2014. március 20., csütörtök

XXXVII.rész

XXXVIII.rész

Nagyon jól elbeszélgettünk Mark-kal.Nagyon aranyos,kedves és vicces srác.Nagyon sokat nevettem vele.
-Mi történt a kezeddel?-váltott témát,amikor meglátta az egy-két helyen még bekötött és vágási sebeket a kezemen.
-A barátom szülinapi buliján elestem és beletenyereltem az üvegszilánkokba-húztam el a szám,és a történetet elmesélve,megjelent előttem az akkori szörnyű rémkép,és ennek hatására a karom elkezdett fájni.
-Értem.De amint látom nem történt komoly baj-mosolyodott el.-Van barátod?
-Igen,Zayn Malik.Velünk van tele az internet-forgattam a szemeim.Nem azért mert Mark ezt nem tudta hanem az utóbbi miatt-De nekem most mennem kell,holnap ígérem benézek.
-Ja igen most már beugrott.Oké.Telefonszámot cserélünk?
-Persze.-kaptam elő a telefonom
Bediktálta telefonszámát,majd én is az enyémet,majd elhagytam a kávézót.
Hazafele sétáltam a jeges,befagyott úton,kopogott a csizmám talpa alatt a kiépített utcakő.
Előkaptam a kulcsomat majd benyitottam a házba.Az egész helyiségben síri csend uralkodott.
Beosontam a nappaliba,ahol ott volt Niall(????) a vállán pedig Hannah ,mindketten mélyen aludtak.Előttük a padlón pedig egy kiskutya.
-Hannah..-ébresztgettem.
-Hali-mondta álmosan.
-Honnan van a kiskutya?-pillantottam a kis szőrmókra.
-Niall hozta nekem.-vigyorodott el
-Juj tényleg?És juj mikor?
-Ma.
-Sziasztok-hallottam meg Niall hangját.
-Szia.
-Átjössztök hozzánk?
-Miért ne.-vontam meg a vállam.
Megkerestük a kutyus pórázát majd kiléptünk az utcára.10 perc séta után értünk oda a fiúk házához,kopogtunk,rögtön ajtót nyitottak.Leültünk a nappaliba dumálni,már régen találkoztunk velük,úgy normálisan.
-Mit csináljunk?-kérdezte Harry.
-Nézzünk horrort?-bökött a TV felé Liam.
A  kérdés utolsó mondatától a hideg futkosott át a hátamon.Köztudottan utálom a horrort.A Viasztestek című filmet néztük.És nem csak én féltem hanem Hannah is.És ami még jobb volt,hogy teljes sötétben néztük.Amikor már rettenetesen meg voltam ijedve Zayn kezét kerestem,de ő nem volt mellettem.
-Szia Bridget.-hallottam egy vérfagyasztó hangot.
-Jézusoooooooooom.-visítottam.
Erre valakiből hatalmas röhögés tört ki.
-Zayn Malik,te egy óriási barom vagy,tudod?
-Tudom-röhögött tovább.
Ezután néztük tovább a filmet.Már valahol a közepénél vagy a háromnegyedénél tarthattunk,és én ár remegtem a félelemtől.
-Bridget hol van Niall?-kérdezte.
-Nem tudom.Gyere keressük meg-azzal megfogtam a kezét,és megkerestük az ajtót,hogy kitaláljunk a sötétszobából a konyhába.Nem akartuk felkapcsolni a villanyt,mert láttunk valamennyit.Azonban furcsa hangokra lettünk figyelmesek.Mintha valaki poharakat ütögetne össze...Ekkor még nem gondoltunk semmi rosszra,de amikor csak úgy "magától" leesett egy üvegtányér,sikítva rohantunk ki.
-Ez mi volt?-néztem Hannah-ra.
-Fogalmam sincsen.-próbálta nyugtatni a lélegzetvételét.
-Elindultunk az emeletre.Olyan csend volt,hogy még a légy zümmögését is hallani lehetett.A lépcső recsegett a lábunk alatt,ami még inkább kezdett feszült hangulatot kelteni.
Benyitottunk az első szobába.Itt sem volt senki.Felkapcsoltam a lámpát,ami egy hatalmas pukkanással kiégett.Találtunk az ajtó melletti kis szekrényen egy zseblámpát,és azzal próbáltunk világítani.Az ágyra ültetve egy viaszbábut találtunk ami mellé egy cetli volt rakva,amin a következő állt:
"Féltek lányok?"
-Hát...az enyhe kifejezés-suttogta Hannah
.
Tovább mentünk.Érdekes módon a 2.szobában is kiégett a lámpa,és a harmadikban is.Ott a küszöbajtó előtt találtunk egy kis papírlapot.
"Na még most sem?"
Benyitottunk a 4.szobába is,majd következett az ötödik.
Itt érdekes módon a a kilincs is leesett a helyéről.A lámpa már eleve kiégve függött a plafonon. A szőnyeg alól újabb kis üzenet lógott ki.
"Most már biztosan féltek...."
Azzal kicsapódott a szekrény ajtó.
-Huuuu!-ugrott ki belőle valaki.Óriásit visítottunk..később esett le,hogy mi nagyon jól ismerjük kihez tartozik ez a hang.
-Harry!-kiáltottam.
A többiek röhögve jöttek a folyosón.
-Belétek mi ütött őszintén?-nézett végig rajtuk Hannah.
-Csak meg akartunk titeket ijeszteni poénból-magyarázta Niall.
-Ez össze is jött.
-De várjatok...Az a viaszbaba honnan van?-kérdeztem.
-El sem tudod képzelni mik vannak Louis szobájában-mondta Zayn.
A fiúk elmesélték hogy hogyan tervelték ki ezt az egészet,mi pedig jót nevettünk a saját gyávaságunkon.
-Srácok hol van Huby?
Mindenkiből kitört a nevetés.
-Az ki?-nézett furán Lou.
-A kutyám.Eltűnt...-mondta Hannah.

~Brigóóó
4 komi és új :D

7 megjegyzés:

  1. Jujjci de jó!!! Gonosz fiúk XD. ,,El sem tudod képzelni mik vannak Louis szobájában." Khmm.... ez... na mind1 remélem meg lesz Huby :).
    Na de gyorsan a kövit!!! Puszika! :*

    VálaszTörlés
  2. Eltűnt a kutyuss :( most szomorú lettem.
    Hipergyoran a kővivel, mert.... Mert. xD :)
    Puszi: Bo S.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://elounorfanfiction.blogspot.hu/p/dijak.html
      Sziasztok, díj itt! :D

      Törlés
    2. Sziaa koszonjunk szepen:))

      Törlés
    3. http://elounorfanfiction.blogspot.hu/p/dijak.html
      tüptürüptüptűp..xD Megajándékozlak titeket még egy díjjal :3

      Törlés
  3. Uhh..nagyon jó:33 gyorsan a kövit:D

    VálaszTörlés
  4. naon jo lett , hamar a kovivel!!! !!

    VálaszTörlés