2014. június 17., kedd

LIII.rész

LIII.rész

Elég nagy meglepetésként ért,amikor lementünk és a többiek vigyorogva kérdezték hogy mi volt olyan rettentően vicces.Igazából Zayn csak egy idióta,a média vagy valamiféle unatkozó személy által kreált hülyeség,ami annyira hihetetlen volt,hogy kitört belőlem a nevetés és vagy fél óráig nem tudtam abba hagyni.
-Szóval...elmesélitek min derültetek olyan sokáig?-vigyorgott perverzen Harry.
-Semmi,csak egy hülyeség volt-vontam vállat majd lehuppantam én is  a kanapéra.
-Aha,persze-röhögött Niall.
-Jaj jól van már,szeretném elhessegetni a piszkos elképzeléseitek és sajnos ki kell hogy ábrándítsalak benneteket,de semmi olyan nem volt,mint amire gondoltok.-nevettem.
-Füllenteni én is tudok-villantott egy óriási vigyort Louis is.Ezek hülyék.
-Jól van Hannah,szerintem menjünk-ragadtam meg nevetve a barátnőm karját,kihúztam az ajtóig,elköszöntünk a fiúktól és hazamentünk.
Este a tévében csak idióta ismétléseket adtak,úgyhogy kikapcsoltuk a tévét és beszélgettünk.
-De Bridg..most őszintén...mi volt délután?-kérdezte Hannah.
-Tényleg semmi,esküszöm.Csak dumáltunk.Semmi extra.
-Na jól van akkor.Csak ennyit akartam.Szerintem húzzunk aludni mert késő van.holnap reggel talizunk.Jó éjt.

~március 3~

Jó érzés volt ma úgy kelni,hogy ma van a 18.születésnapom,végre én is beállhatok nagykorúak sorába,meg amúgy is.3-unk közül-Bo,Hannah és én-én voltam az egyetlen kiskorú meg én is vagyok a legfiatalabb.Amúgy a születésnapomat illetően szerencsém is van,mert szombatra esett így otthon maradtam és tudtam ünnepelni a többiekkel.Igazából meglepett hogy nem esett szó semmilyen buliról sem,ami bár lehet egy kicsit nagyképűnek hangzik,e rosszul esett hogy nem szerveztek  nekem semmi ilyesmit.Na mindegy,nem ez a legfontosabb.
Hannah-val,az unokatesómmal,Jack-kel és Rich-csel elmentünk sétálni a belvárosba,meg kaptam tőlük egy tortát és egy pár apró ajándékot.Hannahtól kaptam egy üveg Jack Danielst,mondván,már nagykorú vagyok és egy autót,ami amúgy közös,mert mind a kettőnket beíratott egy autósiskolába.A járművet egyébként az apjától kapott pénzből finanszírozta.
 Estefelé Hannah kijelentette,hogy elmegyünk egy helyre bulizni,úgyhogy öltözzek ki.Nem igen szeretek kiöltözni,lazán sokkal jobban érzem magam.Fél órás kotorászás után találtam végre valamit a szekrényemben.
Egy fehér haspólót farmerdzsekivel meg egy térd fölött rő,borvörös szoknyát választottam bézs színű vékony,köthetős csizmával.Egy kisebb táskába beledobáltam mindent,majd lementem a konyhába és ott vártam a többiekre.Közben a telefonomon pötyörésztem mert két percenként jöttek a haveroktól és ismerősöktől a boldog szülinapot kívánók üzenetek és olyanok is írtak közösségi oldalakon-Twitter,Instagram,stb.-akiket nem is ismerek,de azért visszaírtam neki.Legalább gondoltak rám.
Gabriel vezetett,nekem pedig fogalmam sem volt hova megyünk,csak annyit tudtam hogy bulizni,de hogy hova,gőzöm sincs.
Amikor kiszálltunk,egy hatalmas házzal találtam szembe magam.Szépen fel volt díszítve.Az ajtó nyitva volt,de amikor beléptem,a ház korom sötét volt.Sehol egy lélek.A kezemmel kitapogattam a villanykapcsolót a falon és legalább 35-en az arcomba ordították hogy "Boldog szülinapot". Voltak közöttük olyanok is,akiket amúgy nem is ismerek,de rengeteg olyan emberrel találkoztam-hála istennek-akikről tudom hogy kik.
-Na boldog szülinapot,te drága-jöttek oda hozzám a fiúk.
-Köszönöm szépen-öleltem meg mindegyikőjüket sorban.
 Mindegyikőjüktől kaptam egy-egy apróságot,amiknek nagyon örültem,Zayntől pedig kaptam egy 18 szálas rózsacsokrot-már csak az kérdés,hova fogom rakni otthon-meg egy két személyes wellness hétvégét,amiről persze a többiek is tudtak és mikor megkaptam egyből kaptam egy pár széles vigyort.Hahaha.Na jól van,azért szeretem őket.
A buli nagyon jól sikerült,úgy láttam hogy mindenki jól érezte magát,néhányan persze túlságosan is,ami annyit takar,hogy sikerült a kelleténél több alkoholt fogyasztaniuk és már túlságosan is jó kedvük volt.Én igyekeztem nem sokat inni,bár sikerült leborítanom pár pohár pezsgőt és egyebet,de józan maradtam.De ha részeg is lettem volna,legalább legálisan ittam,mert már 18 éves vagyok hivatalosan is.
A tortámat is imádtam pont olyan volt még külsőre is,mint én.A többiek már lassan jobban ismernek engem  mit én saját magamat.
Hála istennek nem találkoztam olyan személlyel,akit nem szívesen látok a születésnapomon.Mindaddig amíg oda nem mentem a pulthoz kérni egy doboz Cherry-kólát.Amíg vártam az italomra,jobb oldalra fordítottam a fejem és egy számomra sajnos túlságosan is ismerős sráccal találtam szembe magam.
-Te meg mi a szart keresel itt?-néztem fintorogva Markra.
-Jöttem,hallottam ma van a szülinapod és hogy nagy buli van-vigyorgott gonoszan.
-Nem illik zárt körű rendezvényre hívatlanul érkezni ha nem tudnád-méregettem összehúzott szemekkel.
-Senkinek sem tűnt fel,hogy belopóztam a nagy tömegben-vont vállat.
-Na ide figyelj.Vagy fogod magad és elhúzol a saját lábadon vagy én pakollak ki.Választhatsz.
-Miért ha nem az előbbit választom akkor mi lesz? Idehívod a drága barátodat és kipakoltatsz vele?-nevetett lesajnálóan.
-Öööm..-kezdtem volna,de valaki belevágott a szavamba.
-Nem,hanem szépen lever és holnap képtelen leszel felkelni.-állt meg Mark előtt összefont karral Zayn.
-Na hát,téged is de rég láttalak-próbálta a nyugodt gyereket játszani.
Zayn nem szólt semmit csak lekevert egy hatalmas pofont Marknak.
Mark hátra esett,neki a pultnak,de sikerült visszazökkennie-sajnos-majd visszaütött.
-Bridgetről most azonnal le szállsz vagy kapsz még egyet-fenyegetőzött a barátom.
Mark nagyon nem akart visszavenni a stílusából továbbra is kötekedett és sértegetett engem és Zaynt is.Ezáltal Zaynnél sikerült rendesen kihúznia a gyufát,Zayn pedig egy hirtelen mozdulattal vágta gyomorszájba a parasztot,aki egy székre rogyott.Amint volt ereje,feltápászkodott és sípcsonton rúgta Zaynt.
-Álljatok le legyetek szívesek-jött oda az unokatesóm majd megpróbálta szétválasztani a verekedőket.
-Ez a te hibád- hallottam egy éles,vinnyogós hangot a hátam mögül.Jaj ne már.Miért kell ennek a ribanc Adrienne-nek is itt lennie?
-Te együtt vagy Markkal?-néztem rá csodálkozva.
-Igen,képzeld.
-Meg is érdemlitek egymást.Te egy festett szőke ribanc vagy,ő pedig egy köcsög.-vigyorogtam.
-Na jó,ne kezdjük el firtatni hogy ki a ribanc.-a szemei már szinte szikrát szórtak,annyira dühös volt.
-Na menjél már.Én nem játszom meg magam úgy mint te.
Ennyi kellett neki is,és felém kezdett közeledni.Én vettem a lapot,tudtam hogy ő is verekedni akar,így a haját kezdtem el cibálni,amire tudtam hogy rettentően allergiás,ő pedig mint egy újszülött malac,úgy kezdett el visítani,amitől nekem meg már majdnem hogy beszakadt a dobhártyám.
-Kezd szálkásodni a hajad vége,jó lenne elmenni már fodrászhoz-pirítottam oda,mire ő megpofozott,én pedig meg fogtam a csuklóját,ellöktem majd amikor háttal állt nekem,ellöktem ő pedig a földre esett.
-Bridget,ne alacsonyodj le az ő szintjére-mondta Gabriel,aki sikeresen leállította az előbb történt incidenst.
-Na odanézzenek,jött a "védelmező bátyó" és megvédi a "pici hugit"-tette össze a két kezét Adrienne és sűrűn pislogni kezdett,majd kárörvendően rám röhögött-De nem lesz elég Bridget!
Nálam itt telt be a pohár.Sóltam az unokatesómnak és Zaynnek,aztán megkerestem a többi srácot,Jack-kel,Rich-csel,Danny-vel,Daviddel és Hannah-val együtt,hogy rakjuk ki a 'cuki' párost.
Miután sikerült hazaküldeni őket,a buli tovább folytatódott,valamikor hajnalban véget ért,mi pedig hazamentünk.
4 komi és új :D
~Briguss
Sajnálom,hogy sokat kellett várni,de nem igen akart összejönni a komi,meg nekem se volt időm és kedvem,energiém írni az év végi hajtás miatt.Nem lett túl hosszú és jó se,de remélem tetszett.:)

4 megjegyzés:

  1. Áháháhá
    Bunyó
    Ezt szertem
    Jol tudod
    Na
    Bridgentek sok boldog szülinapot
    Csak mert nem szeretek illetlenkedni
    A
    Hahahahahahahahah Mark és a hülye ribanc a két kacsó együtt xd
    Mehetenek egy múzeumba
    Köcsögnek
    Szép darabok
    Ja nem :')
    Na m1
    Bo S. nek tetszett a rész és az jó
    Na
    Együnk sütit és hallgasuuk a himnusz
    Ahoj

    VálaszTörlés
  2. Brigiii
    Ez
    Olyan
    Kurva

    Lett *-*
    Jujj szülcsinaaaap *-* én miért nem voltam ott?! :'(
    Most sírok
    Maaaark!! A cserép!!! Mit keres itt??
    Már kezdem örülni h eltűnt
    Erre meg...
    Itt van ...
    És a bnőjécske -.- a kis váza....
    Ejj de illenek xD
    Na és kirakták őket *-*

    És leszedem a fejedet!!! Mert igen is jó lett!!
    Majd megbüntet Tibikeeee amiért hazudolsz!! Khm... de te sztem élvezni fogod xD oké sztem napszúrást kaptaaaam XDDDD

    Váááárom a köviiiiit!!

    Puszi: Uncsid felesége: Anna

    U.i.: Küldök kekszet *-*

    VálaszTörlés
  3. Amikor megtaláltam ezt a blogot, egy nap alatt végigolvastam. :) Bocsi, hogy eddig nem írtam kommentet. Jó lett, várom a folytatást! xx
    Luca

    VálaszTörlés