2014. március 29., szombat

XXXVIII. rész

-Úr isten eltűnt..-ijedtem meg.
-Nyugodj meg valahol itt van a házban.-mondta Bridget .-Keressük meg .
-Oké.-indultunk le mindannyian.
-Hol láttad utoljára?-kérdezte Harry..
-Az ágyban .-vontam vállat idegesen. Mindenki az ágyhoz sietett de Huby nem volt ott.Sőt sem   a nappaliban sem sehol máshol a házban.Már fél órája kerestük.A ház minden szegletét átkutattuk . Éppen a konyhában kerestem amikor Niall szólított.
-Igen?-mentem oda hozzá.Niall az előtérben állt és a nyitott ajtó fele mutatott.
-Nyitva volt?-döbbentem le teljesen.
-Hát......-
-Ajj ne máár...kiment.-kaptam magamra  kabátot és mentem ki az ajtón.Niall jött utánam , pár perc után már mind  a heten  a kutyát kerestük.
-Huby.-kiáltotta Louis a röhögéssel küszködve én oda léptem hozzá és egy óriásit vágtam a fejére.
-Nem röhöghetsz most is a nevén amikor kitudja hol van szegény.-órdítottam rá idegesen .Niall oda jött és átölelt.
-Nyugodj meg ...Loui te meg fogjad már be a szád hagyjad Hubyt.-mondta de tudom , hogy vigyorgttt.
-Hallod Hannah a kutya az nincsen sehol.Ennél messzebb nem mehetett.-tárta szét a karját Liam.
-Menjünk vissza ..hideg van .-fogta meg a kezem Niall .A házba beérve a síró görccsel küszködve ültem le a kanapéra .
-Nyugodj meg .-mosolygott rám Bridget.Mindenki csendben ült mellettem kivéve Harry-t aki  felment a szobájába és pár perc után kiabálva szaladt le megállt előttem és az én drága Hubymat nyújtotta felém.
-Juuj hol volt???-vettem el tőle és kezdtem ugrálni kezemben a kutyával.
-Az ágyam alatt-ült le röhögve Harry az ágyra ..
-Köszönöm-öleltem meg majd leültem  én is és Hubyval játszottam.




                                                            ***

Reggel későn keltünk mind ketten.11 órakor sétáltam le a lépcsőn.
-Reggelt -mosolygott Bridget.
-Neked is..-vigyorogtam.
Leültünk kajálni majd csengettek.Álmosan az ajtóhoz sétáltam s amikor kinyitottam  a One Direction állt előttem.
-Hát ti?-néztem rájuk.
-Jöttünk.-vontak vállat majd szinte félre lökve bejöttek s kényelmesen elhelyezkedtek.
-Okéé....gyertek be.-mondtam szerintem magamnak mert válasz helyett csupán mind az öten felvont szemöldökkel néztek rám majd egyszerűen kiröhögtek .Kössz.
Felmentem a szobába , hogy felöltözzem .Lezuhanyoztam majd gyorsan felöltöztem és lementem a többiekhez.Mire lementem Bridget már készen volt és a fiúkkal együtt a konyhában ültek és röhögtek.
Leültem egy székre beszélgettük , hülyéskedtünk. A szokásos.Harry éppen a szívószálat dugta föl az orrába . Niall evett Louis meg az asztal tetején állva röhögte Harryt...Nos igen eléggé nagy volt a hangzavar .Nevetve mentem ki a konyhából ugyanis szólt a telefonom.Jack hívott .Nevetve vettem fel , ugyanakkor nem Jack szólalt meg.
-Hannah Benson?-kérdezte az idegen hang.
-Igen de ki maga ? Ez a bátyám telefonszámja.
-Igen sajnálattal közlöm , hogy a Jack Benson autó balesetet szenvedett és kórházban van súlyos sérülésekkel...Ha megkérhetném...bejönne?
-Mi??Hogy mi? Én nem...nem nagy baja van?-kezdtem sírni.
-Jöjjön be kérem és mindent elmondunk.
-Jól van .-válaszoltam alig hallhatóan majd leraktam a telefont .
-Bridget.-kiáltottam el magam sírva.Rögtön ott voltak mellettem .
-Hannah mi baj?-ijedtek meg.
-Jack...Jack...-próbáltam elmondani de levegőt nem kaptam a sírástól.-Autó balesetet.... .-nyögtem ki végül s mind a hatan lefehéredtek.
-Azonnal megyünk a kórházba .-ragadta meg a karom idegesen Niall és beültünk én Niall , Bridget , Zayn és Loui majd elindultunk.A többiek más autóval jöttek.Niall végig a kezem fogta vezetés közben én meg szünet nélkül bőgtem.Néma csendben utaztunk majd ahogy megérkeztünk rögtön kiszálltam s szaladni kezdtem.Bridget megkérdezte hol van majd felmentünk hozzá.Az orvos már várt.Közölte , hogy vizsgálják és ellátják a beteget éppen...Nem mehetünk be.Jobb keze eltörött és erős ütés érte a fejét .Nagy való színűséggel betörött a feje.Mindannyian idegesen ültünk a folyosón és Niall vállán sírtam végig mind azt a két és fél órát amíg vártunk.Kis idővel kijött az orvos.
-Életben van de az állapota instabil.Attól felünk talán kisebb agy vérzést kaphatott. Jelenleg nincsen eszméleténél egy valaki bemehet egy kis időre utána viszont nem mehetnek többet a mai nap folyamán.Holnap vissza jöhetnek.Remélem megértik.Ez egy zárt részleg ahol súlyos betegek vannak...Sajnálom.-nézett végig rajtunk az orvos majd elment.
Természetesen én mentem be de amint benyitottam minden erő elhagyta testem és lábaim megremegtek , rögtön sírva fakadtam s nem tudtam bemenni.Jack mindenféle gépre kötve feküdt az ágyon mozdulatlanul.Feje teljesen bekötve , keze begipszelve.Lassan becsuktam magam mögött az ajtót majd közeledni kezdtem hozzá.Megfogtam a kezét s nem voltam képes felfogni , hogy ő fekszik  itt.Fogtam egy széket s leültem mellé a kezét fogva néztem őt és sírtam.
-Csak ébredj fel könyörgöm , ne hagyj itt légyszi Jackie ....-sírtam.-Könyörgöm neked bátyó ne hagyj cserben .-simítottam meg a fejét amikor valaki hirtelen megkopogtatta a folyosóra vezető ablakot.Egy ápoló volt aki az ajtó fele mutatott jelezve ezzel , hogy most már ki kellene jönnöm.Jack fölé hajolva megpusziltam majd kezeim az arcom elé tartva sírva hagytam el a termet.Amint kiértem Bridget rögtön megölelt.
-Ne sírj Hannah , meggyógyul.-kezdett sírni ő is.



                                                   ***
Nehezen de sikerült eljönnünk a kórházból.A fiúk , főleg Niall nem akart haza menni de megkértem , hogy hagyjanak egedül.Bridget velem akart aludni de neki is ugyanezt mondtam.Nehezen de végül belement.Az ágyamon feküdtem a párnába temetve az arcom amikor hirtelen eszembe jutott valami.Felültem kinyitottam a fiókot s kiszedtem belőle a pengét.Lassan a csuklómhoz emeltem majd végig húztam bőrömön.Tartson mindenki hülyének de megnyugodtam egy kicsit tőle...Így lassan folytattam tovább , tovább és tovább.


4 komi és úúúj:)

5 megjegyzés:

  1. Jézusom!! Hannahnak minek kell vagdosnia magát?! Jajj Jackie gyógyuljon meg hamar!! Gyorsan a kövit!! Ám nagyon szupi lett *-*

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok! Bo S. vagyok csak nem tudok belépni a fiókomba >< Pedig már 69x próbáltam.. na sebaj :)
    OMG HANNAH MEG MIÉRT VAGDOSSA MAGÁT?... jézusom...:o
    Jack meg gyógyuljon meg hamar! :3
    Imádtam, nagyon jó lett :)
    Puszi: Bo S.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziasztok! Díj : http://thedefectivelovefanfiction.blogspot.hu/p/dijak.html
      Bo S. Xx

      Törlés
  3. AZTAAA EZ VALAMI FANTASZTIKUS LETT IMÁDOM *-* gyorsan a köviit! ;)

    VálaszTörlés