2014. április 5., szombat

XXXIX.rész

XXXIX.rész

Jack balesete után Hannah teljesen kibukott.Rettenetesen le volt törve.Attól a naptól kezdve másfél hétig vele aludtam. Minden nap bementünk a bátyjához.Nem tudjuk hogy hallotta vagy nem hallotta,de nem reagált arra,amit mondtunk neki.
Ma,pedig január 23 van,Hannah szülinapja a másnap lesz,ma csütörtök van,és még szenvednünk kell 7 órát.Első óránk kémia.Bármilyen fura,igaz hogy lány vagyok,de én szeretem ezt a tanártagyat.Általánostól kezdve színötös voltam,és versenyekre jártam. A mostani tanárunknak alapvetően nem vagyok túl szimpatikus,de mivel jól megy a kémia,nem  szokott piszkálni.
-Bridget,Hannah,gyertek ki a táblához számolni légy szíves.-szólított fel minket.
Számok rengetegét írtuk a táblára,mire megkaptuk mindkét feladatban a  jó eredményt.A helyünkre mentünk.
-Kémikusok lesztek  lányok-súgta oda nevetve Bo.
-Persze,majd az első anyagot rólad fogjuk elnevezni-röhögtem.
-Ó tényleg?Köszönöm-csillant fel a szeme,holott majd megpukkadtunk a nevetéstől.
A fiúkkal tegnap megbeszéltük,hogy ma délután kidíszítik  azt a bérelt lakást,ahol majd tartjuk a bulit.Én addig elmegyek Hannah-val vásárolni,és jön velünk Bo is.Holnap pedig suli után rögtön oda megyünk.Csak nem fogjuk konkrétan megmondani neki,hanem majd kitalálunk valamit.
Miután hazamentünk és készültünk holnapra,elmentünk Bo elé,és elindultunk a városba.Minden utunkba eső boltba benéztünk.Ez az én ötletem volt,minnél tovább próbáltam húzni az időt,mert a ház a mi utcánkban van,két házzal arrébb,,én nem akartam hogy valamelyik fiúval véletlenül összefussunk,mert akkor lőttek a meglepinek.
Hatalmas szatyrokkal öltünkbe a Starbucksba.Mark is ott volt,és rögtön odajött hozzánk.
-Sziasztok lányok-mosolygott.-Mit hozhatok?
Minannyian kértunk egy karamellás forrócsokit,amit nem sokkal a később meg is kaptunk.
-Ki ez Bridget?Olyan jól elbeszélgettél vele.-nézett rám Bo.
-Csak egy magyarországi barátnőm ismerőse.Csak haverok vagyunk.
Csipogott  telóm,hogy SMS-sem jött.
"Kész vagyunk,jöhettek hazafele :) Zayn."
-Mi az?-kérdezte Hannah.
-Csak anyu-vontam meg a vállam.-Kérdezte hogy mizu,régen beszéltünk.De szerintem most már mehetünk haza.
Fogtuk a cuccainkat,és elindultunk hazafelé.
***
Közbe bementünk a kórházba meglátogatni Jack-et.
-15 percet kapnak.Használják ki-mondta a nővér.Vagyis inkább hadart.
Kinyitottam az ajtót.Jack most sem reagált semmire.Egyértelmű volt,hogy kómába esett.Hannah megint elkezdett sírni.
-Ne sírj,fel fog ébredni,én tudom.-öleltem meg.
-És ha nem?
-Ne gondol ilyenre.Ő fel fog ébredni.Mondom hogy ÉN TUDOM!
-Ha te mondod.-törölte le a könnyeit.
Letelt  a kapott időm,így most már tényleg hazafele mentünk.Csörgött a telefonom,David volt az.
-Csajok,nem jössztök le?Talizunk a parkban.
-De megyünk-válaszoltam,majd leraktam.
10 perc múlva ott is voltunk a megbeszélt helyen.Meglepetésünkre ott volt Zayn és Niall is.
-Hát ti?-kérdeztem csodálkozva.
-Hát...csak úgy..itt vagyunk.-röhögtek.
Össze vissza csavarogtunk,már késő este volt,mire észre vettük,mennyi az idő.
-Pillanat,csak csörög a telóm-mondta Hannah,majd úgy 10 méterrel arrébb ment.
-Van egy nagyon kínos dolog amit nekem el kéne mondanom.-mondta Danny.
Niall teljesen lefehéredett,én pedig pislogás nélkül meredtem Danny-re.
-Én már voltam Hannah-val...khm..ÚGY-bökte ki.
-Mi van?.döbbent le mindenki.
-Na vagyok-jött vissza Hannah.
-Hallod,te mióta titkoltad ezt előlem?-kezdtem.
-Micsodát?-nézett értetlenül.
-Danny most mondta el.
Niallre néztem,aki lesajnálóan végigmérte Hannah-t,és minden szó nélkül elment...
Sajnálom,hogy ennyire  rövid lett,csak nem volt sok időm :/
4 komi és új :D
~Brigóóó

4 megjegyzés:

  1. aaaaaaaaaaaaaaaaaa na ne csináld te lány ! Hát ez a rész! :) PERFECT *-*
    1. Bridgeték kémikusok lesznek, és rólam neveznek el egy anyagot *-* ííí :)
    2. Karamellás forrócsoki hmmm, ezt ittuk együtt Pesten *-*
    ezért piripontot kapsz.
    3. Igen Jack jobban lesz, mert én megmondtam. Adok neki egy kecskét, és jobban lesz, csak találkozzak vele! ><
    4. Igazából fingom sincs miért gyűjtöm ezeket pontokba ><
    5. W.T.F. ? (where's the food?)
    Ja bocs ezt nem hagyhattam ki, éhes vagyok :P Am MIVAN? HANNAH ÉS DANNY? ÚGY? DE MIKOR? ÉS MIÉRT, ÉS HOGY? SZEGÉNY NIALL DE SAJNÁLLAK!! VESZEK KECSKÉT, REM JOBBAN LESZEL!!
    jó tudom egy igazi humor herold vagyok :) vagy Humor Bo xD
    najó ez tényleg nem volt vicces.

    Összegezbe nagyon jó lett a rész ÉS MIÉRT ITT HAGYTAD ABBA? :O NAGY HIBA.
    De mivel perfect lett ezért kapsz sok-sok kekszet! :D
    Puszi: Bo S.

    VálaszTörlés
  2. Mivel nem küldte el a regènyt ezèrt ìrok egy rövid vèlemènyt.
    K**vàra de ro*adtul jò lett!!!! Nagyon sietni!!! ;*

    VálaszTörlés
  3. Wiiiiiiiiiiiii *-* köviiiit

    VálaszTörlés