2014. április 9., szerda

XL.rész

Fogalmam sem volt , hogy minden kinek mi baja lehet.Akkor esett le amikor Niall lesajnálóan végig nézett és rápillantottam Dannyre aki a szemembe se tudott nézni.Elmondta ..Nem hiszem el , hogy lehet ilyen szemét.Bridget magyarázatot várva nézett rám én meg szinte sírva fakadtam.
-Minek kellett?-ordítottam rá Danny-re.Majd Niall után indultam  De Bridget a szemét forgatva megállított.
-Majd megbeszélitek...Viszont velem kell jönnöd.-ragadta meg a karom.Egészen hazáig szótlanul követtem majd mikor bementünk idegesen bevágta az ajtót.
-Na jó ezt most magyarázd meg.
-Mit?-tártam szét a karom.
-Hát azt , hogy ti Danny-vel...
-Semmi extra egyszer megtörtént egyáltalán nem akartam de valahogy így jött össze.-vontam vállat miközben leültem a kanapéra.
-És mért nem mondtad?-ült le ő is.
-Nem tudom ..bocsi.-néztem rá mosolyogva..
-Hát nem esett jól , hogy Dannytől kell megtudnom...Persze te dolgod nem kell elmondanod csak...
-El akartam de nem tudtam hogyan...Ne haragudj...béke?-vigyorogtam.
-Az.-röhögte el magát majd megölelt.

                                                           ***
Reggel izgatottan ébredtem azzal a tudattal , hogy ma van a szülinapom de ha arra gondoltam , hogy Jack nincs itt velem a 18. születésnapomon minden kedvem elment.Alig másztam ki az ágyból Gabriel és Bridget iszonyatos erővel tépték fel az ajtóm kezükben egy tortával és Boldog Szülinapot ordibálva.
-Köszönöm.öleltem meg őket.
-Ajándék majd később.-mosolyogott Bridget.Majd lementünk és megettük a tortát.Elképesztő boldog voltam .Nagyon jól esett , hogy gondoltak rám.Kaja után felszaladtam a szobámba és felöltöztem.Ma reggel leesett a hó is így óriási vigyorral az arcomon kutattam a szekrényben.Egy krém színű felsőt kaptam magamra fekete nadrággal és barna csizmával majd vissza mentem Bridgethez.

-Hannah mennem kell nagyon boldog szülinapot majd kapsz ajándékot.-vigyorgott Gabriel  , megölelt majd elment.
-Na mit csináljunk?
-Hát most az lesz , hogy elmegyünk csavarogni oké?-vigyorgott.
-Oké.-válaszoltam.Megszólalt a csengő .Szaladtam ajtót nyitni .A fiúk voltak azok de Niall nem volt velük.
-Niall?
-Alszik...-mosolygott Harry majd megölelt.-Neked viszont nagyon boldog szülinapot Hannah Banna .-öleltek meg mind a négyen .
-Köszi srácok.-mosolyogtam.Mindegyikőjüktől kaptam egy kisebb ajándékot majd el is búcsúztak.Kicsit szomorú voltam , egyrészt mert arra számítottam , hogy Niall nem haragszik annyira , másrészt pedig azt hittem , hogy majd együtt megünnepeljük a szülinapom de a srácoknak dolga volt így ketten maradtunk Bridget-tel.
-Na akkor hová megyünk?
-Ahova szeretnéd.
-Nem tudom...szerettem volna bulizni egyet de...a fiúk is elmentek...-ültem le az ágyra kedvetlenül.
-Attól nem dől össze a világ...eddig is egymásnak voltunk ezután is úgy lesz.-röhögött fel majd megölelt.Elmosolyodtam s végül pedig elindultunk.
Szinte az egész várost bejártuk , rengeteg mindent vettünk.Voltunk KFC-ben és cukrászdában is. Nagyon jól éreztem magam.De nagyon aggódtam a bátyám miatt aki még mindig nem ébredt fel...A nap folyamán hozzá is voltunk benn...A helyzet változatlan.Ezen kívül Niall-t is rengetegszer hívtam de nem veszi fel...nagyon sok üzenetet hagytam neki ám azokra sem válaszolt.Nagyon megharagudott rám .És jogosan.Én egy kis csók miatt nem szóltam hozzá hetekig ,én meg az első adandó alkalommal ezt csinálom Dannyvel.Bridget amikor látta már , hogy eltűnik a mosoly az arcomról és magam elé bámulok próbált felvidítani és általában sikeresen.6 óra fele hazamentünk mert Bridget elvisz bulizni egy jó helyre , de nem  árulta el  hova. Otthon rögtön készülni kezdtünk.Fél hétre készen is voltunk majd a nappaliban csináltunk egy eléggé idegbeteg képet magunkról.
Amint megnéztem a képet és rájöttem , hogy a hajam borzasztó szar így rögtön felmentem és kiengedtem .Bridgeten egy nagyon szép ruha volt.Aminek a felső fele fehér volt  , s egy sárga , fekete és fehér mintás alsórészzel.Nagyon jól állt neki.Rajtam egy egyszerű fekete ruha volt amit fekete csipke borított.Végül hajam kiengedtem.Hétkor pedig elindultunk.

Fogalmam sem volt , hogy hová megyünk .De nem sétáltunk sokat. Pár perc után már ott is voltunk.Egy nagy házhoz értünk ahol bár rengeteg autó parkolt a házban sötét volt és csend.Bementünk , Bridget megszorította a kezem majd előre engedett.A sötétben semmit sem láttam majd hirtelen világos lett és az összes barátom és olyanok is akiket egyáltalán nem ismerek a szemembe ordította , hogy Boldog szülinapot.A tömegből kitűntek a fiúk és Dannyék is. Mindenki sorban oda jött majd végül csak a fiúk maradtak.
-Az a fej amikor közöltük , hogy dolgunk van...annyira le akartam fényképezni de nem szabadott.-röhögött Louis majd megölelt.
-Barom.-löktem vállba.Sorban a többiek is beszólogattak valamit majd megöleltek.Végül Niall állt meg előttem.
-Szeretnék veled beszélni.
-Nincs miről hiszen barátok vagyunk , vagy nem? Azt csinálsz amit akarsz...-mondta az elég ismerősen csengő mondatokat.Ugyanazt csinálja velem , mind amit én vele.-Boldog szülinapot .-mosolyodott el halványan majd elsétált előttem.Lefagyva bámultam magam elé.Nagyom rosszul esett de csak magamnak köszönhetem.Danny jött oda hozzám utoljára.
-Hannah ne haragudj rám...fogalmam sincs miért böktem ki....Boldog szülinapot amúgy.-ölelt meg.
-Nem haragszom Danny de nem tudom , hogyan mászok ki ebből...Köszönöm -pusziltam meg  majd ott hagytam mert a többieket kerestem.
Óriási buli volt.Volt aki többet ivott a kelleténél de azért nagyon jól szórakoztunk.Bridget félre hívott , oda szerette volna az ajándékom.
-Sokat agyaltam , hogy mit vegyek végül pedig ezt találtam meg...Remélem tetszeni fog.-nyújtott át nekem egy ékszeres dobozt.Amint kinyitottam a lélegzetem elakadt .Két nyaklánc volt benne .Az egyiken egy kulcs  másikon pedig egy lakat medál volt Best Friends felirattal.Bridget a lakatos nyakláncot kikapta  a dobozból s felrakta magának vigyorogva.

-Hoztad  a formád...-röhögtem.-Vegyünk ajándékot úgy Hannah-nak , hogy te is kapj valamit.-löktem meg a vállát nevetve .Majd  a könnyeimmel küszködve öleltem meg .Majd miután felrakta nekem vissza mentünk.A buli kezdett eldurvulni így én Bridget  , Bo,a fiúk meg Davidék félre vonultunk egyik szobába üvegezni.Leültünk  a földre egy nagy körben majd nagyokat pislogva bámultuk egymást míg David meg nem szólalt.
-Most feküdjek a kör közepébe és forogjak , vagy hogy terveztétek...-nézett végig rajtunk és az egész társaság hangosan felnevetett .Végül felállt és vissza jött egy üveggel amiben még volt egy kis pia.Kikaptam a kezéből és egy húzásra  kiittam a tartalmát.,Mindenki felvont szemöldökkel bámult.
-Nagykorú vagyok.-adtam vissza vigyorogva az üveget Davidnek.Harry vigyorogva lepacsizott velem.Niall meg Bridget össze néztek és szavak nélkül megbeszélték  , hogy ez nem volt jó ötlet és , hogy attól félnek ennek lesz folytatása.
Danny megpörgette az üveget ami rajta és Niallel állt meg.
-Állj.-kiáltott fel Zayn majd kiment és behozott egy üveg Jack Danielst s egy csomag cigit.-Ez érdekes lesz .-vigyorgott.A cigis doboz után nyúlva kivettem egy szálat majd meggyújtottam.Bridget kikerekedett szemekkel nézett de a többiek is csodálkoztak.
-Ezt is a nagykorúságodra fogod?-röhögött fel Harry.
-Ez már nem az első.-vontam vállat. Majd figyeltem a játékot.-Na kezdjük.-Bridget még mindig engem nézett .
-Danny.....Igazán szeretted Hannah-t amikor jártatok?
-Hülye kérdés nulla pont.-válaszolt Danny.-Őszintén? Szerettem persze , de nem szerelemből.-válaszolt egyszerűen majd újra pörgetett.Így ment ez egy ideig míg meguntuk .A játék végéig sikerül elszívnom a fél csomag cigit meg a Jack Daniels felét meginni.Ennek hatására nagyobb jókedvvel mentem ki a szobából , egyáltalán nem voltam részeg de megjött a hatása.
-Na ebből is elég .-ragadta meg Niall a kezem és vissza húzott a szobába.
-Te normális vagy?Cigi?Pia ?Ki vagy te?-nézett rajtam végig.
-Hannah Benson! Niall , te rohadtul nem ismersz engem még annyira .Amúgy meg nem tartozom egy barátomnak beszámolóval.-tettem csípőre  a kezem.
-Nem valóban nem, , de legalább vigyázz magadra..Ha a drága Danny nem teszi meg.
-Féltékeny vagy Niall?-vigyorodtam el.
-Igen az vagyok Hannah képzeld el.De az is idegesít , hogy  te egy csók miatt nem szóltál hozzám te meg lefekszel Dannyvel?És azt várod , hogy mintha mi sem történt volna felejtsünk el mindent?-emelte fel a hangját.
-Nem akartam de így jött ossze ..sajnálom hibáztam de te is , nem egyszer ..mért zavar ez téged ennyire?
-Mert szeretlek Hannah azért...-ordított.
-És akkor.....-kezdtem bele de elakadt a szavam.-Hogy mondtad?
-Ahogyan hallottad.Szeretlek.-tárta szét a karját Niall.Egy szót sem tudtam szólni csak hirtelen közelebb hajoltam hozzá s minden gondolkodás nélkül megcsókoltam.
Sokáig nem engedett el , újra és újra megcsókolt míg végül kissé eltolt magától s a szemembe nézett.
-Ezt vártam már elég rég....Hannah,lennél a barátnőm?
-Hah s még meg is kérdezi..-forgattam a szemeim majd mindketten elröhögtük magunkat.Nos igen végül fél részegen jöttem össze Niall-el.Ezek után kézen fogva sétáltunk le.
-Már éppen  mentőket akartuk hívni mert azt hittük bunyó lett de látom jól végződött a dolog.-vigyorgott Zayn.Bridget és Bo amint meglátta összekulcsolt kezünket  sikítva nekem rohantak , gratuláltak majd  közölték , hogy üdv a klubban.A fiúk felvont szemöldökkel bámultak de jobbnak látták ha magunkra hagynak .Niall egy gyors puszit nyomott a számra majd elment.Én meg mindent elmeséltem a lányoknak.A beszámolómat a telefonom csörgése zavarta meg .A kórháztól hívtak.Nagyon megijedtem de közölték , hogy Jack felébredt .A boldogságtól sírni kezdtem s azonnal megkerestem Niallt , hogy menjünk be a kórházba.

Kicsit hosszú:D 4 komi és új:)

5 megjegyzés:

  1. Wiii nagyon jò lett!!! *-* siessetek!!!! Àm naon tetszett h hosszù lett :D

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett,annyira szeretem a blogotokat csak így tovább csajok,imádom <3
    Hannah és Niall annyira cukik,végre összejöttek!:D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett *.* Gyorsan a kövit!!!!

    VálaszTörlés
  4. uuuu nagyonnagyon sajnálom, de csak most vettem észre, hogy nem küldte el a komimat... szemét blogger >< pedig írtam, csak nem tette ki :(
    Szóval sajnálom!
    De mindenesetre nagyon jó lett! :D
    Bo S. xx

    VálaszTörlés