2014. szeptember 8., hétfő

LVIII.rész

Kibírhatatlan fájdalmat éreztem a bal bokámban.Ez az én szerencsém.A ballagásom napján történik minden.Bridg , Jack és Gabriel rögtön jöttek és felsegítettek.Alig tudtam lábra állni de így is a magassarkú cipőm után nyúltam s felvettem.
-Auhh.-kiáltottam fel mert borzasztóan fájt a lábam
-Hannah vegyél fel lapos talpút ez így nem lesz jó...-mondta Bridget.
-Nem ez marad ,menjünk.-mosolyodtam el de sírni tudtam volna a fájdalomtól.
A sulihoz érve oda mentünk a szüleinkhez .Elképesztő érzés volt őket látni egy év után.
-Kicsim .-ugrott a nyakamba anya.-Olyan büszke vagyok rád kislányom.Egyedül a nagyvárosban  .Megtudtad csinálni .Szeretlek Hannah .
-Nem egyedül voltam .-feleltem büszkén s Bridgetre néztem aki pont rám nézett s bátóritóan rám mosolygott.
Majd köszöntem Bridg szüleinek is ..Fejbe vágtam a húgom aki  most jött de már Niallel meg a többiekkel zaklatott majd ott hagyva őket bementünk az osztályba.
Az osztályban a fejünket a padra hajtva ültünk csendben amíg a kissé érzékeny ofőnk végig bőgte a beszédjét.Volt akit megviselt ..volt akit nem .Nos ami azt illeti egyedül a mi négyesünket nem hatotta meg az ofő.Mi egymásra pillantva alig folytattuk vissza a röhögést.Nekem elképesztő jó kedvem volt , persze a lábfájáson kivűl, ugyanis eszembe jutott , hogy amikor  ide költöztem sose gondoltam volna , hogy ennyire beilleszkedek , s ennyire jó életünk lesz .Boldogan mosolyodtam el majd felálltunk mindannyian , felsorakoztunk s bevonultunk a tesiterembe.
A tesi teremben elfoglaltuk a helyünket majd végig néztük az unalmas műsort .Az után valahogy elkezdődött a jutalom osztás ami rövid volt ugyanis a mi évfolyamunkban sem kiváló tanulmányi és sport eredmény sem sőt kiemelkedő tehetség sem volt sok így ezt hamar lezártuk.
-Most pedig következik az idei évfolyam legeredményesebb tanulója.-kezdte az igazgató.-Aki nem más mind Bridget Gilbert.-jelentette be ünnepélyesen Bridg meg felállt és kiment átvette ami jár neki majd visszajött és vigyorogva leült mellém . Kivett a táskájából egy 20 fontost és átadta nekem.Fogadtunk a tegnap , hogy úgy is ő kapja de ő ebben kételkedett ..Így járt.
Ezután mindenki átadta mindenkinél a virágot.Anyum szó szerint fulladozott a bőgéstől  ami meg apát illeti rám se mert nézni nehogy elsírja magát.A húgom meg..nos ő elvolt a zene lejátszóval és simán odavágott annyit , hogy Grat ..Kosz.
Nialleltől meg  a bandától óriási ás gyönyörű csokrot kaptam kár csak Bridg .Niall azt mondta ajándékom is van de csak később.Az egész felfordulásnak az igazgató vetett véget , elkezdte a beszédet .Hosszú volt , ócska és unalmas.De lejárt .Majd újra műsor és húzhattunk haza .
Mind általában mindenki bulizni ment de mi ebben a helyzetben , hogy a szüleink holnap mennek haza úgy döntöttünk otthon maradunk velük és így ünnepeljük meg azt , hogy elballagtunk.
-Szeretlek.-ölelt meg Niall.
-Én is .-pusziltam meg majd elengedett és beszállt az autóba.Ők haza mennek majd később átjönnek.
A kocsi fele indultam amikor valaki szólított .Hátra néztem és a látványtól lefagytam.Cristof közeledett felém .Amint közelebb ért hozzám rám mosolygott , gyönyörű szemei csillogtak a gyenge fényben s amint oda ért hozzám gyengéden megfogta a derekam és megpuszilta a homlokom.
-Gyönyörűbb vagy mint valaha.


Rövid szar stb de nagyon sajnálom ezt a sok késést de borzasztó heteim voltak ezután igyekszem neharagudjatok ..Pusziii

2 megjegyzés: