2014. április 16., szerda

XLII.rész

-Bridget na , ne csináld mi a baj?-ijedtem meg mert Bridget-et rég láttam így sírni.
-Mindjárt...-monda alig hallhatóan majd felmentünk a szobába s amint megnyugodott egy kicsit belekezdett.-Elmentem sétálni Markkal , ő meg nyomult amit persze nem engedtem.Zayn viszont látott és mindent félreértett.Hannah azt hiszem vége.-telt meg a szeme ismét könnyel.
-Jaj Bridget.-öleltem meg.-Nekem ez a Mark nem volt szimpatikus soha , látszott rajta , hogy többet akar.
-Én hülye meg még azt hittem , hogy csak barátkozni akar és el is megyek vele.
-Hát most már mindegy .-engedtem el.-Ami meg Zayn-t illeti lenyugszik majd , hagyj neki időt , szeret és ki fogtok békülni.-simítottam meg a karját.
-De nagyon haragszik.-szipogott.
-Most még igen...
-Jaj legyen igazad , Hannah ha nem haragszol lefeküdnék egy kicsit .
-Dehogy , hozzak valamit?
-Köszönöm de nem.-mosolyodott el halványan.
-Biztos?
-Ühüm.-válaszolt majd felálltam és kimentem.


                                                                ***

Másnap reggel fáradtan mentem át Bridget szobájába.Az ágyán feküdt.
-Suli van ma.-húztam el a szám.
-Nem megyek.
-Mért?
-Mert a két ribanc tönkre teszi az életem.Tuti tudnak már róla.Ráadásul nekem ma nincs kedvem  a sulihoz ki nem mozdulok az ágyból az szent.

-Oké viszont akkor maradjunk itthon.-vontam vállat majd áthoztam a laptopom és a legszomorúbb csajos filmet kerestem meg.
-Őszintén te is bőgni akarsz?Mármint nincs rá okod.-nevetett fel tegnap óta először.
-Ha te sírsz akkor én is...függetlenül attól , hogy madarat lehetne velem fogatni Niall miatt de nagyon elszomorít ami veletek van.-indítottam el a filmet.Ami amúgy  a Felhők fölött 3 méterrel volt.

A film végénél lecsuktam a laptopom tetejét.Bridget és én is bőgtünk már de amikor rápillantottam mélyen aludt.Örültem , hogy elaludt mert olyankor legalább nem sír .Óvatosan felálltam mellőle majd csendben kimentem , össze pakoltam s elindultam Jackhez.


-Hellóó-nyitottam be Jackhez.
-Hugii jaj de hiányoztál.
-Tegnap láttál utoljára , szörnyen régen volt már...-röhögtem.
-Nekem igen.-húzott magához és megölelt. Amúgy egy hét múlva ha minden rendben zajlik kimehetek.A doktor úr még elvégez néhány vizsgálatot és ha minden rendben haza mehetek végre.
-Ez komoly?
-Oké alapjában véve lehet , hogy hülye vagyok de azért ezzel nem viccelek .Alig várom megszabaduljak innen.
-Jaj de jó.-borultam a nyakába s a szemeim megteltek könnyel.Végre , hogy kijöhet. Még beszélgettünk kicsit majd átmentem a fiúkhoz.
Zayn nyitott ajtót aminek örültem mert beszélni szerettem volna vele.
-Helló Hannah.-ölelt meg .-Gyere be.Niall fent van.-
-Oké,de előbb veled szeretnék beszélni.
-Ha Bridgetről van szó akkor azt most fejezzük be kérlek.
-Zayn félreértesz mindent.
-Hidd el nekem nem volt mit félre érteni azon amit láttam.
-Jó nézd a Mark az .....az Mark , tényleg próbálkozott de Bridget nem engedte viszont te teljesen benéztél mindent.Szeret téged Zayn nem fogod fel?
-Aha ..jó ennyi?-vonta fel a szemöldökét.
-Ha neked ennyit jelent akkor igen , ennyi.-fordultam meg majd felmentem Niall-hez.
-Helló.-ültetem le idegesen mellé az ágyra .
-Mi a baj?-kérdezte meg rögtön.
-Zayn és Bridget.
-Ja hallottam a sztorit ..hát helyre hozzák nincs mit tenni .Zayn makacs ráadásul  tényleg rosszul jött ki ez az egész...
-Hát sajnos.
-Amúgy ki ez a Mark?
-Ah ...valami pincér..tök aranyosnak tűnt ..persze senkinek sem esett le , hogy sokkal többet akar Bridget-től mint barátság..-vontam vállat.
-Értem..na de te azért ne idegesítsd magad ..hagyd rájuk ..kibékülnek , úgysem bírják egymás nélkül..kapnak kb 3 hetet azt megint minden happy..-röhögött fel majd magához húzva megcsókolt.
-Mit csináljunk?Mondjunk menjünk Starbucks-ba?
-Hát nem tudom..Mark...
-Jó és akkor többet nem megyünk? Leszarom ha ott lesz max beverjük a képét..-röhögött fel.Na gyere.
Elindultunk .Amikor kimentünk az ajtón én az autóhoz indultam de vissza húzott.
-Nem autóval megyünk?
-Sétáljunk..-fogta meg a kezem
-De ...úgy mindenki lát..
-És akkor mi van?
-Hát az van , hogy ha elindulunk kézen fogva akkor rájönnek.
-Na és Hannah?Együtt vagyunk..És felőlem tudhatja bárki.Buta-húzott magához s hosszasan megcsókolt.A romantikus menjünk kézen fogva a Starbucksba tervet a hülye eső zavarta meg így mégis autóval mentünk.

Bementünk majd leültünk.Nem sokkal később jött a pincér..Aki Mark volt.
-Öö..mit hozhatok?
-Te? Semmit kösz...Akkora paraszt nem tudom , hogy lehetsz , hogy tudod jól , hogy  Bridget-nek van barátja te mégis rányomulsz...Ennyire pofátlan paraszt nem lehetsz.
-Nézd...nem úgy nézett ki a Bridget mind akit nagyon érdekel a barátja.-röhögte el magát én meg  teljesen elképedtem..Legszívesebben megpofoztam volna de sokan voltak így hagytam inkább , s mindketten eljöttünk.
-Ez mekkora segg fej.-ültem be idegesen..Niall nem mondott semmit csak megpuszilta a homlokom és elindította az autót.
-De most tényleg?
-Genetika....-válaszolt én meg idegesen az ablak fele fordítottam  a fejem

                     4 komi és új.

5 megjegyzés:

  1. gyaaaa Hannah beszólt...xD Ez tetszik. Szemét Mark! #WeHateMark
    Nagyonnagyon szuper lett ez a rész..
    És that's all, erre nincs szó, annyira jó ! :)
    Bo S.

    VálaszTörlés
  2. Wii naon jó lett!! *.* a kis cuki szenét Mark!!! Én Niall helyen jól behúztam volna ;P
    Na de siessetek puszi!! :*

    VálaszTörlés
  3. nagyon ügyes vagy!! :) kövit!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett ! Odamegyek, s megcsapom Markot! Komolyan !!! Node siessetek a kövivel ! PUSZIIIIIIIIII

    VálaszTörlés
  5. Kövit!!:DD nagyon jó :D

    VálaszTörlés