2014. augusztus 4., hétfő

LVII.rész

LVII.rész

Délután elmentem sétálni, de nem volt otthon senki, Zayn nem ért rá, így egyedül indultam el sétálni. Különösebb oka nem volt, csak vágytam a friss levegőre.
Elég korán elkezdett idén melegedni a levegő, de még mindig kellemes volt és nem volt meleg. A környék nagy része már zöldbe borult és már lehetett az énekesmadarakat is hallani.
Épp egy parkon vágtam át,amikor Louisba botlottam bele, és egy számomra teljesen idegen lányba. Fogták egymás kezét, gondolom Louis barátnője volt. Mondta hogy randizik valakivel,de ezek szerint már komolyabbra fordult a dolog. Szerintem csak a közeli családtagok tudtak róla, a fiúk sem úgy néztek ki, mint akik tudnak valamit.
-Ó szia Bridget. Hagy mutassak be neked valakit. Ő itt a barátnőm, Eleanor.-mutatott be minket egymásnak.
-Bridget Gilbert vagyok-nyújtottam kezet mosolyogva Eleanornak.
-Eleanor Calder-mutatkozott be ő is. -A becenevem El, ezt is szeretem ,így is szólíthatsz, ha így jobban tetszik.
El egyébként kimondottan szimpatikus volt. Magas volt és vékony,a haja neki is ombre stílusú volt, de ő maradt a haja világosabb árnyalatánál. Nagyon jól el tudtam vele beszélgetni, rendkívül kedves lány.
De aztán menniük kellett,és engem is felhívott Hannah, hogy menjek haza mert sürgősen mondania kell valamit.
Így elköszöntünk egymástól én pedig siettem haza.
Az ajtó nyitva volt, kopogás nélkül bementem. A földszinten nem volt senki, így felbattyogtam az emeletre.
Kopogtam Hannah szobájának az ajtaján.
-Miért hívtál haza?-ültem le az ágyával vele szemben.
-Voltam Rich-nél, és egy ritka nagy kurvával randizik, akiről még nem tudok semmit, de nagyon nem szimpatikus. Szőke, magas, és elég nagy plázacicának tűnik-mesélte.
-Nyugi, ha eddig kedvesnek mutatja magát neki, egyszer úgyis lehull a maszk az arcáról, és akkor lesz pofára esés. Te ezzel ne foglalkozz, addig amíg nincs befolyása Rich-re.-tanácsoltam.
~1 hónappal később,2013.május 8~
Eljött ez a nap is. Holnap ballagás, aztán rá két hétre érettségi, amire rengeteget készültem és készültünk is. Ma már nem nagyon volt tanítás, mert a ballagás után nekünk, végzősöknek nem  kell már bemennünk. Ma az első 4 órában búcsúztató volt, amit én az érzékenységem miatt természetesen végigbőgtem. Az utolsó két óra is tesi meg rajz volt, az ofő pedig azt mondta, hogy semmi értelme,hogy két ilyen, laza órára bemenünk az utolsó nap, így hazaküldött mindenkit engedéllyel.
Egész délután csak a szobámban kuksoltam és semmi értelmeset nem csináltam. Fura érzés volt ez az egész ,hiszen csak egy röpke évet töltöttünk itt. De akkor is. Hihetetlen, hogy már a gimis éveimnek is vége és egyetem és főiskola következik. Most már tényleg felnőttek vagyunk.
Este felé elmentünk sétálni, mert mindenki lapos ,lehangolt hangulatban volt, egytől egyig mindenkit megérintett a ballagás. Teljesen más mint az általános .Innentől már tényleg az életbe kerülünk.
Azt hittük, hogy a hűvös, kellemes, esti levegő kicsit feldobja a hangulatot. Körülbelül öt mondatot beszélt mindenki mindenkivel egész este, egyébként csak csendben sétálgattunk egymás mellett.
Késő este a annyira unatkoztunk, hogy Hannah-val felpróbáltuk a ballagási ruhát. Tök egyszerű ruhánk volt, világos, vajszínű nyakkendő, térd felett érő feszes szoknya ,és rövidujjú blúz.
Hang nélkül nézegettük magunkat a tükörbe, amikor egy éles, textilszakadásra emlékeztető hangot hallottam. De nem az én ruhám volt.
-Hannah, azt hiszem megtörtént a baj-sóhajtottam.
-Mire célzol ezalatt?-nézett rám értetlenül.
-Hááát...szerintem elszakadt a szoknyád.
Itt pedig egy szép hosszú káromkodás következett. Igazából engem is idegesített, fogalmam sem volt, hogy most mit kéne csinálni. Varrni nem tudok. De akkor eszembe jutott valami. Anyu tud varrni,rengeteg mindent megcsinált nekem, mikor kicsi voltam, rendszeresen szakítottam szét a ruháimat kiskoromban,ugyanis állandóan az ollóval vagy más hasonló éles tárggyal játszottam. Sokszor a cipzárt is letéptem a pulcsimról vagy a kabátomról.
Gyorsan felhívtam anyut, aki elmagyarázta hogy kell orvosolni egy ehhez hasonló problémát.
Találtam otthon tűt,  fekete cérnát, meg annyi szövetet, amivel ki tudtam pótolni,mert ha csak cérnával varrom össze, akkor kisebb lesz. Egyébként ezek nem tudom hogy kerültek hozzám. Na mindegy. Hála istennek sikerült szinte láthatatlanná tennem a hibát.
-Köszönöm Bridget, az életemet mentetted meg-ölelt meg Hannah.
***
Hát ez is eljött, ma van a ballagás. Anyuék is jönnek, meg minden rokon, meg a fiúk, meg pár haver és barát.
A cipőmet nem találtam, az egész szekrényt feltúrtam érte. De hála istennek meglett. Nem akartam mezítláb menni, meg amúgy is konkrétan szerelmes vagyok abba cipőbe. Legalábbis így fogalmazott akkor az én drága unokatestvérem egy éve, amikor megvettem, még az ő ballagására.
De imádom ezt a cipőt. Igaz, hogy 15 centis sarka van, de tudok benne menni.
A hajam kész katasztrófa volt. Kontyba nem akartam fogni, mert nem áll jól. Tényleg jól tettem volna ha elmegyek a fodrászhoz, nem pedig nekem kellene most bajlódni vele. Na és most az egyszer hálát adtam Istennek és a sorsnak, amiért a hajam természetes hullámos, és este csak félig szárítottam meg. Bedugtam a hajsütőt, és egy fél óra alatt-szerencsére hatkor keltem, délre bőven oda fogunk érni- sikerült begöndörítenem, és még ha ki is fog rúgni, akkor is fog látszani. Elég érdekes volt a háromnegyedig kék ,göndör hajam ,de nekem nagyon tetszett.
Következett a smink. Nem kezdtem el nagyon agyalni rajta maradtam fekete, szürke, kissé füstös kombinációnál. Punk nem lettem,de szépre és különlegesre sikeredett. Túlzásba nem vittem.
Leültem a konyhába és vártam. Akkor sétált le Hannah a lépcsőn, és már megint szerencsétlenség ért minket. Szegény leesett a megbotlott a lépcsőn, és kiment a bokája. Majdnem én is így jártam. A magassarkú gonosz lény, vigyázni kell vele. Tapasztalat. Segítettem neki leülni, majd egy székre feltette a lábát.
-Na hát mégis rettentően jól kezdődik ez a nap-dőltem hátra idegesen.

Sajnálom hogy várni kellett,csak nem jött ihlet meg..na mindegy.Rövid lett,bocsi:D
egyébként nekem van egy új blogom:D  9 rész van eddig rajta.Akit érdekel,nézzen be,és komizzon: katt
4 komi és új
~Briguss





4 megjegyzés:

  1. Naaaaaaagyon jó lett Brigiiiim *-*
    Az a 7-8 helyes srácnak akiket ma láttam is tetszik
    Komolyan iszonyat helyesek voltak. Csak nem magyarok :( sztem az 1ik orosz volt xd
    Ma de.
    Kurva sós a tenger?! xD
    Ja és ballagás *-* ott van Gabriel *-* és Elli kísérte el ugye?! Persze xD
    Na hát izéke. Szegény Hannah :(
    Majd Niall ad neki puszikááát és jobb lesz ;)
    Ja és büdös a rák >< komolyan! Ma is találtam és kurvára az xD
    Na de sietni a résszel mert Anna belefolytja magát a sós tengerbe xD

    Üdvözlet Lignanoból: Uncsid felesége és Neymar titkos szeretője (igaz apuciii már tudja xD) Anna xD

    U.i.:Szerelmes lenni én Bridget cipőjébe *-*

    VálaszTörlés
  2. Vegre komizok jeej xd
    ez mosz ugy hangzott mintha vicces lennek xd
    na de mindegy is xdd
    Ez
    A
    Kibaszottul
    Kurva
    Jo resz
    A
    Legjobb
    Dolog
    A
    Heten
    Ami
    Tortent
    Velem :)
    Gyikos magassarku, Hannah bokaja meg gyogyuljon :P
    Amuuugy van egy olyan erzesem, hogy a kovi reszbe kellesz hasznalnom a peklapatomat :o
    Jol erzem?
    Nemtom, de hozzatok a kovit nagyon gyorsan, hogy kideruljon ;)

    Pusszancs : Louis dragasag cukkancs felesege, Aliz szivarvanyugynok
    U.i.: amugy kaptam gumikacsat :3 ha akarod kuldok rola kepet is XD

    VálaszTörlés
  3. Babááám...:))
    nattyon nattyon nattyon gyoú ríszt rittyentettél ide....:P
    szóóóval most míííír köllett kinennie Hánnáh bokájának??
    ennyire unta magát, hogy kiment?? :o vagyis a helyéről?? :o
    sétálni nem akar egyedül (teljesen véletlenül) ???
    node.... most szííípen hoztok új részt :))
    éééérrrrttttvveeeee vattyok??
    igen??
    akkor nattyon gyoú :3
    puxiii : Zsóália királykisasszony *-*

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett, nem lett rövid nekem tetszett :) Mindig jó olvasni a bejegyzéseiteket, nagyon tetszik a történet is. xx

    VálaszTörlés