2014. július 15., kedd

LVI.rész

-Harryyy.-kiáltottam ahogyan végig szaladtam a folyosón az említett személyt üldözve.-Add viisszaa.-kiáltottam.
-Na nézzük....-szaladt előre a telefonommal.
-Harold van a legtopomon egy gyönyörű kép rólad ha nem akarod , hogy megmutassam Bo.-nak add visszaaa .-hisztiztem.
-Tessék mosolygott rám kedvesen.
-Hah.-vigyorogtam büszkén majd lesétáltam a lépcsőn és tátva maradt a szám.
-Bridget...ez te vagy ?-sétáltam oda hozzá megfogtam a haját megnéztem közelebbről , majd mint egy ideg beteg kezdtem forogni körülötte és tátott szájjal bámúltam.
-Nem szédűlsz?-röhögött.
-De.-álltam meg.-Ez olyan jó .Gyönyörű vagy .-ámultam.Megfestette a haját. A vége  több árnyalatú kék lett .Imádom az ilyet , ráadásúl csodaszépen áltt neki.
-Tetszik?-mosolyodott el.
-Nagyon.
-Bridget Cicaa...... áááhhh-ordította Louis aki az ajtóban megállva kb egy kerek percen át sikított.
-Nehogy azt mond , hogy nem jó.Kiraklak.-röhögtem.
.Zaynie cica olyan szép a barát nőd.-ordította.
-Tudom .-vigyorgott Zayn .Amikor meglátta Bridget-et elvigyorodott.-Gyönyörűm.-ment oda hozzá majd megölelte.Lassan kijött mindenki és alaposan megnézte a világ 9. csodáját majd  mindenki bement tévét nézni.Kiharcoltam , hogy Poirot nézzünk aminek nem örült mindenki de ez van .Én egyszerűen imádom.A film közepe fele megszólalt a telefonom.Rich neve jelent meg a képernyőn amitől rögtön lefagyott a vigyor az arcomról.Kisétáltam majd felvettem.
-Igen ?-szóltam bele.
-Tudom , hogy most mire gondolsz de nem akarok semmit...majd ezt megbeszéljük csak ezt azért mondom el most , hogy ne tedd le.-hadarta el.
-Nem terveztem .-röhögtem fel.
-Jó.-Hannah tudod van Kevin..-kezdte.
-Clark...
-Igen ő..felmondott.-jelentette ki felháborodottan én meg úgy elkezdtem nevetni , hogy alig bírtam abba hagyni.
-Mit műveltél szerencsétlennel?-nevettem
-Semmit..de hát...-na mindegy ..nem, dolgoznál suli után délutánonként az étteremben ?-kérdezte meg félénken.
-De persze .-vigyorogtam mert nagyon örültem a munka lehetőségnek.
-Oké gyere be holnap megbeszéljük , puszi .-rakta le.

-Mi az ?-mosolygott rám Niall.
-Semmi.Rich volt az , hogy nem akarok -e suli után ott dolgozni mert felmondott az a srác...-magyaráztam..
-El nem tudom képzelni miért.-röhögött a tévét nézve .Elmosolyodtam majd én is néztem tovább kis belga kedvencemet.


-Helló.-vigyorogtam.
-Hannah Bana..Örülök , hogy jöttél.Na figyelj , délután 4től , este 9ig.Utána majd átveszem én éjfélig.És a hétvégéd szabad .Kapsz fizetést ..tehát nem kell arra gondolni , hogy a bátyádé a hely és akkor ingyen dolgozol.Úgy terveztem , hogy nem veszek fel senkit de beindúlt a hely és be kell látni szükség van rá..
-Oké persze ..mikor kezdek?
-Hétfőn oké? Na de én megyek dolgom van .-puszilta meg a homlokom és már el is tűnt.Én meg fogtam magam és eljöttem.


Ennél unalmasabb hétvégém se volt még.Végig zuhogott az eső  így végig a házban ültünk.A mai nap délelőttje szokásosan telt.Hétfő van.Kb 2 körül keltem fel, ugyanis jó diákhoz illően ezt a napot ellógtam..Lezuhanyoztam hajat mostam , felöltöztem , kisminkeltem magam ettem is valamit majd újra felszaladtam fogat mosni.És még vagy fél órát igazítottam magam.És hopp pontban 4 óra így szaladtam az étterembe .Első nap és kések. Remek.

-Bocs csak dugó volt.-füllentettem.
-Aha ...hazudsz .Nem baj , csak elkéstem és ide jött.-magyarázta idegesen és folyamatosan a hátam mögé bámúlt.
-Ki?-néztem hátra ahol egy magas , szőke lány állt 1000 wattos vigyorral integetve felénk.

Nem akartam ítélkezni de egy tipikus kényes , nyavalygós pláza barbienak látszott.Ami már külsőleg tényleg passzol Richez , ő egyáltalán nem ilyen.
-Te ezzel randizol?-csúszott ki a számon .
-Igen .-válaszolt komolyan.-Na megyek jó munkát.-hagyott ott és oda ment a lányhoz.Rich pontosan 182 cm-vannak idők mikor unatkozunk , és igen , csináltunk már olyat , hogy lemértük egymást magasságát-a lágy pedig olyat 172 cm  körül lehetett.Fehér zakó , drapp színű blúz volt rajta hófehér szűk nadrággal és magassarkúval ami még dobott rajt pár centit.Csodásan nézett ki Rich mellett.Hosszú szőke -és festett- haját büszkén , viháncolva dobta át válla felett amikor Rich mondott neki valamit.100 százalék , hogy bókólt.Majd a kezét megfogva elmentek.Még mindig meglepetten néztem utánuk.De az lepett meg leginkább , hogy talán zavart ez az egész , és bár nem ismerem rögtön anti szimpatikusnak tűnt a csaj...

 Ezer bocs a késésért de bolond a gépem mostanában ..4 komi és úúj :*
Hannah.H

5 megjegyzés:

  1. Naaaaon csudi szupcsi jó lett *-* kapsz 5 tevét ^^

    Puszi: Brigi uncsijának a felesége és Neymar titkos szeretője: Anna xD

    VálaszTörlés
  2. Waa
    Ez
    Olyan
    Fasza
    Á
    Megeszlek
    Hogy lehet egy blog ilyen kibekurt jó?
    Hmm?
    Na ezért kapsz egy medvebocst
    Igen azt xd
    A dizi meg nagyon jó lett egyre jobb és jobb *-*

    Puszi: Bo S. aka Louis Tomlinson felesége xdd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. medvebocs *-* xdDD köszönömm :* :DD

      Törlés
  3. Jó lett :) Kíváncsian várom a folytatást xx

    VálaszTörlés
  4. (: Jó lett, már várom a köviit!

    VálaszTörlés