2014. április 22., kedd

XLIV.rész

Reggel 5 óta ébren voltam .Ma nem megyünk első két órára mert   ma jön haza Jack .Zuhanyoztam meg gyorsan elkészültem majd Bridget-et megvárva elindultunk.
- Jackie- ugrottam a nyakába amikor beléptünk a szobába és felöltözve állt az ágy felett és pakolt.
-Sziasztok.-vigyorgott.
-Na gyerünk siess , húzzunk innen.-ragadtam meg a táskáját és kiszaladtam vele.Pont úgy nézhettem ki mint egy idegbeteg de nem zavart .Elképesztően boldog voltam.Lent még elintéztünk ezt , azt ,papírok stb majd kijöttünk. Jack az ajtóban megállva mélyen beszívta a friss levegőt majd vigyorogva ugrálni kezdett .Igen, a bátyám 24éves. De örültem , hogy ilyen boldognak látom .Majd taxit hívtunk s haza mentünk.
-Jackie  nekünk mennünk kell suliba majd jövök pakolj ki oké?
-Beszélnünk kellene egyszer.Nézd Hannah eladtam a részem az étteremből NY-ban.
-Tessék ? de méért?-jelentette ki és nagyon meglepődtem.
-És itt vettem egy éttermet meg kávézót ..egyik itteni haverommal fogom vezetni , ahhoz pedig ide kell költöznöm.Beszéltem Bridget-tel és engedi , úgyhogy itt fogok lakni ezután.-hadarta el én meg rögtön megöleltem .
-Jaaj akkor ezután mindig itt leszel velem ?-néztem rá.
-Igen .-mosolyodott el majd szorosan megölelt.

                                                                   ***
A suli mint általában , hosszú és unalmas volt .Utána viszon elmentünk ruhát keresni szalagavatóra.Rengeteg szalont végigjártunk .Rengeteg ruhát felpróbáltunk de mindegyikben találtunk valami hibát.Végül azt mondtuk , hogy még egy utolsót megnézünk és ha ott se találunk semmit feladjuk.Bementünk .Bridget kb az 5. ruha után síkítva jött ki a fülkéből egy elképesztően szép ruhával.
-Ez kell , ez kell , ez kell.-vigyorgott.

-Gyönyörű vagy .-ámultam mert nagyon jól állt rajta ez a ruha .Gyorsan levette majd odaadta a csajnak , aki elrakta és amíg ők megbeszélték mikor jön érte , mennyi időre kell stb. én tovább keresgéltem.Már  éppen indulni akartam amikor megakadt a pillantásom egy  pánt nélküli ruhán. Rögtön felpróbáltam és amikor a tükörbe néztem nagyon tetszett amit láttam.

Én is elintéztem mindent majd elindultunk haza.Szerettem volna átmenni Niallhöz de sajnos koncertje van. Így Bridgettel otthoni lazulást terveztünk délutánra.Ráérősen sétáltunk hazafele.Amikor  a házunkhoz közeledtünk már a bátyámat vettem észre .Nem volt egyedül.Egy magas , barna hajú , nagyon helyes srác állt vele szemben.Lazán rám pillantott majd ráérősen szívott egyet a kezében lévő cigijéből majd rám mosolygott.Jack gondolom észre vette , hogy nem igen figyel rá  hátra pillantott és amint észre vett .Kedvesen elmosolyodott.

-Helló.-öleltem meg a bátyámat.
-Szia kicsim.-puszilt meg .
-Barátnőd?-szólalt meg először a jóképű idegen.
-Húgom .-röhögött fel Jack.
-Vagy úgy...bemutatnál?-nézett rám majd Bridget-re.
-Hannah , Bridget ő itt Rich , a jövendő üzlet társam.
-Örülök.-vigyorgott majd a kezét nyújtotta felém majd Bridget felé.Röhögve kezet fogtam vele majd Jackre pillantottam.
-Mért kint álldogáltok?
-Nincs kulcsom.-vont vállat.Az ajtóhoz sétáltam és kinyitottam .Mindannyian bementünk.Leültünk a nappaliba és beszélgetni kezdtünk.
-Szóval neked köszönhetem , hogy a  bátyám ideköltözik?
-Nos nem akarok nagyképű lenni de igen .-röhögött.-Nehéz volt meggyőzni , hogy lemondjon New York-ról de sikerült...most már gondolom miért inkább.-mosolyodott el.Válasz helyett csak rámosolyogtam.Még beszélgettünk picit majd megbeszéltük, hogy holnap megnézem velük a helyet.
-Nos én akkor megyek is.Jack holnap találkozunk .S remélem veled is .-fogott újra kezet velem majd elment.
-Ugye tudod , hogy van barátod?-röhögött Jack                                                                            
-Tudom,persze,persze.Nem úgy néz ki mint aki akar bármit is...jó fej srác.Ő nem Mark.-vigyorogtam Bridg-re aki szemét forgatva felröhögött és egy kösz megjegyzés közepette felment.
-Aranyos persze..amúgy meg tényleg nyomulós egy kicsit de soha nem lehet tudni milyen szándékai vannak.Szimpatikus vagy neki az tény,látszik rajta.De ne hidd el magad.-vágott vállba Jack majd felment .
-Kösz...-tártam szét a karom.Majd felmentem Bridget után.
-Jaaaj haljak meg ha nem olyan kibaszott helyes , hogy wááá.-dőltem le az ágyra.
-Tény, hogy az...De ugye, nem?
-Nem...jó fej,inkább látok benne legjobb havert...nagyon helyes legjobb havert.-vigyorogtam.-Mint bármi mást.
-Akkor, jó...Meg szerintem ő is eléggé beválalós pasinak tűnik...mármint úgy értem, hogy simán kinézem belőle, hogy első alkalomra bepróbálkozik.
-Hát mindegy  is.-vontam vállat ..majd tovább pletyiztünk míg bele nem aludtunk ..Igen , tényleg elaludtam Bridget szobájában , hogy mikor és, hogy történt nem tudom.Viszont reggel ott bredtem.

                                                          4 komi és úúj:)

4 megjegyzés: