2014. október 30., csütörtök

LXIII.rész

LXIII.RÉSZ

Reggel mentem haza a fiúktól,mert este elnéztem az időt,a srácok meg azt mondták,hogy maradhatok nyugodtan.
Kopogtam és csengettem többször is,hátha valaki fenn van,de nem nyitott ajtót senki,gondoltam mindenki alszik.De amikor benyitottam,és a szobámba akartam felosonni,megláttam Hannah-t,ahogy a kanapén fekszik vörös szemekkel és bámul maga elé.Tudtam hogy baj van.
-Na mesélj mi történt-ültem le a kanapé szélére.
-Rémálmom volt.Elütöttek és az utolsó amit láttam,az Christof arca volt.Arra ébredtem fel,hogy Niall a nevemet hajtogatja.Itt volt este, furcsálta hogy nem mentem át délután.-még mondani akart valamit,de félbeszakítottam.
-Hannah,azt hiszem láttam Cristof-ot azután miután jöttünk haza abból a buliból,ahol megünnepeltük hogy leérettségiztünk.De nem vagyok benne biztos,csak a kép amit mutattál róla...-itt a szavamba vágott.
-Ahhhj tudtam. Tudtam.Bridg,biztos hogy ő volt.És az is tuti,hogy ő áll ennek az egész zaklatásos dolognak a hátterében.
-Nyugi Hannah,nem biztos hogy ő az.Lehet hogy valami elmebeteg,akit nem is ismerünk.Ne gondolj rögtön a legrosszabbra-öleltem meg.
~2 nappal később~
A zaklatások folytatódtak és a bizarr üzenetek továbbra is megtaláltak minket.Kezdett egyre ijesztőbbé válni a dolog.Viszont egy valami furcsa volt.Nem utalt egy jel sem arra,hogy Cristof lehet az az idióta aki emögött áll.
Délután átjöttek a fiúk.Unatkoztunk,nagyon,és Harry felvetette azt az elvetemült ötletet,hogy játszunk vetkőzős pókert.Mindenki felvont szemöldökkel bámult rá.
-Harry, te ezt teljesen komolyan gondoltad?-néztem rá értetlenül.
-Hát persze.-dőlt hátra vigyorogva.
-Én ebbe nem megyek bele-fontam keresztbe magam előtt a karom határozottan.
A többiek sem igazán akartak és mindenki azt állította,hogy Harrynek nem lehet minden rendben odafenn,ha ilyet akar játszani.Először Louis törte meg a jeget és Harry oldalára állt.
-Most mi bajotok van?Ha profi vagy alig veszítesz ruhát-nevetett Louis
-Hahaha,Tomlinson.Most magadra célzol?-vontam fel a szemöldököm
-Hát hogyne.
-Jó akkor megnézhetjük mit tudsz.Játszunk akkor-egyeztem bele.
Miután én is belementem sorra mindenki igent mondott.Zayn hozott egy pakli kártyát és kiültünk a konyhába.
Nagyon jól szórakoztunk és rólam is csak a felsőm került le,és Hannah-ról is,a fiúknál volt olyan eset,amikor kettő textil darab is,de Louis a végén már egy szál alsógatyában játszott.Amikor már tisztán látszott hogy veszíteni fog,leállítottam a játékot.
-Van egy olyan érzésem hogy most kéne abbahagyni.
-Miért?-kérdezte Hannah.
-Mert Louis veszíteni fog ami azt jelenti hogy...a boxere is lekerül róla.
Itt mindenki egyetértett velem,úgyhogy abbahagytuk a játékot,
***
Késő délutánig otthon voltunk és hülyéskedtünk,aztán elmentünk Jackék éttermébe.
Leültünk majd vártuk hogy jöjjön valaki és felvegye a rendelést. 10 perc után oda is jött hozzánk egy fiatal lány. Nem lehetett tőlünk idősebb,még lehet fiatalabb is volt. Stílusa alapján vagánynak és belevalónak tűnt.
-Mit hozhatok?-nézett végig a társaságunkon,majd mindenki meglepetésére Niall nyakába ugrott.
-Sziaa Niall,úgy hiányoztál- ölelte meg,és még egy puszit is nyomott az arcára.Én ijedten Hannah-ra néztem,aki intett hogy menjünk és beszéljük meg ezt.Azt mondtuk,a mosdóba megyünk,de  őket annyira nem érdekelte.Miután megbizonyosodtam arról,hogy bezártam magam mögött az ajtót,rögtön a közepébe vágtam.
-Ki ez a lány?
-Fogalmam sincs-forgatta a szemeit.-Én is most találkoztam vele először de úgy néz ki hogy Niall ismeri.Talán túl jól,a látottak alapján jól kijönnek.Ha elmegyünk innen,meg fogom kérdezni
Mikor visszamentünk az idegen lány  kellemesen csevegett a srácokkal,nekem pedig volt egy olyan rossz érzésem,hogy ennek nem lesz jó vége.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése