2014. július 4., péntek

LIV.rész

Erős fejfájással sétáltam le a lépcsőn.A konyhában Bridget barát nőm üllt a fejét az asztalra hajtva mellette pedig a nagy bögre kávé.Töltöttem magamnak is majd leültem mellé.-Jól vagy ?-röhögtem.
-Ne szekálj ...-nevetett a fejét még mindig lehajtva .
-Hát ..így jár a kezdő alkesz .-dőltem hátra  a széken nevetve erre rögtön felkapta a fejét.

-Én alkesz ?-röhögött ki.
-Emlékszel valamire 1 után ?-vontam fel a szemöldököm vigyorogva .
-Nem.-felelte röhögve kis gondolkodás után ..
-Ennyi .
-Hannaaah .-ordította Jack fentről.
-Heeh?-kiáltottam vissza .
-Gyere fel ..-válaszolt.
-Okééééé.-ordítottam.Bridget felvont szemöldökkel bámult.
-Bocs.-röhögtem majd felszaladtam a bátyámhoz.

-Na miiaz ?-ültem le az ágy szélére.
-Elmondok valamit mert van egy olyan érzésem , hogy mástól úgy is megtudnád , szóval ....elmondom.-hadarta el pár másodperc alatt.
-Okéé..-mondtam furán.
-Háát ..tegnap ..tegnap este ..Én ..meg a Victoria..na khm..-forgatta a tekintetét a szobában de a szemembe nem nézett..
-Igen ?-kezdtem ideges lenni a Victoria név hallatán rögtön.
-Hát...mi ..le..le ..-nézett rám..
-Mi van  már..?
-Nem igaz , hogy nem érted.
-Nem....várj ..-gondoltam végig. -Jack Bensoon.-ordítottam egy óriásit.Ahhhhhh neeem igaaaaz .-ugrottam fel az ágyból majd az első kezembe kerülő tárgyal vágtam meg  Jacket.Egy könyv volt.
-Nyugodj már meg ..részeg voltam...
-A legegyszerűbb kifogás mindenre..Jól van Jack ...ha rád nézek rosszúl vagyok ..én elmentem .-csaptam be az ajtót magam után.
-Elmentem nem tudom mikor jövök ..-kiabáltam be Bridgetnek.
-Jóól van Hannah csak halkabban könyörgöm.
Beszélnem kellett valakivel , Niall nem ér rá próbálnak , Danny full másnapos egy szót nem értene abból amit mondok neki így bementem az étterembe Richez.
-Helló.-köszöntem neki majd leültem a pulthoz.
-Szia.
-Eltudod hinni?-kiabáltam.
-El..-röhögött .De vannak elég sokan szóval csendben piciim.-kacsintott rám.Körbenéztem és tényleg sokan voltak.
-Bocs..-válaszoltam kissé idegesen.
-Na van egy olyan érzésem , hogy amíg elmeséled fogsz még kiabálni inkább menjünk fel hozzánk.Az új alkalmazott majd átveszi ..-vágta vállon szerencsétlen srácot mellette.-Ugye Kevin?
-Ühüüm.-bólogatott vigyorogva félénken.-De Clark vagyok..
-És?-nézett vissza rá Rich.
-Hát..öö ..semmi ..megyek dolgozni.-fordúlt meg a srác.
-Hülye vagy ..-röhögtem miközben kimentünk.

-Hát Rich ..szép lakás.-néztem körbe tátott szájjal a nappaliban.
-Köszi .-vigyorgott.-ülj le .utasított.-Na mesélj .ült le velem szemben a kanapén két pohár üdítővel.
-Köszi .-mosolyogtam rá.-Na Jack lefeküdt Viccel...
-Ahaa ..éss?-kérdezte én meg akkor kezdtem el ordítani.
-Mi az , hogy és? Pont vele Rich ?
-Jójó nyugi ..nézd a tesód nem volt valami jó állapotban a tegnap ...ez nem nagy dolog ..megtörtént...Jack is utálja ugyanúgy de ilyenkor tudod...a pasinak mindegy , hogy ki az ..rosszabb estben , hogy mi az ..-röhögte el magát én meg mosolyogva vállba vágtam ..talán igaza van .Kicsit túl reagáltam.
-Jójó..eltúloztam.-feküdtem fel a kanapéra teljesen.
-Kicsit .röhögött majd beleivott az italába .Én a lábammal meglöktem a kezét , amitől magára öntötte az üdítőt.
-Heey.-kiáltott fel nevetve .Lerakta  a poharat az asztalra majd a derekamnál fogva felhúzott és vigyorogva nézett rám.
-Ez mi volt?
-Véletlen .-vigyorogtam a képébe .
-Na menj haza .-mondta komolyan én meg teljesen lefagytam.Majd...majd elnevette magát és hirtelen megcsókolt.
Én meg valahogyan hagytam neki ..sőt miután elengedett a pólómat ragadta meg vigyorogva és lehúzta .Először kicsit megijedtem majd végül gondolkodás nélkül hagytam neki .Mindent....


Az utcán sétáltam haza fele .A fejem tele volt mindenféle gondolatokkal.Az elmúlt pár óra egymás után ismétlődött meg bennem.Néha elmosolyodtam néha meg a sírás kerülgetett.Nem tudom mit érzek Rich iránt .Nem tudom , hogyan tettem meg ezt .Nem tudom , hogy mi lesz ezután.Vegyes érzelmek kavarogtak bennem közben meg Bridget próbáltam elérni de nem vette fel.

                                                4 komi és új ..:)Bocsánat a minőségért de ez most valahogy így jött összee ...pusziiii :* :* :*

Ui: A következő rész nem tudom mikorra várható , ugyanis Bridg barátnőm elutazott és csak akkor lesz kövi ha haza jött...:) :*

4 megjegyzés:

  1. asdfghjklé ez kurvajó lett *-*

    VálaszTörlés
  2. Jujjcy de jó *-* imádatos lett ^^ sietniiii a kövivel

    Puszi: Brigi uncsijának felesége: Anna xD

    VálaszTörlés
  3. OMGOMGOMGOMGOMG!!!!!
    ezmoskomoooly??? *-*-*
    ez nagyon-nagyon jó lett :3
    gyorsan kövit *-*
    puszi : Zsófi (Bubu)

    VálaszTörlés