2014. május 6., kedd

XLVIII.rész

Nos a mi Valentin napunk Niallel nem úgy alakult ahogyan terveztük. Niall egy romantikus hajó útra akart elvinni de mivel egész nap esett az eső ez elmaradt .Végül Nialléknál rengeteg gyertyával és pizzával ünnepeltük ezt a csodás napot .Ajándékot természetesen kaptam, egy gyönyörű rózsa csokrot és a kedvenc svájci csokimat.Ami azt illeti igazán boldog voltam így is mert nem igen vagyok oda a romantikáért , Niall meg ezt tökéletesen tudja , ezért nem is törődött ő se azzal , hogy elmaradt ez az egész . Végül is kettesben és száz százalékig boldogan töltöttük ezt a napot.


Február  16.


Ma van életem legjobb napja .Sikítva ugrottam ki az ágyból és rohantam át Bridget szobájába .
-Ma vaaaaaaan .-ordítottam az arcába .
-Hannah úristen tudom de hány óra?-kelt fel álmosan.
-Nem tudom .-vontam vállat.
-Menjél ki légy szíves mert ha nem nem viszlek sehova .-fenyegetőzött.
-Megyek magamtól.-nyújtottam rá a nyelvem , ő felvont szemöldökkel nézett rám.
-Szép álmokat .-szaladtam ki és csaptam be magam mögött az ajtót.


Eljött végre a hat óra is .Egész nap pörögtem , főleg azóta mióta Niall közölte velem  , hogy  Zaynnel együtt jön ő is a koncert után pedig oda visz a fiúkhoz, így azóta egyszerűen ha csak rámjött elsíkitottam magam.
Már fél hétkor teljesen felfegyverkezve mentem át Bridget szobájába.
-Na gyere indulunk .-forgatta a szemeit Bridget .
-Áhhhh -ugrottam a nyakába majd lementünk ahol a fiúk vártak.
-Most azon gondolkodom , hogy legyek féltékeny , hogy jobban bezsong a McFly-tól?-röhögött Niall Zayn meg vállat vonva megölelte barátnőjét.
-Elviszel Danny-hez ?-álltam meg előtte.
-El,gyere .-röhögött Niall majd a kezemet megfogva kisétáltunk.

Egy negyed óra gyaloglás után a stadionhoz értünk .Nekem meg már a McFly felirat láttán majdnem a könnyeim hulottak.
-Ha ez normális én kajak lesmárolom Danny Jones-ot .-röhögött fel  Zayn .Bridget meg Niall furán nézett rá  én meg vállba löktem és közöltem vele , hogy felejtse el, Danny az enyém .Erre viszont Niall nézett rám érdekesen.
-Hihi .-vigyorogtam majd a  kezét elengedve a bejárat felé futottam.
  Sorban állás után a jegyünket -VIP muhahaha- felmutatva bementünk majd egy kis várakozás után kezdetét vette a koncert .Harry már a dob mögött állt nem sokára megjelent Dougie , Danny és Tom is én meg akkorát sikítottam , hogy mind hárman pár méterrel arébb álltak meg.A legrégebbi számoktól , a legújabbakig énekeltek minden félét. Én meg teli torokból ordítottam az összeset.Amikor a koncertnek vége lett el akartam indulni képet csinálni meg hasonlók amikor Niall megragadta  a kezem.
-Várj még , ha most oda mész akkor nem lesz idejük semmie ...várj elmegy mindenki és megyünk.
-De én most akarom látni őket!
-Hannah...-kezdte Niall én meg egy nagyot sóhajtva beletőrődtem a sorsomba.

Rengeteg várakozás után sorra jutottunk mi is. Niall  meg Zayn elől ment amikor oda értünk a fiúkhoz Niall megölelte Dougie-t majd sorban mindnekit  , úgyanígy Zayn is .Amikor Dannyhez ért figyelmesen néztem , hogy beváltja -e ígéretét de örömmel láttam , hogy nem .

-Ő itt a barátnőm Hannah , aki nos ...szeret benneteket ..-nevettett Niall ,én meg vigyorogva köszöntem.
-Igazán szép barátnőd van ..-vigyorgott Danny majd megölelt és kezet fogott. Sorban kértem aláírást mindenkitől majd képet is , ugyanúgy Bridg is majd leültünk beszélgetni.Több mint egy órát dumáltunk a srácokkal akik nagyon aranyosak voltak , nagyon bírom őket és megbeszéltük , hogy valamikor találkozunk még .A fiúk egy kis közös lazítást -ez alatt dalírást - terveztek és megyünk mi is velük.
 - El sem tudjátok képzelni mennyire jó volt- vigyorogtam Jacknek és Richnek majd folytattam volna de a telefonom elkezdte a McFly-One for the radio dalát , Niall volt az.
 - Sziiia - köszöntem jókedvűen .
 -Hannah van egy kicsi baj és tudom , hogy haragudni fogsz rám de haza kell utaznom..fontos és nem tudok veled menni a szalagavatóra .- mondta nyugodtan engem meg mar a sírás kerülgetett.
 - Niall ez a szalagavatóm ! -ordítottam.- tudod mit, oké menjél amerre akarsz ! Szia ! -majd lecsaptam a telefont.
 - Én elmegyek veled ha akarod .-röhögött Rich.
. - Te ezt viccesnek tartod , hogy a barátom nem lesz ott ? - néztem rá idegesen.- De tudod mit? Oké köszönöm , aranyos vagy !- hajoltam oda hozzá,megpusziltam majd a cuccaimmal együtt eljöttem . Haza fele felhívtam Niallt és közöltem vele , hogy Richel megyek.
 -Mivan ?? Miért nem mész a bátyáddal vagy mit tudom én pont ezzel a Rich el ?-akadt ki - Hannah ha elmész vele vége ! -kiáltotta én meg nagyon meglepődtem , mintha nem is őt hallottam volna.
 -Jó .-válaszoltam ingerülten s lecsaptam a telefont.

                                                      4 komii és új :3

4 megjegyzés:

  1. HANNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
    megöllek!!! nagyon-nagyon jó lett... :3
    de miért is kell itt abbahagyni Bubu ?
    Hadd szenvedjen a másik Bubu....
    okéééééé.... ezt megjegyzem neked....
    ezt még visszakapod
    am meg kibekurt jó lett, úúúgyhogy köviiiiiit :**
    S.E.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett Hannám <3 Sietniii *.*

    VálaszTörlés
  3. tessék szíves sietni a következő résszel mert lenyellek :P :D

    VálaszTörlés
  4. Új olvasó vagyok:) Az eddigi részeket is nagyon imádtam, és ez is nagyon jó lett! ;) Mostantól minden résznél komizni fogok :p ígéreeeem! <3 xx Emi

    VálaszTörlés