2014. június 6., péntek

LII.rész

Pislogás nélkül meredtem a két ribanc után akik viháncolva csapták be az ajtót maguk után és hagyták el a sulit.Mérgesen Danny felé fordultam aki ösztönösen hátrálni kezdett a hajába túrva félénken nézett rám.
-Daniel .-ordítottam.-Tisztában vagy vele , hogy ezek ketten rögtön szaladnak Niall-hez ? Mi a franc ütött beléd? Megbeszéltük , hogy nincsen köztünk semmi...ez mi volt?-haladtam lassan felé közben meg torkom szakadtából ordítottam a barommal.

-Hannah ..bocs mondtam már nem tudom , hogy jött...-mondta halkan .Én megálltam lehunytam a szemem majd egyből kinyitottam Dannyire pillantottam aki elröhögte magát.Akkor én se bírtam tovább kitört belőlem a nevetés.
-Hülye még egyszer megpróbálod megöllek .
-Bocsáánat ...-röhögött Danny .
-Bridget ne haragudj akármennyire félreértés,előbb szeretnék beszélni Niallel mint  a két díva ..elmehetek amint tudok jövök...
-Menj megyek én is amúgy is mindjárt ...nincs már sok ..puszi és sok sikert.-ölelt meg majd összeszedtem a cuccaim és elmentem.




-Niall.-kiáltottam mert senki nem volt a nappaliban .
-Fent .-hallottam a hangját de ahogyan kiejtette ezt a rövid szót tudtam , hogy már tudja .
Felmentem a lépcsőn benyitottam Niall szobájába. Az ágyon feküdt a telefonnal a kezében amikor beléptem kérdőn felnézett egy fél másodpercre rám pillantott majd vissza fordult.
-Gondolom meséltek már ....-dőltem neki az ajtónak egy sóhaj közepette.
-Ja.
-Niall ..hülyeség tudod  jól , hogy takarítottunk ..és tudod  jól , hogy minden lehetőséget megragadnak arra , hogy tönkre tegyenek....
-Tudom Hannah ..csak megfordult a fejemben mi van ha mégis.
-Niall Horan hja inkább hiszel nekik akkor legyen ..-fordultam meg.
-Hannah maradj .-mondta majd felállt a derekamnál fogva magához húzott s hosszasan megcsókolt.-Szeretlek.
-Én is nagyon.-mosolyodtam el.



Másnap reggel amint beértem a suliba fáradtan ültem be rögtön a padba.Amikor a két ribanc bejött mérgesen mértek végig látván , hogy semmit nem értek el a szánalmas akciójukkal.
Az első óra biológia volt és arra számítottam , hogy alszom egy jót de amikor bejött a tanár mindenkinek kiosztott egy kérdőívet.Amikor lerakta elém kérdőn néztem a papírra...Egy fél oldalas bevezető után érdekes kérdések voltak.
-Nos töltsétek ki ..gondolom mindenki tudja miről van szó  , nevet nem kell írni.-hadarta el unottan a tanár majd leült.Az első kérdés:
 Volt e már része bármilyen nemi kapcsolatban? .Felvont szemöldökkel néztünk egymásra Bridget-tel.Röhögve írtam a papírra , hogy igen Bridg meg rázkódó vállal nézte végig , majd gyorsan ráfirkantotta a papírjára , hogy Nem. A második kérdés:
Védekezett -e az első alkalomkor?
Gyorsan végig gondoltam , majd megint ráírtam a lapra , hogy igen . 15 kérdés volt.Volt amelyiken Bridgettel rengeteget röhögtünk végül beadtuk .


Első 3 óra után meguntuk a napot így Bridgettel haza mentünk.Házit irtunk holnapra majd átmentünk a fiúkhoz.
-Csók .-mentem be vigyorogva az ajtón .A fiúk fél másodpercre rám pillantottak oda vágtak egy laza hellót s bámulták tovább a TV-t.
-Hahóó jöttünk-.álltam meg a TV előtt , hogy ne lássák.
-És?-röhögött Loui.
-.Örüljél máár nekem egy kicsiit .-vágtam fejbe mérgesen.
-Jójó.-röhögött.
-Sziia Hannah babáám , úgy hiányoztál .-állt fel , megölelt .Büszkén megöleltem én is majd elengedett és egy elég nagy lendülettel lökött félre a TV elől.-Na örültem neked , most te örüljél neki.
-Na aztán.-ültem le idegesen Niall mellé aki végig mosolyogva figyelte a jelenetet.
-Én örülök neked .-simította végig kezét az arcomon majd hosszasan megcsókolt.
-Szobára emberek.-ordított Harry.
-Kussolgassál legyél szíves.-vigyorogtam a képébe.
-Na mi felmentünk.-Állt fel Zayn és megfogta Bridget kezét.
-Jó szórakozást.-húzogatta a szemöldökét Harry .Mintha meg se hallották volna felmentek.Mi tovább néztük a TV-t ami rohadt unalmas volt majdnem el is aludtam amikor Bridget hangos nevetését hallottam fentről.Ezek mi a szart csinálnak?
-Jót éreznek vagy action van .-pislogtam nagyokat unottan.
-De most tényleg -..hallod Bridg azóta nevet ...Ezután elrakom őket Hotelba ..kibaszott hangosak.-dőlt hátra Liam.
-De most szerinted tényleg ?-vonta fel a szemöldökét Loui.
-Na még jó , hogy igen ..-röhögött Harry.

Körülbelül 20 perc után lejöttek mind a ketten.
-Mi volt olyan vicces?-vigyorgott Niall.
-Bridget elmosolyodott majd Zaynre pillantott aki elröhögte magát majd egyszerre válaszoltak:
-Semmi.


                             Röviiid éés szarcsii és bocsi de szarul vagyok mostanábaan ..Puszii :****

4 megjegyzés:

  1. jaj
    ó
    jaj
    ó
    azt hittem nagyobb balhé lesz
    de ez így perfect
    és bridget zéjnnel
    huncutkodik
    óóóó
    dejómán

    nagyon jó rész lett, hamar as kövivel :)
    Puszii : Bo S.

    VálaszTörlés
  2. Hanna! Drága Hanna!

    Ez rohadt jó rész lett ^^
    Niall manó milyen cuki vooolt ^^
    És khm....
    min is röhögött a kedvenc gerlepárunk? Khm.....
    de az ő dolguk xD

    Na de rohadt jó lett és várom a kövit!!!

    Puszinyuszi: Brigi uncsijának a felesége: Anna

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jo!:p kovit.

    VálaszTörlés
  4. A vége az nagyon cuki :D Siessetek a köviel :333

    VálaszTörlés