2014. április 12., szombat

XLI.rész

XLI.rész

Sikeresen leromboltál mindent

Hannah szülinapi bulija,szerencsére nagyon jól sikerült,elképesztően örült neki.A legnagyobb ajándéka az volt,hogy ezen a napon felébredt a bátyja a kómából.A buli után rögtön rohantunk be hozzá.Még pár hétig benntartják,aztán hazajöhet.Egész jól van már.Másnap reggel fáradtan ébredten.Reggel?Na,ahhoz már késő volt.Már legalább dél is elmúlt mire felkeltünk.De még így is,rettenetesen fáradtak voltunk.Ez vasárnap volt.De most hétfő van,és suliba kell menni.
-Most legszívesebben itthon maradnék,és végig aludnám az egész napot.-dünnyögtem az úton.Legalább fél órámba telt a fürdőben eltüntetni a sötét karikákat a szemem alól.Még így sem lett a legjobb a végeredmény,de legalább nem úgy nézek ki mint egy zombi.
Első óránk ofő volt.Csengetés után pár perccel be is jött Mr Peterson.
-Rengeteg mindent kell megbeszélnünk gyerekek-vágta be maga mögött az ajtót.Amúgy minden órán valami miatt mindig "sok megbeszélnivalónk van",úgyhogy senkit nem ért meglepetés e mondat elhangzása után.
-Először is.Februárban szalagavató.-kezdett bele,mire az egész osztályban sugdolózás és halk kuncogás hallatszott.A lányok nagyon örültek neki,a fiúk már kevésbé.
-A tánctanár ma délután jön,a tornateremben fog várni titeket,kettőre.
Még le kellett jegyzetelni pár dolgot,aztán szólt a csengő,és indultunk matekra.
-Juj,de jó szalagavató-mondtam vigyorogva Hannah-nak.
-Nektek lehet jó,hogy lesz ilyen,de nekünk nem éppen így van,mert elég nevetségesen fogunk kinézni szmokingban.-röhögött David és Danny.
-Ajj,ne már,ne legyél ilyen pesszimista.Tiszta elegánsak lennétek-nevettem,és elképzeltem a két fiút feketében és fehéren.
-Lányok-néztek össze.Ők,ezt így, ezt a témát,egy rövidke szóval ki is tárgyalták.
Amikor vége volt a 6.órának,levonultunk a tornaterembe és vártuk a tánctanárt.
Egy olyan 5 percnyi késés után meg is érkezett egy 25-30 közötti,fiatal,szimpatikusnak tűnő srác.
-Sziasztok.Alex vagyok,vagyok,az elkövetkezendő pár hétben velem fogtok gyakorolni a szalagavatóra.Ezen az órán még csak pár alaplépést szeretnék nektek bemutatni.Még párokat sem szándékozom beállítani,azt is maximum a holnapi,vagy azutáni próbán-magyarázta-Ruhát csak majd az ünnepség előtti egy héten szeretnék rajtatok látni.
Neki kezdtünk gyakorolni,amit hát nem ment egykönnyen.Köztudott,hogy az osztályunk hatalmas idiótákból áll.Eszükbe se jutna egy ilyen dolgot komolyan venni,az egy óriási csoda lenne.Az első negyed órában körülbelül ötször kezdtük újra.
-Kérlek szépen titeket,12.D,ne humorizáljátok el,mert nem csak ti fogtok leégni,hanem én is,mert az fog belőle kisülni,hogy nem tanítottam nektek be rendesen a koreográfiát.-könyörgött nekünk Alex.
Alex mintha a falnak beszélt volna,kéréseiből egy darab sem teljesült.Végül feladta a harcot,és úgy,ahogy tanultunk egy kicsit keringőzni.Már aki.
-Engem nem érdekel,én kacsatáncot fogok járni.-jelentette ki határozottan David.
-Elnézést,hogy hívnak?-jött oda a tánctanár.
-David Howell vagyok-mutatkozott be.
-Ha már ilyen jó megy a kacsatánc,akkor gyere légy szíves segíts nekem.
-Már is megyek.
-Jó,szóval azt kéne csinálni,hogy te ide állsz az osztály elé,és háttal nekik.Én eléd állok,és mutatom a lépéseket.Röviden te tanítod meg a többieket táncolni.
Erre mindenkiből hatalmas röhögéstől ki.
Nagy nehezen,de valamennyire betanultuk a keringőt,aztán mehettünk haza.
-Hannah,nekem még van egy ajándékom-álltam meg előtte.
-Micsoda?-nézett rám kíváncsian.
Szó nélkül előhúztam a zsebemből a McFly koncertjegyet,majd átadtam.
-Úristeeen-ugrott a nyakamba sikítozva -juuuuj,nagyon köszönöm.
Tudtam hogy örülni fog neki,imádja ezt a bandát.
-Nagyon szívesen-mosolyogtam rá.Csipogott a telefonom.SMS-em jött.Mark volt az,hogy akkor most talizunk-e.A francba,teljesen elfelejtettem.
-Figyelj,nekem most mennem kell,otthon találkozunk.Szia-köszöntem el,majd elindultam a parkba,ahol már ott várt Mark.
-Szia-villantotta meg a gyönyörű mosolyát.
-Helló.Mióta vársz rám?
-Nem régóta,úgy öt perce-nézett rá az órájára.
-Oké.Akkor hova menjünk?
-Bárhova,csak ne kávézóba.Elegem van már a kávéból,egész délelőtt annak az illatát éreztem,már unom-röhögött.
-Akkor egy Meki?
-Mehetünk-azzal el is indult a belvárosba.Innen ez nincs messze,szóval gyalog mentünk.Nagyon bírom ezt a srácot,rendkívül aranyos és vicces,mindig meg tud nevettetni.
Utána,csak úgy,céltalanul császkáltunk.Leültünk egy padra.
-Nagyon jó volt a mai nap-mosolyogtam rá.
-Tényleg.-húzott közel magához,majd nyomott egy puszit a homlokomra.-Tudod hogy nagyszerű lány vagy.
Kezdtem kicsit kellemetlenül érezni magamat.Elég fura volt,hogy egy haverom puszil homlokon,és ilyet mond nekem.
-Figyelj Mark, nekem mennem kell haza,majd fogunk úgyis talizni-köszöntem el,majd elindultam haza.
Útközben megcsörrent a telefonom.Zayn volt az.
-Szia-szóltam bele jókedvűen.
-Te még is hogy gondoltad ezt?-kezdte köszönés nélkül.
-Micsodát?-kérdeztem.Fogalmam sem volt miről beszélhet.
-Nem is tudom.Mondjuk azt,hogy dolgom volt a városban,és láttalak egy számomra teljesen ismeretlen sráccal,aki puszilgat meg ölelget.-hangjában hallatszott,hogy nagyon ideges.
-De...
-Ne is kezdd el meg magyarázni.Sikeresen leromboltál mindent.Gratulálok.Ha neked a kapcsolatunk ennyit jelent akkor rendben van-kiabált a telefonba,majd köszönés nélkül letette.
Nekem patakokban kezdtek folyni a könnyek az arcomon.Nem igaz.Nem lehet igaz,hogy látta...
A ház előtt sírva téptem fel az ajtó kilincset.
-Bridget,mi a baj?-jött oda Hannah.
Nekem egy hang nem jött ki a torkomon.Csak bőgtem,megállás nélkül,a levegővétel is nehezemre esett.
~Brigóóóó
4 komi és új:D

4 megjegyzés:

  1. oki, 2 pzs itt van mellettem. vayis volt... béküljenek ki hamar!!! Siessetek! Puszika :*

    VálaszTörlés
  2. Szipi-szuper lett!<3
    Gyorsan kövit!<3
    :*

    VálaszTörlés
  3. Imádom nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon jó lett siessetek a kövivel xxxxx

    VálaszTörlés