2014. május 29., csütörtök

LI.rész

LI.rész

Remek,szóval itt kell maradnunk kitakarítani.Megbeszéltük ezzel a két hülye libával,hogy fél óra és mindenki visszajön a suli elé.Mi ezt be is tartottuk,azonban a két picsa nem jött vissza,ezért ketten  kell,hogy kitakarítsuk az egész épületet.
-Nem hiszem,el azért azt hittem,hogy ennyire képesek lesznek.-sóhajtottam szemforgatva miközben a takarítós szertárhoz igyekeztünk.
-Én  simán kinéztem belőlünk,ribancok,nem tették volna meg úgyse,magasról leszarják,és nem csak azért hogy nekünk tegyenek keresztbe,hanem mert egyszerűen lusták rá.-mondta Hannah.
-Igazad van.
Kiszedtünk egy pár felmosó rongyot meg ehhez hasonló cuccokat és neki fogtunk.Még 10 perce sem dolgoztunk,amikor rájöttünk hogy ezt ketten nem fogjuk bírni,úgyhogy felhívtuk Dannyt és Davidet,hogy jöjjenek be segíteni mert a két plázacica nem volt hajlandó.Ők rögtön beleegyeztek és már 10 percen belül meg is érkeztek.
Így hamarabb előrébb jutottunk,és egy fél óra alatt sikerült kitakarítanunk a földszintet.Mondjuk ez nem is volt olyan nagy munka,mivel kevés terem van itt,azt hiszem vagy 6,és nem is olyan nagyok a szertárakba nekünk pedig nem lehet bemenni amúgy a takarítósba is csak engedéllyel léphettünk be.
Elkezdtük az emeletet.Igazából ehhez volt a legkevésbé energiám meg kedvem.Ez a legmelósabb része,holnap a két ribancnak biztos megmondom a véleményemet erről az egészről,elég pofátlanság volt a részükről.Na mindegy.
Belekezdtünk a fiúk segítségével,valahogy haladunk is,de szinte a fele munkaidőt végigbaromkodtuk,többször ránk is szóltak ,hogy maradjunk csöndben,mert nem csak mi vagyunk az iskolában.A legtöbbet csak egy vállrántással vagy szemforgatással elrendeztünk és húztunk vissza takarítani.
***
Már majdnem kész voltunk amikor benyitottam a legutolsó terembe a másodikon,ami alig látszott ki a koszból és a piszokból,nekem pedig az állam is leesett,úgy kapaszkodtam meg az ajtófélfában,hogy el ne essek.
-Mondjátok,hogy csak hallucinálok-mondtam.
-Sajnos nem..-válaszolták egyszerre ők is kiakadva.
-Nekem ehhez nincs kedvem-nyavajgott Hannah.
-Ne legyél már olyan mint egy hisztis picsa,inkább csináld,hamarabb kész leszünk-pirított neki oda Danny.
.Fejezzétek be legyetek szívesek ,a veszekedésre sem épp ez a legalkalmasabb időpont!-szóltam én is.Aztán tényleg elkezdtük csinálni,senkinek sem volt kedve hozzá,de nem jött volna jól egy igazgatói intő,úgyhogy inkább tűrtünk.
Könyökömig koszos voltam,a hajam merő kóc volt,szerencsém volt,hogy otthoni cuccban jöttem el,és nem abban,ami suliban volt rajtam.
Hannah épp a szekrény tetejét porolta le,amikor meglökte az egyik virágcserepet,és az leesett a padlóra.Természetesen minden virágföld az előbb felmosott linóleumon landolt.
-Nem elég,hogy hisztizel,de még ezt is leejted?Gratulálok,most megint kezdhetjük előről ezt a hátsó részt!-ripakodott rá Danny.
-Nyugodjon már le mindenki!-kiabáltam.
-Most mi bajod van Danny?Hibáztam.Nem lehet?egész délután szemét vagy velem!Én nem ilyennek ismerlek!Mi történt veled?-hagyta figyelmen kivűl a megjegyzésemet Hannah.
-Nekem semmi bajom nincs!Te vagy ilyen kicseszettül béna-soha nem hallottam még Danny-t így beszélni.Mintha 180° fokos fordulatot vett volna a személyisége.
A vita a folyosón folytatódott tovább,és én nem értettem belőle semmit,ahogy David sem..fogalmam sem volt arról,hogy Danny miért aakadt fenn egy ennyire apró dolgon,Hannah pedig miért nem nem vesz róla tudmást?
-Danny Brooks!Mondd meg az őszintét!Mi történt veled? Nem ismerek rád.Most tudod kit látok?Egy szemét srácot,aki egy hisztis picsának nevezett fél órával ezelőtt,mindenért leordítja a fejemet,pedig semmi oka rá.Tudod kit nem látok?Azt a rendes palit,akit én nyáron úgy ismertem meg,hogy eltévedtem ebben a nagy városban,tök jó fej volt,és mindenben mellettem volt és olyan mintha a testvérem lenne!Ő hova lett?
Danny nem válaszolt semmit,csak odahajolt Hannah--hoz és megcsókolta.Nekem az állam a földet súrolta,pislogni nem tudtam.David pedig lefagyva meredt a távolba.
Épp szólásra nyitottam a számat,amikor mögöttem két ismerős nevetés ütötte meg a fülem,és jól sejtettem,hogy kik.Adrienne és Victoria voltak azok.Az arcukon gúnyos mosoly virított,a szemükben elszánt bosszú vágya látszódott.Gonosz vigyorral egymásra néztek majd a a lépcsőn lelépkedve elhagyták a folyosón.A társaságukra kínos csend ült ki,még a légy zümmögését is hallani lehetett.Aggódó sóhaj tört fel a mellkasomból.Ennek nagyon botrányszaga volt,és tudtam,hogy nem lesz jó vége dolognak,sőt szörnyű következményei lesznek...

Rövid lett,tartalma nincs és szar is.Sőt még el is késett.Sajnálom,de nem volt időm.
4 komi után új.
~Brigóóó.




 


4 megjegyzés:

  1. Drága egyetlen Mrs. Duró!
    Te ebben a pillanatban megszünsz létezni xD
    Ez olyan rohadt jó lett hogy HŰ meg HAAA
    Szóval kapsz kecskéket delfineket meg Tibikeeet *.* Boldog csütörtökööööööt!!!!!!!

    Puszinyuszi: Uncsid felesége: Anna

    VálaszTörlés
  2. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Beszarok
    Végem
    Miez?
    Miez a jó rész?
    Miez?
    Mi ez a páros?
    Válaszokat akarok
    Meg túrórudit
    Meg bundáskenyeret
    Hallod
    Nem találom a fülhallgatóm

    Am afta de jó ez a dizájn!! Grat.

    Puszika Bo S.

    VálaszTörlés
  3. Babám!!!!!
    NAgyon-nagyon jóóó lett.... szóval hallgass, hogy nem let jó....
    Mi az hogy Hannah meg Danny!?!?!?!?!?!!!!
    És neked mániád ilyen helyeken abbahagyni??? Igen. Mániád. Ezt megfigyeltem.
    Szóóóóval gyorsan hozzad a kövit, mert ha nem, akkir elrabolom és megölöm Tibikét. ;)
    pusziiii : Zsó

    VálaszTörlés
  4. whaaaa überfasza, rakhatod a kövit :D

    VálaszTörlés