2014. július 9., szerda

LV.rész

LV.rész

Március 4-e van,nyugis vasárnap.Erre a napra szólt a két személyes wellness hétvégém Zaynnel.Azt hittem tökéletesen fog telni,és kipihenhetem  magam,de közel sem így történt.Lementünk este vacsorázni,és kitettem az asztalra a telefonomat,mert a nadrágomon nem volt zseb,és a kezemben hoztam le,a hotel szobában meg féltem otthagyni. Kajálás után vettem észre,hogy nincs meg a készülékem.Nagyon kétségbe voltam esve,mert rohadt drága és vadonatúj telefonról van szó.
-Nem emlékszel,hogy esetleg nem figyeltél oda valamikor,és esetleg valaki elvitte?-kérdezte Zayn.
-10 másodperce fordítottam el a fejem,de nem rémlik,hogy esetleg nem vettem volna észre a hiányát-ingattam a fejem.Ekkor csörrent meg Zayn telefonja.
-Egy pillanat-vette fel,majd beleszólt-Igen? Okés,adom egy pillanat.Téged keresnek.-nyújtotta a telóját.
-Igen? Szia Hannah. Ja,hogy nem tudsz elérni? Ömm,az a nagy helyzet,hogy eltűnt a telefonom,nincs meg,valószínűleg ellopták.Ha meglesz,visszahívlak,és mesélhetsz.-azzal letette.
-Okés.Az asztalról nem esett le,szóval valaki elvitte.Hol keressünk tovább?-néztem a barátomra.
-Menjünk a hallba-javasolta.
Szétnéztünk az említett helyen,de semmit nem találtunk.Kimentünk az udvarra,a medencékhez,minden lehetséges helyet megnéztünk de nem hogy a telefont de semmi támpontot,semmi segítséget sem találtunk.
-Ahj,nem igaz-dőltem le a szobánkban az ágyra és a hozzám legközelebb eső párnát megragadtam és abba temettem az arcomat.
-Biztos,hogy megvan valahol.Meglesz,ne aggódj-ült le mellém Zayn.Vagyis ezt nem láttam,csak gondoltam.
-Ahj,de vadonatúj.És tele van egy csomó fontos dologgal-dünnyögtem,inkább a párnának.
-Várj,van egy ötletem.Felhívlak én.
-Oki.De akkor ne lepődj meg ha belevisítanak a telefonba-nevettem.
-Hát erre gondoltam.-azzal tárcsázta az én számomat,és kihangosította,és meglepetésemre,valaki felvette,és egy igen éles,lány sikítás hallatszott a vonalban.Átvettem a telefont,majd beleszóltam,totál nyugodtan.
-Mit keres nálad az én telefonom?-kérdeztem az ismeretlent,ezek szerint rajongótól.
-Te meg ki vagy?-hangzott a megrökönyödött válasz.
-Bridget vagyok,Zayn barátnője.Szóval,hogy kerül hozzád az én telóm?
-Elvettem,láttalak együtt Zaynnel egy hotelben,én is itt vagyok.-ahogy az első szót kimondta,10-ig kellett magamban számolnom,hogy visszatartsam az ordítást,aztán lassan kifújtam a levegőt és azt mondtam,találkozzunk a recepciónál és beszéljünk meg mindent.
Le is mentem a megbeszélt helyre,és odajött hozzám egy körülbelül 14-15 éves lány,egy eredetileg sötétbarna hajú lány,akinek a haja vége vörösre volt festve.Nem lehetett egy túl magas lány,körülbelül 155-160 centi. Körülnézett,majd ahogy megpillantott,odalépkedett hozzám.Magasszárú tornacipő volt rajta,rövid farmernadrág és egy türkiz atléta.
Köszöntem neki,ő is majd leültünk.
-Szóval.Hogy is van ez a történet?-szólaltam meg először én.
-Hát öhm.Tudod érdekeltek egy-két dolgok.-válaszolt.
-Mire célzol ezalatt?-vontam fel kérdőn a szemöldököm.
-Hát...-sütötte le a szemét,én pedig rögtön tudtam mire gondol.
-Jaj istenem-túrtam bele a hajamba idegesen.-Ez honnan jutott neked eszedbe?-és nem,nem voltam dühös.Kitört belőlem a nevetés.
-Nem tudom.De sajnálom-kuncogott ő is,majd visszaadta a telómat.
-Szóval komolyra fordítva a szót.Ha lennének is olyan képek,vagy nem is,nem illik más személyes dolgaiban kutakodni,mert jogsértés.De én nem akarok ezen fenn akadni,megbeszéltük,bocsánatot kértél,és azt hiszem ennyivel le is zárhatjuk az ügyet.-mosolyodtam el,majd felmentem a szobába.
Leültem az ágyra,és felhívtam Hannah-t.
-Megvan a telefonom,szóval,mi az a fontos,amiről beszélni szerettél volna?
-Jack lefeküdt Victoriaval,én kiakadtam,ennek az lett a vége,hogy átmentem Rich-hez..és..és...-itt megakadt a hangja.
-És?!
-Le-le-lefe..-itt a szavába vágtam.
-Hogy mi van? Ha kiderül,mit csinálsz?-esett le az állam.
-Bridget,nem tudom,fogalmam sincs róla hogy mentem bele.Tele volt mindennel a fejem.Most is vegyes érzelmek kavarognak bennem.
-Jó.Ha nem jelentett semmit nem lesz belőle balhé.Kedd este megyek haza.Puszi.
***
Hétfő este pakoltam be,csak a másnapi ruháimat hagytam kinn.Nagyon jó volt itt.A kis vasárnapi dolgot leszámítva,bár szerencsére az se sült ki rosszul.Ma azonban az unokatesóm hazamegy Magyarországra,és megígértem neki,hogy kikísérem a reptérre.A többiek már otthon elköszöntek tőle.
-Nagyon vigyázz magadra-suttogta a fülembe,mert  még öt perccel a gép indulása előtt is egymást ölelgettük.
-De te is,ígérd meg-szorítottam magamhoz,és könny szökött a szemembe.-Siess,még itt maradsz a végén,engedtem el,majd nyomtam egy puszit az arcára,majd a könnycseppeket törölgetve integettem neki.Nagyon fog hiányozni.
Holnap már sajnos suliba kell mennem és közeleg az érettségi is.És a ballagás.Meg mondom őszintén,hogy hiányozni fog a suli,pedig csak egy évet jártam itt.

Másnap reggel fáradtan ébredtem.Nagy nehezen,sikerült valamilyen frizurát varázsolnom magamnak,mert a hajamat tegnap este vizesen hagytam,és ezért teljesen a fejemre lapult,és ezzel szórakoztam a fürdőben.
Ma 7 óránk volt,és mind nagyon kemény.Az ötödik fizika volt,amit nagyon,de nagyon utálok.Unatkozás közben döbbentem rá,hogy meg kellene változnom.Mindenki ahogy rám néz,egy szerény,visszahúzódó lányt lát,aki mindenkivel kedves.Azonban ez nem teljesen én vagyok,mert ha kell,nekem is igen nagy a szám.Úgy döntöttem ma délután nagy változásban lesz részem.
Ahogy hazamentem,és benyitottam,nem volt otthon senki.Remek.Felhívtam a fodrászomat,pont szabad volt,úgyhogy megbeszéltük,hogy 10 perc múlva ott leszek nála.Mire elkészülök,addigra mindenki otthon lesz.
-Szóval,azt mondod változást szeretnél.Mi is lenne ez?-érdeklődött a fodrász,Sam.
-Be akarom festetni a hajam végét lilás-kékre.-jelentettem ki.
-Biztos vagy te ebben?-ült ki Sam arcára a meglepődöttség.
-Teljesen.Szóval megoldható?
-Öm.-Igen-bólintott.
Egy jó 10 perces hajigazítás,és 40 perc festéssel és száradás után kész voltam,és imádtam az eredményt.Megköszöntem majd kifizettem Sam munkáját is indultam haza.Pont ilyenre vágytam.Körülbelül a közepétől 25 centire sötétlilára változott az eddig sötétbarna hajam,aztán innen kb.10 centi király kék lett,az ezután következő tincsek pedig tengerkék színben pompáztak.De nem csak a frizurámon szeretnék változtatni,hanem az öltözködésemen is,de ez más kérdés,ráérek agyalni holnap indulás előtt.Tudtam,hogy ilyenkor már mindenki otthon van,kíváncsian nyomtam le a kilincset,és beléptem a házba.
4 komi és új:)
Nem lett a legjobb,és rövid is lett,de nem vagyok túl jó lelki állapotban,szóval  nagyon sajnálom az eredményt és a minőséget :(
~Briguss

5 megjegyzés:

  1. TELEFOOOOOOOOOOOOOOOOOOON?
    HOL VAAAAAAAAAAAAAAAAGY?
    telónak itt nyoma sincs.

    amúgy whattheduck is disz fasza cseptör már megint?
    megeszlek, te kubufejű :')
    nagyon jól írsz így tovább :D
    szerencse nem kellett hoznom a jól ismert péklapátom :DDDD

    nane
    nekem
    kell
    bridget
    haja
    ajhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    nekem most lett levágva :(

    puszi: Bo S.

    VálaszTörlés
  2. Qurva jóóóóóóóó lett mucuuu
    Neymarnak is tetszik ^^
    Csak apuci meg ne tudja hogy itt van Neymar mert szerinte nem jó ha nála idősebb pasival találkozgatok -.-


    Juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuj
    anyám azaz Demi XD
    apád azaz a pasid vagy mit tom én kid mit fog szóli
    ehez
    a
    kurva
    szép
    hajhoz? :O
    na kéreeeem a kövit gyorsan ^^

    Pussz: Uncsid felesége és Neymar titkos szeretője XD: Anna

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszett! :) Már nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit fognak hozzá szólni ;) Csak így tovább! Várom a következőt. xx

    VálaszTörlés
  4. 4. vagyok! :) Én is kíváncsi vagyok a folytatásra és nagyon jó rész lett! Köviit

    VálaszTörlés
  5. 2 nap alatt elolvastam az egészet :) Kíváncsivá tettél. (ezentúl mindig komizni fogok és fel is iratkoztam) várom a következő részt! Nagyon jó a történet. További sok jó ötletet kívánok és szép nyarat!
    xx Emi

    VálaszTörlés