2014. május 15., csütörtök

L.rész

A szalagavató utáni reggel eléggé érdekes volt.Nagyon nehezen keltem fel de muszáj volt.Mivel hamarosan Bridget drágám szülinapja így el kell intéznem pár dolgot meg Jack meg Rich ma nyitja meg az éttermet délután és még azelőtt be szeretnék menni hozzájuk.Végül gyorsan felöltöztem és elmentem egy cukrászdába megrendelni a tortát .Igazából szinte csak ez volt meg majd a ház díszítése maradt hátra ami majd csak azon a napon.Gondolkodtam azon is , hogy az étteremben tartsuk , de tapasztalatból tudom , hogy ezek a szülinapi bulik bár eszméletlen jók , veszélyesek is .Ezután átmentem az étterembe .Jack és Rich  az egyik asztalnál ültek és beszélgettek , érkezésemre mindketten felfigyeltek.
-Halii.-ültem le Rich ölébe s onnan áthajoltam Jackhez akinek adtam egy puszit.
-Örülünk , hogy látunk.-röhögött Rich .
-Hát még én.-vigyorogtam a képébe.Jack telefonja megszólalt és kiment .
-Ennek van csaja ?-vontam fel a szemöldököm.
-Nincs...ha lenne neked elmondaná.
-Akkor mért ment ki ? Nem szokott ilyet csinálni...-néztem utána gyanakodva .
-Hannah nincs.-röhögött.
-Jó.-.vontam vállat .-Mit beszéltél tegnap Niall-el?-kérdetem felé fordulva.
-Semmit.-vont vállat közben meg rágyújtott egy szál cigire.-Megkérdezte mit érzek irántad , meg , hogy akarok-e valamit..Elmondtam , hogy nem akarok semmit és , hogy nem érzek semmit barátságon kívül...-mondta komolyan  majd elfordította a fejét , hogy kifújja a füstöt.
-Értem...kösz.-mosolyogtam rá.
-Most mit?Ez az igazság..Bár annyi van a dologban , hogy...-kezdte majd végig nézett rajtam s elvigyorodott.Rögtön tudtam mire gondol , röhögve fejbe vágtam majd kikaptam a kezéből a cigit.



-Nem akarok.-nyavalyogtam a tesi terem öltözőjében.
-De muszáj ..erre jegyet ad .-ragadta meg a karom Bridget majd felrángatott a padról.
Az öltözőből kilépve Dannyvel találtam szemben magam.
-Ici-pici Hannah Bana áálmoos.-röhögött.
-Mit szívtál Danny?-néztem rá unottan.
-Én semmit , az a te szokásod..
-Kösz ..-löktem be majd besétáltam a terembe ahol az osztály nagy része már bent volt.
-Nem a vörösszőnyegen lépkedsz .Viselkedj úgy mint aki órára jön ..ribanc.-pofázott rögtön Victoria.
-Neked is szép jó reggelt.Amúgy meg kettőnk közül ki a nagyobb ribanc nem tudom .Addig pofázz amíg még van mivel.-vágtam rá kapásból majd beálltam a sorba.
-A mai órán röplabdázunk. Gilbert , Benson a két csapat kapitány.Válasszatok.-mondta el  unottan a tesi tanár majd félre állt .A végére Victoria és Adrienne maradt .Én Bridgetre pillantottam aki vállat vont.
-Leszarom jöjjön valamelyik.
Végül Vic csatlakozott hozzánk.Elkezdtük a játékot.Éppen Bridgetet néztem röhögve aki éppen beszólt valamit Adriennenek amikor előre akartam lépni de valakinek a lábában megbotlottam és óriásit estem.Mérgesen felnéztem és Vic állt fölöttem vigyorogva .Lassan feláltam a képébe vigyorogtam majd folytattam tovább a játékot.Nem akartam balhét mert már így is nagyon jól ismerem az igazgatói irodát.
A továbbiakban Victoria igen sokszor pofázott valamit , én meg egyre nehezebben bírtam.Fáradtan sétáltam hátrébb,untam az egészet .Amikor valamelyik barom mégis nekem dobta a labdát.Vissza akartam dobni amikor megakadt a tekintetem Vic büszke fején és gondolkodás nélkül , teljes erőmből fejbe dobtam ő meg hatalmas sikítással esett a földre.
-Mondjátok , hogy videózta valaki .-röhögött Bridget .
-Ebből elég mind a négyen az igazgatóhoz.-ordított a tesi tanár én meg ezer Wattos vigyorral indultam ki a teremből.

Az igazgatói irodához érve kopogtam az ajtón majd bementünk.
-Csókolom.-köszöntem jókedvűen.
-Benson és Gilbert ..hány napja nem jártatok már itt ?Hiányoltalak benneteket.-dőlt hátra a széken az igazgató.
-De Igazgató Úr,nem csináltunk semmit.-kezdte Victoria .-Ez az elmebeteg fejbe dobott a labdával.
-Válogassa meg a szavait kérem.
-Egyet értek .-vigyorogtam.
-Benson,majd ha magára kerül a sor szólók.-nézett rám az igazgató szúrósan.
-És maga ?-nézett Adriennre.
-Tessék?
-Szőőkee..-röhögött Bridget.
-Szőke? Én szőke és akkor a te barátnőd? Hagyjatok már szánalmasak vagytok.
-Na de kérem...-kezdte az igazgató de a szavába vágva ordítottam a két picsával.Végül a heves vitát az igazgató szakította félbe , rácsapott az asztalra.
-Fejezzék be .Elegem van , hogy maguk négyen folyton csinálják a cirkuszt .Igazgatói  büntetésből ma kitakarítják az egész iskolát.Most menjenek.
Hang nélkül mentünk ki amikor meg kiértünk kitört belőlünk a röhögés. Adrienn meg Vic a hajukat hátra dobva szemforgatva ott hagytak minket .

                                    Rövid , szar de időm semmi soo elnézéést ...4 komi és úúj :33

4 megjegyzés:

  1. Édes, drága Hannám!!!!
    1.: NEM lett szar
    2.: NEM lett rövid....
    3.: most komolyan.....röplabda...???....wááááááááá <3
    4.: mit röhögnek azok a szerencsétlenek azon, hogy fel kell takarítsák az iskolát?? xDDD okééééééé....... ilyet is csak te találhatsz ki.....xDD
    mindenesetre: gyorsan kövit :3 :3 :*
    puszi : Bubu, vagyis S.E.

    VálaszTörlés
  2. Hannaaaaaa ez olyan cuki muki rohad jó rész lett *.* imádooooom!!! Khm... èn akaroook Rich ölében ülniii!!!!

    Na de
    NEM LETT RÖVID
    NAGYON JÓ LETT

    Hát ezen a 2 ribin szakadok xDDD ekkora hülyéket xD Niall festett szőke istenem xD
    Hát Hanna xD ez olyan jó lett xD meg Hannah vigyorogva ment ki a tesiteremből xD el tudom képzelni xDD na jó.. lenyugszoltam
    SIETNI KÉREM!! ^^
    Puszinyuszi: Brigó uncsijának felesége (xD): Anna

    VálaszTörlés
  3. :)) Nagyon jó rész lett.

    VálaszTörlés