd a lány megpuszilta  Niall-t.Az est hátra lévő részében nem tartózkodtak együtt.Talán leplezni próbálták kapcsolatukat vagy csak egy igen rámenős rajongóval volt dolga az ír szépfiúnak?„
A cikk alatt pedig egy fotó amin Victoria és Niall igen közel vannak egymáshoz.Rögtön kiléptem belőle.Előkaptam a telefonom s megkeresve a cikket csatoltam Niallnek egy
„Gratulálok .Sokáig:*-.-„ üzenettel majd a telefont félredobva hátra dőltem az ágyon.
-Jól vagy?
Nem válaszoltam csak mosolyra húztam a szám jelezve , hogy már nem érdekel.
-Amúgy fáj még a lábad,kezed?És mi volt tegnap?-vigyorogtam.
-Már nem.-mosolygott.-És semmi csak beszélgettünk meg aludtunk.-röhögött.
-Mondtam.
-Hát jó most nem ,de egyszer biztos...mármint...-mondta félénken.
-Akkor meg igen , nem nagy ügy ,ha eljön az ideje akkor megtörténik,de ne tervezgessétek.-röhögtem.
-Nem hinném...olyan lazán mondod mintha túl lennél rajta.-nevetett fel.Na és itt következett a kínos hallgatás..Elfordítottam a fejem és a plafont kezdtem bámulni.
-Úristen , ez komoly???Mikor,hol, kivel,hogy ..vagy mi????-akadt ki teljesen.

-Nyugi , elmesélem..-röhögtem fel.-Tavaly a volt barátommal és ha az is érdekel , hogy hol akkor náluk.-nevettem fel.
-De...meddig voltatok együtt?
-1 év.-mosolyodtam el.
-Akkor mért szakítottatok?
-Meguntam.-röhögtem fel...-Hamar megunom a kapcsolatokat ha nem szeretem igazán azt az embert.
.Akkor meg miért...tudod...ha nem is szeretted?
-Mert akkor azt hittem , hogy szeretem.
-Értem , miért nem mondtad?
-Nem kérdezted..-röhögtem majd az ajtó felé kaptam a tekintetem.Ahol ugyanis Zayn állt vigyorogva.
-Zayn Malik te ebből mennyit hallottál?
-Eleget ..-röhögött .-én felálltam és felé igyekeztem .Ha elmondod valakinek megöllek.-mondtam ő meg szaladni kezdett én meg utána .Bridget a folyosóra kiszaladva figyelte a jelenetet ahogyan az egyik legjobb barátnője üldözi a pasiját.



                                                                    ***

3 órányi kemény harc után végül elértem ,hogy Zayn befogja a száját..Fáradtan sétáltam fel a szobába , hogy megnézzem a telefonom.Időközben Niallről teljesen megfeledkeztem.7 SMS-sem jött.Egy Nialltől, 1 Dannytől a többi meg haveroktól...A Niallét gyorsan elolvastam ..Csupán annyi , hogy  ne higgyek a médiának és mindig mindent felfújnak és tökéletesen tudom , hogy mi történt akkor.Hát oké.....Danny csak annyit irt , hogy mizu és hogy régen látott...A többit meg se nézve dobtam le a telefont ugyanis készültem mert átmegyünk a fiúkhoz.
-Kééészen vagyok..-ugrottam le a lépcsőről.
-Kicsit bepörgött..-nézett össze Zayn meg Bridget.
-Lehet.-röhögtem majd elindultunk.A nap remekül telt ...voltunk kajálni meg hülyéskedtünk rengeteget..Egész végig kerültem Niall-t ami eléggé idegesített ugyanis mindent m,megtett , hogy a közelemben legyen de én nem igen engedtem neki ..Váltottam vele pár szót majd csatlakoztam a többiekhez...


Amint haza értünk felszaladtam az emeletre   a szobámba.Elképesztő fáradt voltam.Kinyitottam a fiókom és a kezembe akadt egy penge...Fogalmam sincsen hogyan került hozzám de kivettem a fiókból.Némi gondolkodás utána  csuklómhoz emeltem s a bőrömhöz tartva végig húztam.Egy kicsit fájt de kilehetett bírni...Pár másodperc után lassan folyni kezdett a vér..Párszor még megismételtem ugyanezt majd egy zsebkendővel letöröltem a kezem a vértől.Ugyanis Bridget kiáltott.A blúzom teljesen lehúzva mentem le hozzájuk Tv-t nézni miután a pengét eltüntettem.

Hannna
Bocsánat a késésért de nem volt időn...:/..De valahogy megérkezett az új ,..:D
4 komi és jön a kövi:)

4 megjegyzés:

  1. Rohadt jó!! És Zayn meg mit hallgatózik? Rossz kisfiú XD. Gyorsan a kövit!! :D

    VálaszTörlés
  2. Imádkozom, hogy küldje el a komit >< vagy 5x próbáltam de semmi... Amúgy nagyon jó lett! *-* Hamar kövivel!

    VálaszTörlés