2014. március 15., szombat

XXXV.rész

XXXV.rész

-Meddig maradsz?-néztem Zaynre,akivel a nappaliban néztünk valami filmet.Illetve ő nézte,mert érdekelte,engem nem nagyon kötött le.
-Szerintem még ma,holnap hazamegyek-válaszolt.
-Halisztok-jött le a lépcsőn Hannah,majd lehuppant mellénk.-Mit csináltok?
-Zayn tévézik,én bámulok ki a fejemből-nevettem.
-Roppant vicces vagy Bridget.-röhögött Zayn.
***
-Jó,na elmegyek lefeküdni,mert már rohadt fáradt vagyok.-szóltam,mert már tényleg későre járt az idő.
A többiek is elmentek aludni.Tehát Zayn is jött utánam.
-Elmegyek zuhanyozni,addig nem jössz be a fürdőbe,és megvársz a szobámban.
-Jó.-azzal leült az ágyam melletti fotelbe.
-Idedobod a pizsimet?
-Gyere érte.Vagy választhatod azt is,hogy  zuhanyzás után érte jössz.-vigyorgott gonoszan.
-Álmodozz csak.Várhatod azt a pillanatot.
-Időm mint a tenger-dőlt hátra.
-Jó,te nem vagy százas.20 perc és jövök-azzal becsaptam magam mögött a fürdőszoba ajtót.

Elalvás előtt még elvettem az éjjeli szekrényemről a telefonomat.SMS-em jött,amit a készülök egy csipogással jelzett.Egy régi,még magyarországi barátnőm írt.
"Szia Bridget! :) Hogy vagy? Nagyon régen írtál.Mikor jössz haza,ja és milyen London? Lehetőleg hamar válaszolj.Puszi xxxx
Ui.:Egy ismerősöm haverja,aki nem rossz pasi oda megy ki dolgozni a Starbucksba,mint pincér.Mark-nak hívják,22 éves:)Hátha találkozol vele...Tudom hogy van barátod,de egy haverság belefér(:"
-Mi olyan érdekes?-hallottam Zayn hangját az ajtóból, én pedig ijedtemben eldobtam a telefont.
-A frászt hoztad rám!Amúgy semmi.-vontam vállat.
-Akkor jó.De most már tényleg aludni kéne,mert elég késő van.-röhögött azzal bebújt mellém,homlokon puszilt,én pedig álomba zuhantam
~Másnap reggel~
-Bridget..Bridget..-ébresztgetett Zayn.Jó érzés volt erre kelni,de komolyan.
-Ajj,mi van már?-ültem fel álmosan.
-Itt van nálunk Niall,és ugye Hannah-nak nemsokára szülinapja,és szervezni akar neki valami bulit.
-Jó,mindjárt megyek,csak öltök magamra valami emberi formát.-válaszoltam.
Miután felöltöztem lementem a konyhába,ahol már a két fiú várt.
-Na szóval.Mit is szeretnél Niall?-néztem rá.
-Hát igazából még semmi konkrét nincs.Csak annyi hogy szombaton lenne,mert a szülinapja egyébként péntekre esik.Először is kell egy ház...
-Igen..
-Nem akarok olyan hű,de nagy bulit..Nem lennének sokan,csak mi,meg egy pár haver.
-Aham.Majd még beszélünk róla.Még van amúgy is 10 napunk addig,ráérünk-nevettem.-Meg amúgy is,nem sokára felkel,szóval lehet menned kéne.
-Igaz-nézett le a földre-akkor én megyek.Sziasztok-köszönt el.Kikísértük az ajtóig,aztán elment.
***
Lementem Hannah-hoz a konyhába és pont  mosogatott.A pulcsija fel volt tűrve és észrevettem valamit a csuklóján.
-Az meg mi a kezeden?-néztem rá kérdőn.
-Összevagdostam tegnap este.
-Mire volt ez neked jó?Meg mi okod volt egyáltalán rá?
-Nagyon megviseltek a dolgok,és ezt láttam az egyetlen megoldásnak.
-Pedig ez egyáltalán nem az.Nem jössz el velem a Starbucksba?
-De.De pont most?
-Elmesélek neked valamit.
-Oké.-azzal felöltöztünk és elindultunk

-Miért is vagyunk itt akkor?-ültünk le egy asztalhoz.
-Szóval azt mondod hogy ettől nyugodtál meg?-céloztam a vágásokra.
-Igen.
-Figyelj.Én is csináltam elég nagy baromságot 12 évesen.Nem volt ennyire durva,de egy elrettentő példának jó.
-Na mi volt az?
-Sokat bántottak ebben az időben,mert nem voltam olyan nádszálvékony mint akkor a lányok nagy többsége.A stílusom is más volt.Ennek hatására éheztettem magam.Hónapokig teljesen titokban,majd később a szüleim is észrevették.Nem hallgattam rájuk és tovább folyattam.Később szüntelen fejfájással küzdötten nap mint nap,sápadt voltam és fáradékony,a vérnyomásom is leesett.
-Ez de durva.
-Szerintem is.De még nincs vége.Egy nap összeestem,anyuék vittek be,és aznap a kórházban ébredtem fel.Egy hétig benn voltam,kiszáradtam teljesen a szervezetem pedig nem kapta meg a szükséges energiát és így reagált.Azóta próbálok normálisan élni,de nem igazán megy.Az étvágyam ingadozó.
-Bridget.Én megígérem hogy többet nem csinálom.Eskü.De ha meghallom,hogy koplalsz,nem lesz jó vége.-nézett rám komolyan.
-Nekem is elég volt ez az egész egyszer.
A beszélgetést egy pincérfiú szakította félbe.
-Hozhatok valamit?-kérdezte.
Felnéztem rá,és a lélegzetem is elakadt.Magas volt,sötét hajú,20-25 év közötti,és egyből ráismertem.Ő az a bizonyos Mark...
~Brigóóó
4 komi és új :D 







5 megjegyzés:

  1. De jóóó!!! Khhm... Bridget tényleg aludt?? Mert hát ott volt Zayn is.... XD
    Gyorsan a kövit!!!

    VálaszTörlés
  2. Aztaaa uu nagyon jó lett!!! :) <3 szupi imádom. :)
    Puszi ; Bo S.

    VálaszTörlés
  3. Ügyi :) kövit kövit kövit *.*

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!
    2 díj vár nálam rátok! <3
    http://elounorfanfiction.blogspot.hu/p/dijak.html
    Puszi: Bo S.

    VálaszTörlés
  5. jo lett gyorsan a kövivel kérlek:)

    VálaszTörlés